Περιορισμένη ήταν η συλλογή δεδομένων από την Pirelli στις πρόσφατες διήμερες δοκιμές του Mugello, καθώς η βροχή διατάραξε το πρόγραμμα.
Ferrari και Haas ήταν οι συμμετέχοντες, με σκοπό την ανάλυση των συνθέσεων του 2026 και την έμφαση στις σκληρότερες γόμες. Η σχεδόν αδιάλειπτη βροχόπτωση ωστόσο οδήγησε δτη σιεξαγωγή του μεγαλύτερου μέρους των δοκιμών με ενδιάμεσα ή βρόχινα ελαστικά.
«Δυστυχώς, ο καιρός δε βοήθησε. Είναι κρίμα, γιατί το Mugello δεν είναι απλά μια υπέροχη πίστα, αλλά και απαιτητική με τα ελαστικά και θα ήταν πολύ χρήσιμο να έχουμε αντιπροσωπευτικά χιλιόμετρα από τις σκληρές γόμες» δήλωσε ο διευθυντής μηχανοκίνητου αθλητισμού της Pirell, Mario Isola.
«Αν θέλουμε να δούμε τα θετικά, τουλάχιστον μπορέσαμε να δοκιμάσουμε τα ελαστικά βροχής σε πραγματική πίστα, συλλέγοντας δεδομένα και στοιχεία που θα είναι χρήσιμα για μεσοπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη εξέλιξη.»
Στις δοκιμές για τη Ferrari συμμετείχαν οι Charles Leclerc και Zhou Guanyu, καθώς ο Lewis Hamilton αδυνατούσε να παραστεί λόγω προβλήματος υγείας του σκύλου του. Ο Leclerc ολοκλήρωσε 25 γύρους, ενώ ο Zhou 75, με τον Κινέζο να έχει και περισσότερες ευκαιρίες να χρησιμοποιήσει τα σλικ.
Esteban Ocon και Oliver Bearman συμμετείχαν για τη Haas, πραγματοποιώντας 40 και 30 γύρους αντίστοιχα με το περσινό μονοθέσιο. Η αμερικάνικη ομάδα διεξήγαγε παράλληλα μια επιπλέον διαδικασία δοκιμών παλαιότερου μονοθεσίου (TPC) με τη VF-23, που οδήγησε ο Romain Grosjean στην πρώτη του φορά πίσω από τιμόνι Formula 1 μετά το τρομακτικό ατύχημά του στο Grand Prix Μπαχρέιν το 2020.
Η Pirelli έχει προγραμματισμένη άλλη μια σειρά δοκιμών, αυτήν τη φορά για τις πιο μαλακές γόμες, που θα πραγματοποιηθεί μετά το Grand Prix Μεξικού.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!