Το αφεντικό της Alpine, Philippe Sinault, αποκάλυψε ότι η ομάδα αγωνίστηκε με αυξημένη δεξαμενή καυσίμου στις 24 ώρες του Le Mans.
Το κατασκευασμένο από την ORECA αυτοκίνητο είχε προβλήματα με τα stint του καθ ‘όλη τη διάρκεια των τριών πρώτων αγώνων του WEC, καθώς το μέρος του καυσίμου που δόθηκε ως μέρος του Ισοζυγίου Απόδοσης ήταν μεγαλύτερο από την ποσότητα του καυσίμου που χωράει μέσα στη δεξαμενή καυσίμου του αυτοκινήτου.
Πριν από το Le Mans, ωστόσο, τα πράγματα είχαν αλλάξει και ο Sinault εξέφρασε την Παρασκευή πριν από τον αγώνα ότι η ομάδα ήταν πλέον σε θέση να ολοκληρώσει τον προβλεπόμενο αριθμό των δώδεκα γύρων ανά αγώνα.
Όταν ρωτήθηκε εκείνη τη στιγμή, ο Sinault δεν θα έμπαινε σε λεπτομέρειες για το πώς η ομάδα πέτυχε τα αυξημένα χρονικά stints, λέγοντας ότι θα το έλεγε μετά τον αγώνα.
Κατά τη διάρκεια του 24ωρου, τα μεγαλύτερα stint βοήθησαν την γαλλική ομάδα να τερματίσει 3η συνολικά πίσω από τα Toyota, σημειώνοντας το πρώτο συνολικό βάθρο για ένα γαλλικό αυτοκίνητο σε δέκα χρόνια.
Ο Sinault πιέστηκε για τις αλλαγές που έκαναν μετά τον αγώνα από τους δημοσιογράφοι στο paddock του Le Mans, οπότε αποκάλυψε ότι η ομάδα είχε μεγαλύτερη δεξαμενή καυσίμου.
“Με μια σκληρή δουλειά από την Gibson (προμηθευτής κινητήρα), με μια σκληρή δουλειά με τη διαχείριση ισχύος και ούτω καθεξής, και με την δεξαμενή καυσίμου”, είπε.
Όταν του έγιναν οι επόμενες ερωτήσεις για να επιβεβαιώσει ότι η ομάδα είχε αυξήσει το μέγεθος της δεξαμενής καυσίμου, ο Sinault απάντησε: “Ναι.”
Ωστόσο, δεν μπήκε σε λεπτομέρειες για το πόσα λίτρα είχαν τοποθετηθεί στη δεξαμενή καυσίμου του αυτοκινήτου.
Η παραδοχή ότι η ομάδα όντως αύξησε την χωρητικότητα καυσίμου της ενόψει της διοργάνωσης τελειώνει μήνες προβληματισμού και συζήτησης σχετικά με τη θέση του αυτοκινήτου στο πρόγραμμα του Ισοζυγίου Απόδοσης του WEC.
Προηγουμένως, η ACO είχε δηλώσει στο Portimao ότι δεν θα γίνουν αλλαγές στην κατάσταση. Ο οδηγός Nicolas Lapierre ζήτησε ανοιχτά να γίνουν αλλαγές στην κατάσταση μετά τον αγώνα στην Πορτογαλία, δηλώνοντας ότι η ομάδα δεν είχε καμία πιθανότητα θεμιτού ανταγωνισμού με τις μειωμένες διάρκειες των stint.
Το πώς συμφώνησαν τα δύο μέρη για την αλλαγή μετά τις προηγούμενες τους θέσεις παραμένει ασαφές.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!