Ο Μεξικανός οδηγούσε προς το τέλος του Grand Prix της Ισπανίας όταν του είπαν μέσω του ασύρματου να μην κρατήσει τον ομόσταυλό του που ακολουθούσε – ο οποίος είχε κινηθεί σε μια εναλλακτική στρατηγική ελαστικών.
Αλλά, αφού νωρίτερα δεν του δόθηκε καθαρός αέρας για να περάσει τον Verstappen και να επιτεθεί στον George Russell όταν είχε πλεονέκτημα ελαστικών, κατέστησε σαφές ότι ένιωθε ότι η επόμενη κλήση ήταν «άδικη».
Ωστόσο, μια μεταγενέστερη αλλαγή στα μαλακά ελαστικά σήμαινε ότι θα τερμάτιζε ούτως ή άλλως περισσότερο από 13 δευτερόλεπτα πίσω από τον Verstappen; ο Perez είπε στην ενδοεπικοινωνία της ομάδας μετά το 1-2 ότι, αν και χαρούμενος για την ομάδα, ήθελε κάποιες διευκρινίσεις σχετικά με τα γεγονότα.
«Είμαι χαρούμενος για την ομάδα, αλλά πρέπει να μιλήσουμε αργότερα», είπε.
Ο Perez πιέστηκε για το θέμα στις τηλεοπτικές συνεντεύξεις μετά τον αγώνα, αλλά ήταν διπλωματικός σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο του είχε ξεφύγει μια πιθανή νίκη.
«Νομίζω ότι ήταν κοντά», είπε. «Αλλά, εν τέλει, είναι ένα υπέροχο ομαδικό αποτέλεσμα. Είμαι χαρούμενος για αυτό.”
Ερωτηθείς για την απογοήτευση που είχε εκφράσει στην ενδοεπικοινωνία της ομάδας, ο Perez είπε: «Ήμασταν σε διαφορετικές στρατηγικές ελαστικών εκείνη την στιγμή.
“Άφησα τον Max στην αρχή, αργότερα σκέφτηκα ότι θα μπορούσα να περάσω και να μην χάσω κρίσιμα δευτερόλεπτα για να λειτουργήσει η στρατηγική μου. Αλλά ούτως ή άλλως, είναι ένα καλό ομαδικό αποτέλεσμα.”
Ο Horner πιστεύει, ωστόσο, ότι, αφού ο Perez καταφέρει να καταλάβει καλύτερα πώς διαμορφωνόταν ο αγώνας σε εκείνη τη φάση με τα διαφορετικά ελαστικά, θα δεχτεί ότι η Red Bull έκανε το σωστό.
Ο Horner είπε στο Sky: «Η ευθύνη μας είναι να πετύχουμε και με τα δύο μονοθέσια όσους περισσότερους πόντους μπορούμε, και φυσικά αυτό που ο Checo δεν μπορούσε να δει εκείνη τη στιγμή, το οποίο θα μπορούσε να δει τέλεια αυτή τη στιγμή, είναι ότι είχε να διανύσει μία πολύ μεγάλη απόσταση με τα μεσαία ελαστικά.
«Ο Max είχε ένα τέτοιο πλεονέκτημα ελαστικών από ομαδική προοπτική, που απλά δεν είχε νόημα να μπει σε αυτόν τον κίνδυνο με ένα διακοπτόμενο DRS και με τις θερμοκρασίες να ανεβαίνουν και να πέφτουν. Οπότε ήταν αυτό ακριβώς που έπρεπε να κάνουμε».
Ο Horner είπε ότι η κλήση της ομάδας δεν βασίστηκε στη σκέψη για το πρωτάθλημα, αλλά περισσότερο στις ρεαλιστικές απόψεις για τη διάρκεια ζωής των ελαστικών και στα δύο μονοθέσια.
«Πιστεύω ότι θα το συζητήσουμε και αυτός [ο Perez] θα δει την πλοκή του αγώνα και θα καταλάβει ότι είχε σχεδόν 30 γύρους να κάνει με τα συγκεκριμένα ελαστικά, στους οποίους στο τέλος χρειάστηκε να τον βάλουμε στα pit για να βεβαιωθούμε ότι καλύψαμε τον Russell.
«Πάνω στη στιγμή μπορείς να καταλάβεις την αντίδραση. Αν δεν πίεζε σε τέτοιου είδους περιπτώσεις, δεν θα έκανε τη δουλειά του».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!