Ο Perez εκκίνησε τέταρτος και προβλημάτισε τον Sainz για την 3η θέση για μεγάλο μέρος του αγώνα, αλλά ένα πρόβλημα κινητήρα – που προκλήθηκε από δυσλειτουργία αισθητήρα – έκανε τον Μεξικανό οδηγό να χάσει ισχύ και να χάσει έδαφος από τον Γύρο 18.
Αν και ο Perez κέρδισε στα pit stop και κυνήγησε τον Ισπανό μετά την καθυστερημένη επανεκκίνηση του Safety Car, ένιωσε ότι το Miami ήταν μια σημαντική χαμένη ευκαιρία.
“Νομίζω ότι χάσαμε άλλο ένα-δύο σήμερα, για να είμαι ειλικρινής», είπε. «Νομίζω ότι είχαμε τρομερό ρυθμό στο μονοθέσιο, πίεζα τον Carlos, πρόσεχα τα ελαστικά μου στην αρχή και μετά αυτό το ατυχές πρόβλημα με τον κινητήρα. Αυτό είναι πολύ κρίμα.”
“Ήμουν ένα δευτερόλεπτο από τον Carlos και μετά ο κινητήρας έπεσε και έχασα περίπου 30 δευτερόλεπτα σε δύο γύρους και μετά το πρόβλημα με επηρέασε σε όλο τον αγώνα. Είχαμε τον ρυθμό να είμαστε εκεί πάνω στο βάθρο και πίεσα όσο μπορούσα στη θέση που βρισκόμασταν.”
Ο Perez έπιασε τον Sainz στον 52ο γύρο και επιχείρησε ένα πέρασμα στον οδηγό της Ferrari, αλλά στη «βρώμικη» και ολισθηρή γραμμή της πίστας έχασε την πρόσφυση και «μπλόκαρε» τα φρένα, επιτρέποντας στον Sainz να περάσει. Ο οδηγός της Red Bull εξήγησε ότι η απώλεια ισχύος θα δυσκόλευε τη διατήρηση της τελευταίας θέσης στο βάθρο, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα αυτής της κίνησης.
“Είχα μια μικρή ευκαιρία με τον Carlos και απλώς το έκανα – ήξερα ότι θα ήταν πολύ βρώμικο. Νομίζω μάλιστα ότι αν τον είχα περάσει, θα με προσπερνούσε ξανά, γιατί ήμουν πολύ αργός στις ευθείες.”
«Είναι πολύ απογοητευτικό που αυτά τα πράγματα συνεχίζουν να συμβαίνουν, αλλά από την άλλη, εννοώ, σε μια κακή μέρα κατάφερα να τερματίσω τέταρτος, κάτι που είναι καλό».
«Δουλεύουμε πολύ σκληρά πάνω στην αξιοπιστία και θα συνεχίσουμε να πιέζουμε ως ομάδα. Είναι ατυχές, αλλά είμαι χαρούμενος που καταφέραμε να τερματίσουμε σήμερα. Στη Βαρκελώνη θέλω να επιστρέψω παλεύοντας στην κορυφή».
Ο Διευθυντής της Red Bull, Christian Horner προσέθεσε ότι ο Perez έχασε 30 ίππους με το πρόβλημα που αντιμετώπισε στον αισθητήρα.
“Ο Checo ήταν πραγματικά άτυχος σήμερα, είχε ένα πρόβλημα με τον αισθητήρα από νωρίς και έχασε περίπου 30 ίππους, και προσπάθησε πραγματικά πολύ όταν τον βάλαμε στα pit και του δώσαμε το πλεονέκτημα των ελαστικών και χωρίς αυτό το πρόβλημα μπορεί να είχε τερματίσει δεύτερος.”
«Έχουμε μερικούς ενδιαφέροντες αγώνες που έρχονται, το μονοθέσιο τρέχει καλά, έχουμε κάποια εξέλιξη το καλοκαίρι και πρέπει να χάσουμε λίγο βάρος, αλλά είμαστε ευχαριστημένοι με αυτό που καταφέραμε αυτό το Σαββατοκύριακο».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!