Ο Sergio Perez πιστεύει ότι οι αγώνες sprint της Formula 1 είναι “πολύ βαρετοί” τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους θεατές, και δεν “αποφέρουν τίποτα” στο πρωτάθλημα με την παρών διεξαγωγή τους.
Η F1 πραγματοποίησε τον δεύτερο αγώνα sprint το Σάββατο στην Monza μετά το ντεμπούτο του αγώνα 100km στο Silverstone πίσω στον Ιούλιο, διαμορφώνοντας το grid για το grand prix της Κυριακής μετά την διεξαγωγή των κατατακτήριων την Παρασκευή.
Αλλά, όπως και στο Silverstone, ο αγώνας sprint στην Monza δεν κατάφερε να μας προσφέρει αρκετή δράση εντός πίστας, με μόλις μερικά προσπεράσματα που έλαβαν μέρος μετά τον πρώτο γύρο.
Ο οδηγός της Red Bull Perez εκκίνησε και τερμάτισε τον αγώνα srint στην 9η θέση, αλλά ήταν από τους οδηγούς που έκαναν προσπέρασμα, περνώντας τον Lance Stroll για την 9η θέση στον 10 γύρο από τους 18 συνολικά.
Ο Perez εξήγησε ότι η δυσκολία στο προσπέρασμα και η έλλειψη φθοράς ελαστικών στην Monza σήμαινε ότι “δεν υπήρχε τίποτα να γίνει” στον αγώνα sprint.
Ρωτήθηκε από το Motorsport.com τι αξίζει από την διεξαγωγή του αγώνα sprint μέχρι στιγμής, λέγοντας ο Perez ότι είναι “πολύ βαρετό.”
“Δεν υπήρχε τίποτα που να συνέβη σε αυτό, και δεν βλέπω το όφελος να υπάρχουν αγώνες sprint,” είπε ο Perez.
“Μπορώ να φανταστώ ότι είναι επίσης βαρετό και για τους θεατές, βαρετό για τους οδηγούς. Δεν μας προσφέρει τίποτα για να είμαι ειλικρινής.
Ο Perez πρόσθεσε: “Νομίζω ότι αυτή την στιγμή, όπως είναι, η τρέχουσα διεξαγωγή, νιώθω ότι δεν μας αποφέρει τίποτα.
“Αλλά προφανώς και έχει γίνει για να βελτιωθεί το θέαμα, και θα δούμε εάν οι θεατές είναι χαρούμενοι με αυτό.”
Η F1 είναι έτοιμη να φιλοξενήσει τρεις αγώνες sprint σε grands prix φέτος, και σχεδόν κοιτάζει την διεξαγωγή τους ενόψει της σεζόν του 2022.
Αλλά ο Perez αισθάνεται ότι μεγαλύτερο θέμα είναι ο ρυθμός delta που απαιτείται για να προσπεράσει τα μονοθέσια μπροστά, ιδιαίτερα σε μία πίστα όπως η Monza.
“Το πρόβλημα που έχουμε είναι με τα παρών μονοθέσια της Formula 1, για να προσπεράσουμε πραγματικά, χρειάζεσαι ένα πολύ μεγάλο ρυθμό delta στο μονοθέσιο,” δήλωσε ο Perez.
“Για να το πετύχεις αυτό, πρέπει να έχεις κάποιο είδος υποβάθμισης. Νομίζω ότι μάλλον έχουν πάρει και τις λάθος πίστες. Αλλά δεν ξέρω πού μπορεί να είναι ένα καλό μέρος για να το δοκιμάσουν.
“Το πρόβλημα είναι πως είναι πολύ μικρή η διάρκεια και δεν υπάρχει καμία υποβάθμιση.”
Ο Perez αναγνώρισε ότι εάν ο καινούργιος σχεδιασμός του 2022 καταφέρει να μειώσει τον απαιτούμενο ρυθμό delta, τότε “πιθανότατα μπορεί να αποφέρει κάτι” στην F1.
“Στους θεατές θα αρέσουν περισσότερο τα προσπεράσματα στον αγώνα,” είπε ο Perez.
“Αλλά με τους παρόντες κανονισμούς, είναι πραγματικά δύσκολο να πάρεις κάτι.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!