Ο Sergio Perez της Red Bull δεν πιστεύει ότι οι αναβαθμίσεις που εισήγαγε η ομάδα στους πρόσφατους αγώνες βοήθησαν τον σκοπό του. Ο Perez βρέθηκε πάνω από τον συνοδηγό του στην Red Bull Max Verstappen δύο συνεχόμενες φορές στο Μονακό και το Αζερμπαϊτζάν, και ενώ κέρδισε το Grand Prix του Μονακό, ηττήθηκε ολοκληρωτικά στον αγώνα στο Μπακού από τον Ολλανδό.
Από τότε, ο Μεξικανός δεν δείχνει να είναι ένα με το αυτοκίνητό του. Συνετρίβη στη δεύτερη προκριματική περίοδο στον Καναδά – η πρόσφυση της πίστας βελτιώθηκε πολύ μετά την κόκκινη σημαία – και ήταν έξι δέκατα πιο αργός στο Silverstone το περασμένο Σαββατοκύριακο στις κατατακτήριες που επίσης επλήγησαν από βροχή.
Με τον Verstappen να μάχεται με τις Ferrari του Charles Leclerc και του Carlos Sainz για την pole, ο Perez δεν μπήκε ποτέ στην μάχη για την πρώτη θέση και ο 32χρονος θεωρεί ότι τα πρόσθετα εξαρτήματα στο μονοθέσιο δεν τον βοηθούν να πετύχει τα επιθυμητά αποτελέσματα.
«Νομίζω ότι η εξέλιξη του αυτοκινήτου ήταν… Δεν ήμουν τόσο άνετος με αυτό όσο στην αρχή, ας το θέσω έτσι», είπε με σχετική επιφύλαξη ο Μεξικανός πιλότος. «Νομίζω ότι έχω λίγη δουλειά να κάνω για να καταλάβω τι συμβαίνει και ελπίζω να έχω ένα πιο απλό Σαββατοκύριακο εδώ στην Αυστρία.»
«Νιώθω ότι το αυτοκίνητο απομακρύνεται από μένα, από την άποψη του πόσο άνετα ήμουν στην αρχή. Βέβαια, αυτή η κατάσταση υπάρχει εδώ και μόλις δύο Grand Prix, και σίγουρα στο προηγούμενο δεν κατάφερα να το βρω. Ένιωθα πολύ άσχημα, οπότε νομίζω ότι αυτό είναι το πρώτο Σαββατοκύριακο που θα δω, πραγματικά που βρίσκομαι.»
Ο Perez τερμάτισε το Βρετανικό Grand Prix δεύτερος αφού επέστρεψε από ζημιά μετά από επαφή με τον Leclerc και το καθυστερημένο Αυτοκίνητο Ασφαλείας του επέτρεψε να κατακτήσει τη δεύτερη θέση πίσω από τον τελικό νικητή του αγώνα Sainz. Ο Verstappen οδηγούσε τον αγώνα μπροστά από τις δύο Ferrari, αλλά ένα θραύσμα από άλλο μονοθέσιο κατέστρεψε το κάτω μέρος του αυτοκινήτου του και κατρακύλησε στην κατάταξη τερματίζοντας έβδομος.
Ο Perez μπορεί να τερμάτισε μπροστά από τον ομοσταυλό του σε αγωνιστικό επίπεδο για τέταρτη φορά φέτος, αλλά αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι ο ισχύων πρωταθλητής φαινόταν πολύ πιο άνετος και στους δύο τελευταίους αγώνες.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 1996, Damon Hill, εκτιμά ότι η Red Bull άλλαξε το RB18 προς όφελος του Verstappen αφού τον είδε να ξεκινά τους αγώνες πίσω από τον Perez στο Μονακό και στο Μπακού. «Ο Max βρήκε κάτι γιατί κυριάρχησε εκείνο το Σαββατοκύριακο και χωρίς το παραμικρό σημάδι απειλής από τον Sergio», είπε στο F1 Nation Podcast.
«Έκαναν κάτι, έχω την αίσθηση ότι έκαναν κάτι για να τον βοηθήσουν γιατί δεν είναι το άτομο που θα δεχόταν έτσι απλά να βρίσκεται κάτω από τον Sergio. Έτσι, νομίζω ότι προσπάθησαν να δουλέψουν για να του δώσουν αυτό που πραγματικά χρειάζεται και μπορεί να είναι ότι βοήθησαν το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου. Φαινόταν σαν να ξεφορτώθηκε λίγη από αυτή την υποστροφή και αυτό θα μπορούσε να κάνει θαύματα.»
Ο Verstappen προηγείται του Perez με 34 βαθμούς στο Πρωτάθλημα Οδηγών, πριν από τον εντός έδρας αγώνα της Red Bull στο Spielberg αυτό το Σαββατοκύριακο.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!