Οι Matt Campbell, Earl Bamber και Mathieu Jaminet κέρδισαν τον αγώνα Paul Ricard 1000km για την GPX Racing μετά την αλλαγή στην πρωτοπορία την τελευταία ώρα με την Orange 1 FFF Racing Team με την Lamborghini Huracan GT3 Evo να ελέγχει τον αγώνα την μεγαλύτερη διάρκεια των 6 ωρών.
Ο Campbell πραγματοποίησε δύο προσπεράσεις στον Marco Mapelli στην γρήγορη Signes δεξιά-αριστερή στροφή για να φέρει το No. 22 και την Porsche 911 GT3 R μπροστά από το No. 63 και την Lamborghini όπου προηγούταν για 5 ώρες και 20 λεπτά στον αγώνα Endurance Cup του Σαββάτου για το GT World Challenge Europe.
Ο Mapelli, ο οποίος είναι στην ίδια ομάδα με τους εργοστασιακούς οδηγούς της Lamborghini Andrea Caldarelli και Mirko Bortolotti, ήταν επικεφαλής μερικά δευτερόλεπτα πριν τα τελευταία pit stops αλλά τον έπιασε ο Campbell ο οποίος τον προσπέρασε στην Mistral Straight με μόλις 40 λεπτά να απομένουν.
Ωστόσο, ο Αυστραλός έτρεχε σε όλο το μήκος της Beausset δεξιάς-αριστερής στροφής, επιτρέποντας τον Mapelli να κινηθεί από την εσωτερική με το ζευγάρι να έχει μία επαφή μεταξύ του. Ο Campbell έπειτα επέστρεψε στην ουρά του Mapelli και κατάφερε να περάσει μπροστά στον επόμενο γύρο, περνώντας από την εξωτερική στην Signes.
It's all kicking off here!
Campbell sweeps around the outside of T10 in the #22 to take the lead, but #63 comes back after a wide moment and there's contact between the pair! ?
?: https://t.co/X8widetvXY#GTWorldChEu ? @fanatec pic.twitter.com/NM9wq711Nr
— GT World Challenge Europe (@GTWorldChEu) May 29, 2021
Ο Campbell πήρε την καρό σημαία, μπροστά από τον Antonio Fuoco, που άρπαξε την 2η θέση από τον Mapelli προσπερνώντας στην εσωτερική στην Signes στα τελευταία σημεία του αγώνα. Ωστόσο, το No. 71 της Iron Lynx με την Ferrari 488 GT3 Evo 2020 που μοιράζονται οι Callum Ilott και Davide Rigon έπεσε στην 5η θέση της γενικής κατάταξης για παραβίαση στο pit lane στο τελευταίο pit stop.
Ο Dries Vanthoor πέρασε τον Mapelli στον τελευταίο γύρο για να εξασφαλίσει την παρουσία του στο τελευταίο σκαλί του βάθρου για το No. 32 της Team WRT και την Audi R8 LMS GT3 Evo όπου οδηγούν επίσης οι Kelvin van der Linde και Charles Weerts. Αυτή ανέβηκαν στην 2η θέση μετά την ποινή της Ferrari.
Οι Alessandro Pier Guidi, Nicklas Nielsen και Come Ledogar πήραν την 4η θέση μπροστά από τους teammates τους για να καταφέρουν το δεύτερο συνεχόμενο αποτέλεσμα στην πρώτη 5άδα για την Iron Lynx.
Ο καλύτερος τερματισμός για την Mercedes-AMG GT3 Evo ήταν αυτή του No. 88 και της AKKA-ASP με τους Daniel Juncadella, Jules Gounon και Raffaele Marciello.
Η FFF Racing Team έλεγχε τον 2ο γύρο του Endurance Cup αλλά δεν μπόρεσε να μετατρέψει την pole position στην πρώτη της νίκη από το 2019 στην Βαρκελώνη.
Η πρωτοπορία της ομάδας διακόπηκε από το αυτοκίνητο ασφαλείας με δύο ώρες να απομένουν. Ο Caldarelli κατάφερε να διαχειριστεί την εκκίνηση αλλά το πλεονέκτημα που έχτισε η Lamborghini, όπου ήταν 12 δευτερόλεπτα στα μισά του αγώνα, αντιμετωπίστηκε από τους ανταγωνιστές πίσω του.
Η FFF ήταν υπό πίεση από την GPX με Porsche όταν ο Jaminet πέρασε τον Ilott και την Walkenhorst Motorsport του Marco Wittmann για να πιάσει την 2η θέση κατά την διάρκεια της 3ης ώρας, πριν μειωθεί η διαφορά στα περίπου 6 δευτερόλεπτα λόγο του αυτοκινήτου ασφαλείας για ένα λάθος της Mercedes-AMG GT3 Evo.
Η GPX ήταν άτυχη στο προτελευταίο γύρο των pit stops που διακόπηκε από το αυτοκίνητο ασφαλείας και την FCY, όταν η Porsche χτυπήθηκε από μία Audi, επιτρέποντας την Walkenhorst με το No. 34 και την BMW M6 GT3 να ανακτήσει την 2η θέση.
Ο Campbell, ο οποίος απομακρύνθηκε από τον Jaminet στο τελευταίο διπλό stint για την καρό σημαία, αντέδρασε στο προσπέρασμα στον συνοδηγό του Wittmann, τον Sheldon van der Linde στην στροφή 1 πριν βρεθεί μπροστά από τον Mapelli.
Η νίκη της GPX Racing ήταν η 2η στο GTWC Europe, μετά την νίκη στις 24 ώρες του Spa το 2019 με τους Kevin Estre, Richard Lietz και Michael Christensen.
Οι νικητές της Monza τερμάτισαν στους βαθμούς στο Paul Ricard με την 7η θέση για την Porsche με τους Christian Engelhart, Matteo Cairoli και Klaus Bachler.
Οι Van der Linde, Wittmann και David Pittard τερμάτισαν 8η για την Walkenhorst αφότου έχασαν 7 θέσεις λόγο ενός αργού τελευταίου pit stop.
Η άλλη Walkenhorst και η BMW των Timo Glock, Thomas Neubauer και Martin Tomczyk τερμάτισε 9η, μπροστά από το No. 26 της Sainteloc Racing με Audi όπου μοιράζονται οι Markus Winkelhock, Finlay Hutchison και Frederic Vervisch.
Η AKKA-ASP πήρε την νίκη στο Silver Cup, δράμα με τις ποινές στην κατηγορία Pro-Am
Η AKKA-ASP κέρδισε την κατηγορία Silver Cup με το No. 87 και την Mercedes-AMG GT3 Evo που οδήγησαν οι Simon Gachet, Thomas Drouet και Konstantin Tereschenko.
Ο Tereschenko προσπέρασε τον Alex MacDowall που ήταν κάτοχος της pole με την Garage 59 με Aston Martin Vantage GT3 για την πρωτοπορία κατά την διάρκεια της 2ης ώρας.
Το πλήρωμα της AKKA-ASP έλεγχε τον αγώνα από εκεί και έπειτα, και απέφυγε κλαταρίσματα ελαστικών όπου σημειώθηκαν στις περισσότερες Mercedes-AMG μεταξύ και των ομάδων της κατηγορίας Pro, ASPκαι HRT.
Η Emil Frey Racing με το No. 14 και την Lamborghini τερμάτισε 2η στο Silver Cup, μπροστά από την GRT Grasser με Lamborghini.
Το στέμμα στην Pro-Am πήγε στην Sky-Tempesta Racing με το τρίο της Ferrari Eddie Cheever, Chris Froggatt και Jonathan Hui μετά την ποινή που δέχτηκε η FFF με Lamborghini.
Ο οδηγός της FFF Phil Keen είχε δεχτεί ποινή 5 δευτερολέπτων για χτύπημα στην Car Collection της κατηγορίας Silver Cup αναγκάζοντας την Audi να σπινιάρει. Ο teammate του Βρετανού, ο Hiroshi Hamaguchi πέρασε την γραμμή του τερματισμού μπροστά από τον Cheever, αλλά ήταν οριακά μέσα στα 5 δευτερόλεπτα.
Αυτό έδωσε την νίκη στην Sky-Tempesta για μόλις 4,8 δευτερόλεπτα, ενώ οι Keen και Hamaguchi τερμάτισαν 2η μπροστά από την Garage 59 των Jonny Adam, Alexander West και Chris Goodwin.
Αποτελέσματα: Paul Ricard 1000km
Φωτογραφικό υλικό
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!