Ο Frédéric Vasseur λέει πως οι φόβοι ότι η McLaren θα μπορούσε να τερματίσει τη συνεργασία της με την Honda διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο στη Sauber στο να αποχωρήσει από μια συμφωνία με τον ιαπωνικό κατασκευαστή.
Η Sauber ανακοίνωσε μια συμφωνία με την Honda για την προμήθεια κινητήρων από το 2018 τον Απρίλιο, αλλά αυτό ανακλήθηκε σύντομα αφού ο Vasseur έφτασε στην ελβετική ομάδα το καλοκαίρι.
Η McLaren έχει μιλήσει με τους αντιπάλους της, εν μέσω των συνεχών δυσκολιών της Honda για την παραγωγή ενός αξιόπιστου και ανταγωνιστικού κινητήρα, με την Renault να παραδέχεται τις συνομιλίες στο Βελγικό Grand Prix.
Ο Vasseur εξήγησε τώρα ότι, με ένα κιβώτιο ταχυτήτων McLaren που θα συμπεριλαμβανόταν στη συμφωνία με την Honda, οι αμφιβολίες ότι τα δύο μέρη θα μπορούσαν να χωρίσουν οδήγησαν στη Sauber να επεκτείνει τους δεσμούς της με τη Ferrari.
“Αν δεν ληφθούν υπόψη τα τρέχοντα προβλήματα που έχει η Honda με την αξιοπιστία ή την απόδοση, καθώς γνωρίζω ότι θα επιστρέψουν κάποια στιγμή, η μεγαλύτερη ανησυχία για εμάς ήταν ότι δεν μπορούσαμε να εξασφαλίσουμε την ευθύνη του κιβωτίου ταχυτήτων”, δήλωσε ο Vassuer σε συνέντευξή του στην επίσημη ιστοσελίδα της Formula 1.
“Δεν διαθέτουμε τους πόρους εσωτερικά για να κατασκευάσουμε το δικό μας κιβώτιο ταχυτήτων, οπότε γνωρίζαμε ότι έπρεπε να ασχοληθούμε με κάποιον.”
“Με την Honda θα έπρεπε να ασχοληθούμε με τη McLaren, αλλά δεν είχα την πεποίθηση ότι η McLaren θα συνεχίσει με την Honda, οπότε θα είχε δημιουργήσει μια παράξενη κατάσταση, ζητώντας από την McLaren να παράσχει το κιβώτιο ταχυτήτων για έναν κινητήρα Honda όταν η McLaren θα συνεργαζόταν με έναν άλλο κατασκευαστή κινητήρα.”
«Με αυτό το σενάριο δεν ήμουν απολύτως σίγουρος, έτσι η «επανεπεξεργασία» της συμφωνίας της Honda ήταν ένα από τα μεγαλύτερα θέματα για την Sauber.”
Ο Vasseur έθεσε την κατάσταση της Honda στην κορυφή της λίστας του όταν έγινε το νέο αφεντικό της Sauber, αντικαθιστώντας την Monisha Kaltenborn.
“Η Sauber είχε ήδη ξεκινήσει τη σχεδίαση του μονοθεσίου του 2018 πριν από τη λήψη της απόφασης και αυτός ήταν ο λόγος της βιασύνης, για να μην ρίξουμε καλά χρήματα σε εγκαταλελειμμένα έργα”, είπε.
“Ο σχεδιασμός ήταν ήδη σε εξέλιξη, τότε υπήρξε το εργοστασιακό κλείσιμο [για το καλοκαιρινό διάλειμμα], οπότε έπρεπε να πάρουμε την απόφαση αμέσως.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!