Πέρα από την μάχη και την πίεση που του άσκησε ο Leclerc στον εναρκτήριο γύρο του αγώνα, ο Max Verstappen, ο οποίος εκκίνησε από την pole position, είχε τον πλήρη έλεγχο καθ’ όλη τη διάρκεια του και τερμάτισε 17.993 δευτερόλεπτα μπροστά από τον οδηγό της Ferrari, ο οποίος πήρε την 2η θέση.
Με τον Perez να παίρνει ποινή 5 δευτερολέπτων εξαιτίας ενός συμβάντος στην μάχη του με τον Norris και να χάνει την θέση του στο βάθρο, ο Russell τερμάτισε 3ος, μόλις 20.328 δευτερόλεπτα πίσω από τον Ολλανδό, εξασφαλίζοντας έτσι στα Ασημένια Βέλη την 2η θέση στο Πρωτάθλημα των Κατασκευαστών.
Ο Hamilton τερμάτισε 9ος, έχοντας προκαλέσει βλάβη στην εμπρόσθια πτέρυγα του και αδυνατώντας να προσπεράσει τον Tsunoda στην μάχη που έδωσαν στους τελευταίους γύρους του αγώνα.
Ο Επτάκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής μίλησε για την ανησυχία που του προκαλεί η απόλυτη κυριαρχία της Red Bull σχετικά με την απόδοση του μονοθεσίου, αναφερόμενος στο ότι η Αυστριακή Ομάδα δεν έχει φέρει αναβαθμίσεις για την RB19 από το Ολλανδικό Grand Prix, το οποίο διεξήχθη στα τέλη Αυγούστου.
«Δεν έχω καλή διάθεση» είπε ο Hamilton. «Μόλις τερμάτισα 9ος σε έναν αγώνα; δύο πολύ κακοί αγώνες [αναφερόμενος και στην 7η θέση του στο Grand Prix του Las Vegas].
«Η Red Bull κέρδισε με απόσταση 17 δευτερολέπτων και δεν έχουν ασχοληθεί με το μονοθέσιο τους από τον Αύγουστο. Έτσι, είναι εύκολο να καταλάβεις σε τι κατάσταση θα βρίσκονται του χρόνου. Εγώ ήμουν απλά αργός καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα».
Είναι γνωστό ότι η Red Bull έχει αρχίσει την ανάπτυξη του μονοθεσίου του 2024 από νωρίς μέσα στην χρονιά.
Ερωτώμενος από την SkySports για το τι θα έπαιρνε από μία δύσκολη σεζον όπως το 2023, ο Hamilton προσέθεσε: «Όχι ιδιαίτερα πολλά. Δεν ήταν, γενικά, μία καλή χρονιά. Οπότε, δεν υπάρχουν πολλά να κερδίσεις από αυτήν την χρονιά. Το γεγονός ότι επιβίωσα… Αυτό μετράει».
Απευθυνόμενος στις πιθανότητες της Mercedes να ξεπεράσει το πρόβλημα που έχει με το “ground-effect”, δηλαδή με την παραγωγή της αεροδυναμικής άντωσης από το δάπεδο του μονοθεσίου, και να αποτελέσει έναν σημαντικό ανταγωνιστή στην μάχη του Πρωταθλήματος με την Red Bull, ο Βρετανός ανέφερε: [η Red Bull] δεν έχει ασχοληθεί με το μονοθέσιο της από τον Αύγουστο; αυτό μου προκαλεί ανησυχία».
«Παρόλα αυτά, έχουμε μάθει πολλά για το αυτοκίνητο, πλέον την ευθύνη την έχει η ομάδα και ξέρουν τι πρέπει να κάνουν. Αν θα το καταφέρουμε αυτό, θα φανεί».
Κατά τη διάρκεια του αγώνα, ο Hamilton, ο οποίος ακούμπησε το πίσω μέρος της Alpine του Gasly και προκάλεσε ζημιά στην εμπρόσθια πτέρυγα του, κατηγόρησε τον Alonso ότι του έκανε “brake-test”, δηλαδή το ότι πάτησε απότομα φρένο προκειμένου να επηρεάσει την Mercedes του Hamilton, στον 37ο γύρο.
Ο Hamilton, αναφερόμενος στο περιστατικό, εξήγησε: «Ήμασταν τέρμα γκάζι στα 400-300 μέτρα πριν την στροφή στα 180 χιλιόμετρα την ώρα και ο τύπος ξαφνικά σταμάτησε δραστικά μπροστά μου».
Αυτή η κίνηση του Ισπανού ελέγχθηκε από τους αγωνοδίκες, ωστόσο αποφασίστηκε να μην του αποδοθεί ποινή.
Κάπως έτσι έκλεισε ακόμα μία σεζόν για τον Hamilton στην Formula 1, μία σεζόν η οποία, κατά τον ίδιο, ήταν κακή και από την οποία «δεν κέρδισε» πολλά πράγματα. Παρόλα αυτά, η σύμπραξη του για την δεύτερη θέση της Mercedes στο Πρωτάθλημα των Κατασκευαστών είναι αδιαμφισβήτητη.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!