Ο αναβάτης της LCR Honda, Cal Crutchlow, θα αναλάβει τον ρόλο του δοκιμαστή για την Yamaha το 2021, με τον Βρετανό να μην έχει έτσι θέση επίσημου αναβάτη στο πρωτάθλημα για πρώτη φορά μετά το 2011 όταν και είχε κάνει το ντεμπούτο του στο MotoGP.
Έχοντας χάσει την θέση του στην LCR για το 2021 από τον Alex Marquez, o Crutchlow βρισκόταν το τελευταίο διάστημα σε αναζήτηση ομάδας για να συνεχίσει την καριέρα του, με τον Βρετανό να βρίσκεται σε σοβαρές συζητήσεις με την ομάδα της Aprilia, η οποία με την σειρά της περίμενε την έκβαση της υπόθεσης του Andrea Iannone.
Παρά το γεγονός ότι τελικά επιβλήθηκε βαριά ποινή στον Ιταλό και άνοιξε ο δρόμος για τον Crutchlow στην ιταλική ομάδα, τελικά ο Βρετανός επέλεξε να συμφωνήσει με την ομάδα της Yamaha και να αναλάβει τον ρόλο του επίσημου δοκιμαστή της, αντικαθιστώντας παράλληλα στον ρόλο αυτόν τον Jorge Lorenzo.
Θυμίζουμε ότι ο Crutchlow έχει προηγούμενη εμπειρία με τις μοτοσικλέτες της Yamaha, καθώς την περίοδο 2011-2013 αγωνίστηκε με μία Μ1 της Tech3, ενώ έχει μεγάλη εμπειρία στην εξέλιξη των μοτοσικλετών, έχοντας αγωνιστεί τόσο με Desmosedici (2014) όσο και με την RC213V (2015-2020), με την οποία ο Marc Marquez μονοπωλεί το ενδιαφέρον των τελευταίων ετών.
Μιλώντας στο Motorsport.com, o Βρετανός τόνισε ότι η προοπτική της Yamaha είναι μία πολύ καλή επιλογή τον ίδιο, ενώ και η ιαπωνική εταιρία επιθυμούσε κάποιον γρήγορο αναβάτη ο οποίος θα αφοσιωνόταν πλήρως στην διαδικασία εξέλιξης της Μ1. Επιπλέον, δεν αποκλείστηκε η περίπτωση να αγωνιστεί ψς wildcard σε κάποιους αγώνες την επόμενη σεζόν.
“Είμαι ενθουσιασμένος που επέστρεψα στον κατασκευαστή για τον οποίο κέρδισα έναν παγκόσμιο τίτλο – οδήγησα στα παγκόσμια πρωταθλήματα Supersport και Superbike μαζί τους, ενώ έπειτα με έφεραν στο MotoGP, με τους Lin (Jarvis) και Herve (Poncharal). Προφανώς η πρώτη μου χρονιά ήταν πολύ δύσκολη, αλλά είχα δύο υπέροχα χρόνια μετά και μια υπέροχη εμπειρία με αυτό το εργοστάσιο”, είπε ο Βρετανός.
“Ήταν κάτι που με ενδιέφερε πολύ να κάνω, ένα σχέδιο που λειτουργεί πολύ καλά για μένα που εντέλει πρέπει να μετατραπώ από επίσημος αναβάτης σε δοκιμαστής. Αλλά δεν χρειάζεται να το κάνω και να είμαι αργός. Χρειάζονται έναν δοκιμαστή που είναι γρήγορος, που είναι πρόθυμος να είναι δοκιμαστής και να είναι ευχαριστημένος με αυτό, όχι κάποιον που θέλει να δεσμευτεί για ένα χρόνο και στη συνέχεια να θέλει να επιστρέψει στους αγώνες, κάτι με το οποίο συμφωνώ πλήρως και κατανοώ πλήρως”, είπε.
Τέλος, ο Crutchlow μίλησε και για την περίπτωση της Aprilia, λέγοντας ότι είχε την πρόταση να αγωνιστεί με την ιταλική ομάδα, αλλά προτίμησε να συμφωνήσει με την Yamaha αν και γνώριζε ήδη ότι ο Andrea Iannone δεν θα μπορούσε να αγωνιστεί το 2021.
“Ήθελαν να πάω εκεί, μιλούσα μαζί τους από τον Μάρτιο και από τότε μπορούσαμε να είχαμε υπογράψει, αλλά ήθελαν να περιμένουν τον Andrea. Εγώ όμως δεν περίμενα τον Andrea, έτσι τους είπα πριν από την ανακοίνωση για τον αποκλεισμό του Andrea ότι δεν ήθελα ούτως ή άλλως να αγωνιστώ μαζί τους”, συμπλήρωσε ο Βρετανός.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!