O Fernando Alonso επέστρεψε πίσω από το τιμόνι ενός μονοθεσίου της Formula 1, με την Renault να διεξάγει στην πίστα της Βαρκελώνης μία από τις επιτρεπόμενες “filming days”, με τον Ισπανό να οδηγεί την φετινή RS20.
Έχοντας συμφωνήσει να επιστρέψει στο σπορ το 2021, παίρνοντας την θέση του Daniel Ricciardo, ο Ισπανός βρίσκεται το τελευταίο διάστημα σε συνεχείς επαφές με την ομάδα, έχοντας μάλιστα επισκεφθεί και το εργοστάσιο στο Enstone. Για να τον βοηθήσει να συνηθίσει και πάλι στην οδήγηση ενός μονοθεσίου της F1, η Renault αποφάσισε να δώσει την ευκαιρία στον Ισπανό να οδηγήσει στην Βαρκελώνη.
Έχοντας αποσυρθεί από το σπορ στα τέλη του 2018, ο Alonso έχει αγωνιστεί έκτοτε στο WEC, το Indy 500 αλλά και στο Dakar, και όπως παραδέχθηκε μετά τις δοκιμές στην Ισπανία χρειάζεται ακόμη λίγο χρόνο για να ανταπεξέλθει ξανά πλήρως στις απαιτήσεις ενός μονοθεσίου της F1.
“Ήταν μια πολύ καλή μέρα εδώ στη Βαρκελώνη. Κάναμε μόλις 100 χιλιόμετρα, αλλά για μένα ήταν πολύ ξεχωριστή η επιστροφή σε έναν μονοθέσιο της F1 και σε αυτήν την ομάδα”, είπε ο Alonso.
“Όντας 18 χρόνια στην F1 και επιστρέφοντας τώρα, είναι αλήθεια ότι χάνεις λίγο τα σημεία φρεναρίσματος, πόσο γρήγορα φτάνουν όλες οι στροφές, την απόδοση στα φρένα, την ταχύτητα στις στροφές – οπότε υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να συνηθίσω και πάλι. Αλλά θα χρειαστεί μικρότερο χρονικό διάστημα για να το κάνω, καθώς δεν είναι κάτι καινούριο για μένα, όπως ήταν για παράδειγμα το Dakar ή το Indy”, συμπλήρωσε.
Αν και αναγνώρισε ότι οι φετινή παρουσία της ομάδας αποδεικνύει ότι η Renault έχει καλές προοπτικές για το μέλλον, ο Alonso τόνισε ότι δεν μπορεί να προβλέψει με σιγουριά την απόδοση των επόμενων σεζόν, λέγοντας ότι η ομάδα πρέπει να παραμείνει προσηλωμένη στους στόχους.
“Δεν μπορώ να γνωρίζω ακόμη (τις δυνατότητες για το επόμενο έτος). Όλοι έχουμε μεγάλες ελπίδες μέσα στην ομάδα, κοιτάζοντας την φετινή σεζόν, την εξέλιξη της ομάδας στο πρωτάθλημα και τις θέσεις στο σαββατοκύριακο”, είπε.
“Αλλά ταυτόχρονα, νομίζω ότι δεν πρέπει να παρασυρθούμε, γνωρίζοντας ότι οι κανονισμοί θα είναι λίγο πολύ οι ίδιοι μέχρι το 2022. Γνωρίζουμε ότι η διαφορά στην απόδοση που έχουν τώρα όλες οι ομάδες στο μέσο της κατάταξης θα συνεχιστεί το επόμενο έτος. Έτσι είμαστε συγκρατημένοι, αλλά με πολλή θετική ενέργεια και αισιοδοξία για το 2021”.
“Νομίζω ότι έχουμε μια υπέροχη ομάδα, υπέροχους ταλαντούχους ανθρώπους, υπέροχους χορηγούς, πολλούς θαυμαστές σε όλο τον κόσμο, οπότε νομίζω ότι έχουμε όλα τα συστατικά για να κάνουμε ένα καλό 2021.”
“Νομίζω ότι η απόδοση του μονοθεσίου ήταν μία ωραία έκπληξη. Γνωρίζουμε ότι έχει καλή απόδοση στους τελευταίους δύο αγώνες, ένιωσα την πρόσφυση και σίγουρα υπάρχουν καλές δυνατότητες σε αυτό”, δήλωσε ο δις πρωταθλητής για την RS20.
“Την τελευταία φορά που οδήγησα έναν κινητήρα της Renault ήταν το 2018 και ένιωσα ένα βήμα μπροστά, κάτι που είναι πολύ σημαντικό σε αυτόν τον τομέα. Η αίσθηση ήταν καλή σε όλα. Δεν μπόρεσα να μεγιστοποιήσω την απόδοση του μονοθεσίου γιατί δεν έχω βρει ακόμη πλήρως την ταχύτητά μου, αλλά είμαι χαρούμενος με την ημέρα”, τόνισε.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!