Ο Lando Norris θεωρεί ότι η McLaren έκανε «λίγο λάθος» με τη στρατηγική στο Μεξικό, ύστερα από το σπάνιο τερματισμό του πίσω από τον Daniel Ricciardo στο Grand Prix.
Ο Ricciardo πέρασε στα μαλακά ελαστικά ύστερα από ένα μεγάλο stint με τα μεσαία και ο ρυθμός του ήταν αρκετός ώστε όχι μόνο να φτάσει μέχρι την 7η θέση, αλλά και να καλύψει την ποινή 10 δευτερολέπτων που έλαβε για τη σύγκρουσή του με τον Yuki Tsunoda.
Από την άλλη ο Norris, που έκανε την αλλαγή του νωρίτερα, ήταν ένας από τους πολλούς που έβαλαν τη σκληρή σύνθεση για το δεύτερο stint και τη βρήκαν αργή. Τερμάτισε 9ος, πάνω από 16 δευτερόλεπτα πίσω από τον Ricciardo και ενώ βρισκόταν τρεις θέσεις μπροστά του στην εκκίνηση.
Ο αγώνας του Βρετανού πήρε άσχημη τροπή από νωρίς, καθώς έχασε δύο θέσεις από τις Alpine του Fernando Alonso και του Esteban Ocon, τους μεγάλους αντιπάλους της McLaren στο πρωτάθλημα, στον πρώτο γύρο.
«Δύο θέσεις στην εκκίνηση, προφανώς, και τις δύο από τις Alpine, που είναι το σημαντικό θέμα,» εξήγησε στο motorsport.com. «Μία ξεκινώντας και μία στις πρώτες στροφές, είναι απλά λίγο ατυχία κάποιες φορές.
Οπότε όχι κάτι πολύ κακό, απλά έτσι ήταν τα πράγματα. Για τα υπόλοιπα νομίζω ότι κάναμε ικανοποιητική δουλειά.»
Ικανοποιητική βέβαια δε σημαίνει ιδανική και ο Norris ξεκαθάρισε ότι η στρατηγική που τελικά υποχρεώθηκε να ακολουθήσει δεν ήταν αυτή που προτιμούσε.
«Καλύψαμε τον Yuki πολύ νωρίς, που σήμαινε ότι έπρεπε να περάσω στα σκληρά. Οπότε όχι πραγματικά αυτό που ήθελα,» διευκρίνισε.
«Οπότε ίσως λίγο λάθος να το κάνουμε αυτό εκεί. Αλλά ο Daniel έκανε αυτό που ήθελα να κάνω, έμεινε έξω και μετά έβαλε τα μαλακά, τα οποία ήταν 30-40 δευτερόλεπτα μπροστά σε διάρκεια αγώνα.
Νομίζω ότι κάναμε το καλύτερο που μπορούσαμε. Καταφέραμε να περάσουμε τον Bottas λίγους γύρους πριν το τέλος. Οπότε αυτός ο ένας επιπλέον βαθμός πάντα βοηθά.»
Το μεγάλο πρόβλημα βέβαια για αρκετούς οδηγούς, που συνδεόταν εξάλλου με την απόδοση των διαφορετικών συνθέσεων, ήταν η πρόσφυση στο γλιστερό οδόστρωμα του Μεξικού και εκεί οφείλεται κατά τον Norris και η απώλεια χρόνου.
«Θέλω να πω, ήταν απλά αυτό που έπρεπε να αντιμετωπίσουμε. Ναι, κάναμε λάθος που χρησιμοποιήσαμε τα σκληρά ελαστικά. Δεν είσαι υποχρεωμένος να το κάνεις, το επιλέξαμε. Έτσι είναι η ζωή.»
Η εγκατάλειψη του Alonso επέτρεψε στη McLaren να φύγει από το Μεξικό έχοντας πλησιάσει την Alpine στους Κατασκευαστές, αλλά ο Norris δεν είναι σίγουρος κατά πόσο το πακέτο της ομάδας θα είναι ανταγωνιστικό στους δύο τελευταίους αγώνες.
Η διαφορά αυτήν τη στιγμή είναι στους 7 βαθμούς, αλλά τουλάχιστον για τη Βραζιλία ο Βρετανός δεν ήταν αισιόδοξος.
«Χαίρομαι που μειώνουμε την απόσταση. Αλλά δουλεύουμε σκληρά. Οπότε νιώθω ότι αξίζουμε ό,τι κερδίσουμε τελικά. Αλλά αυτό σημαίνει ότι πρέπει να εξακολουθήσουμε να δουλεύουμε πολύ σκληρά για να τους νικήσουμε στους επόμενους δύο αγώνες.
Δεν ξέρω πως θα είμαστε για να είμαι ειλικρινής μαζί σας. Δε θα έλεγα ότι η Βραζιλία μας ταιριάζει με την ισορροπία του μονοθεσίου και όλα τα σχετικά, και τα προβλήματά μας.»
Η Alpine πάντως έχει φανεί ταχύτερη τους τελευταίους αγώνες γενικά, αλλά αυτό δεν έχει εμποδίσει τη McLaren να παραμείνει στη μάχη της 4ης θέσης. Η αξιοπιστία φυσικά είναι ο μεγάλος εχθρός των Γάλλων, με τον Alonso ειδικά να έχει χάσει πάρα πολλούς βαθμούς στο δεύτερο μισό της σεζόν αλλά και κατά τη διάρκειά της συνολικά. Και η McLaren μπορεί να στηριχτεί σε αυτό.
«Νομίζω ότι στους τελευταίους αγώνες δεν είμαστε ταχύτεροι ή αρκετά γρήγοροι, απλά έχουμε κάνει καλύτερη δουλειά με τη στρατηγική και την αξιοπιστία, όπως σήμερα. Οπότε ας φτάσουμε πρώτα στην καρό σημαία.»
Πηγή: motorsport.com
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!