Ο Βρετανός οδηγός ήταν ευχαριστημένος που εκείνος και η McLaren έμαθαν από λάθη από τη σεζόν F1 του 2024 να συνεχίσουν στο θρίλερ της Μελβούρνης σε βρεγμένο-στεγνό-βρεγμένο.
Ο Lando Norris ήταν ενθουσιασμένος μετά τη νίκη του στο συναρπαστικό γκραν πρι της Αυστραλίας, ειδικά καθώς η McLaren είχε «κάνει πολλές λάθος αποφάσεις πέρυσι» σε παρόμοιες συνθήκες.
Ο Βρετανός οδηγός αναφερόταν στις πιθανότητές του να κερδίσει τόσο στον Καναδά όσο και στο Silverstone το 2024, όπου η McLaren έκανε λάθη στους χρονισμούς των pitstop και στις επιλογές ελαστικών, αλλά απέφυγε παρόμοια λάθη καθώς ο Norris μετέτρεψε την pole position σε νίκη στη Μελβούρνη καθώς ξεκίνησε η σεζόν του 2025.
Ο Norris τερμάτισε μπροστά από τον Max Verstappen της Red Bull, έχοντας απορροφήσει νωρίς την πίεση από τον παγκόσμιο πρωταθλητή και στη συνέχεια τον team-mate του Oscar Piastri στη μέση φάση του αγώνα, πριν η δεύτερη McLaren ανατρέψει τη σειρά όταν η βροχή επέστρεψε στις τελευταίες φάσεις.
«Κάναμε πολλές λάθος αποφάσεις πέρυσι, οπότε υποθέτω ότι μάθαμε από τα λάθη μας», είπε ο Norris μετά την αναρρίχηση από την MCL39 του μετά την πέμπτη του νίκη στην καριέρα του στη F1. Χάσαμε στο Silverstone και τον Καναδά μέσα από έναν αγώνα σαν αυτόν. Λοιπόν, απλά μάθαμε από τα λάθη μας, νομίζω.
«Είναι ακόμα μόνο ένας από τους 24, αλλά αντιμετωπίζοντας την πίεση, αντιμετωπίζοντας τον Max, αντιμετωπίζοντας τον Oscar πίσω μου, πίεζα μέχρι το τέλος. Μπορούσα να χαλαρώσω μέσα μου, αλλά δεν χαλαρώνα από το πόσο πίεζα.
«Δύσκολο, για να μην κάνω υπερβολικά πολλά λάθη, για να μην κάνω ένα λάθος που θα μου κόστισε κάτι, υποθέτω ότι θα μπορώ να πω ότι ήταν λίγο άξιο αυτό. Ένας δύσκολος αγώνας με προκλήσεις, αλλά εννοώ για τη McLaren, πρέπει να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ γιατί μου έδωσαν ένα καταπληκτικό μονοθέσιο. Οπότε, πρέπει να ξεκινήσω με αυτούς».
Ο Norris χρειάστηκε να επιβιώσει από τρεις επανεκκινήσεις αυτοκινήτου ασφαλείας – με την τελευταία να έρχεται μόλις έξι γύρους πριν από τη σημαία και καθώς ο Verstappen πίεσε με φρέσκα λάστιχα αργά, αφού οι δύο περιόδοι αυτοκινήτου ασφαλείας έκλεισαν τη διαφορά.
Ένα λάθος του Norris που πήγε πολύ βαθιά στη στροφή 6 έφερε τον οδηγό της Red Bull σε απειλή DRS για τους τελευταίους τρεις γύρους, αλλά παρόλο που έφτασε κοντά, ο παγκόσμιος πρωταθλητής δεν έκανε ποτέ κίνηση για να προσπαθήσει να πάρει το προβάδισμα.
«Απλώς οδηγούσα, υποθέτω», απάντησε ο Norris όταν ρωτήθηκε πώς αντιμετώπισε την καθυστερημένη πίεση του Verstappen. Εννοώ, ο Max ήταν γρήγορος. Ήξερα ότι είχα πολύ καλό ρυθμό, αλλά έκανα ένα λάθος στη στροφή 6 και μπήκε στο DRS – και το DRS εδώ γύρω είναι πιθανώς σαν ένα δευτερόλεπτο ή κάτι τέτοιο. Λοιπόν, αυτό του επέτρεψε να συνεχίσει να μένει μέσα σε αυτό το δευτερόλεπτο και να έχει μερικές βλέψεις.
«Και έπρεπε να ελέγξω τον καθρέφτη μου μερικές περισσότερες φορές από ό,τι θα ήθελα, αλλά παρέμεινα ήρεμος και κρατήθηκα συγκεντρωμένος και άκουσα τον Will [Joseph, τον μηχανικό του Norris που τον είχε προειδοποιήσει να μην υπερβεί σε πίεση στον τελευταίο γύρο], οπότε αυτό είναι το πιο σημαντικό πράγμα».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!