Ο Lando Norris πιστεύει ότι η καλύτερη Παρασκευή του μέχρι στιγμής στη σεζόν έχει προσφέρει μια αναλαμπή της μικρής προόδου που σημειώνει η McLaren με το μονοθέσιό της στη Formula 1.
Ο Βρετανός και ο teammate του Daniel Ricciardo είχαν ένα απογοητευτικό ξεκίνημα στη σεζόν, με τη νέα MCL36 να στερείται πρόσφυσης και να τους αφήνει μακριά από τους πρωτοπόρους.
Όμως, με τους δύο οδηγούς να ολοκληρώνουν τη δεύτερη περίοδο δοκιμαστικών για το Grand Prix της Αυστραλίας μέσα στο top 10, ο Norris πιστεύει ότι η ομάδα έχει φύγει από τη δεινή κατάσταση που φαινόταν να βρίσκεται στην έναρξη της σεζόν στο Μπαχρέιν.
“Έμοιαζε εντάξει. Δεν ήταν καταπληκτικά, αλλά ήταν αξιοπρεπές”, είπε ο Norris, ο οποίος τερμάτισε όγδοος στη γενική κατάταξη την Παρασκευή το απόγευμα.
«Ήταν ίσως η καλύτερη Παρασκευή μέχρι στιγμής, οπότε ελπίζω να συνεχιστεί αύριο γιατί έχουμε ένα καλό προαίσθημα.
“Πιστεύω ότι κάναμε μερικές αλλαγές και μάθαμε λίγα αυτό το Σαββατοκύριακο από ότι εφαρμόσαμε τα δύο προηγούμενα Σαββατοκύριακα, και αποδίδει αρκετά καλά. Είναι ένα μικρό βήμα προς τα εμπρός, επομένως είναι μια καλή αρχή, και ελπίζω μπορούμε να το συνεχίσουμε αύριο και να κάνουμε περαιτέρω βελτιώσεις».
Ο Norris δεν έχει καμία αμφιβολία, ωστόσο, ότι μεγάλο μέρος της βελτιωμένης φόρμας της McLaren στην Αυστραλία βασίζεται στα χαρακτηριστικά – με την έλλειψη στροφών με αργή ταχύτητα να μην την τιμωρεί τόσο όσο στο Μπαχρέιν.
“Είναι απλώς η πίστα, αλλά φυσικά θα υπάρχουν μερικά μικρά πράγματα που βελτιώνουμε – και αυτά τα λίγα είναι ίσως το ένα δέκατο”, είπε.
«Δεν πρόκειται να μας κάνει μισό δευτερόλεπτο πιο γρήγορους ή ένα δευτερόλεπτο [γρηγορότερα]. Παίρνουμε τα πάντα από το μονοθέσιο και νομίζω ότι κάνουμε καλή δουλειά.
“Αλλά πολλά από αυτά που βλέπετε είναι μόνο η πίστα, κάτι που είναι καλό. Ελπίζω ότι το Μπαχρέιν ήταν απλώς πολύ κακό και νομίζω ότι έχουμε καταλάβει λίγο περισσότερα και ελπίζω ότι περισσότερες από τις πίστες είναι όπως εδώ και στη Σαουδική Αραβία. Βαδίζουμε προς τη σωστή κατεύθυνση, αλλά είμαστε ακόμα πολύ μακριά».
Το αφεντικό της ομάδας της McLaren, Andreas Seidl, πιστεύει, ωστόσο, ότι η καλύτερη φόρμα της McLaren δεν οφείλεται πλήρως στη διάταξη της πίστας, καθώς πιστεύει ότι η ομάδα έχει επίσης καλύτερη κατανόηση του μονοθεσίου της.
«Από την άποψή μου, μάλλον ήταν 50/50», είπε. «Όταν κοιτάμε πίσω πώς πήγε η δοκιμή στο Μπαχρέιν και το Σαββατοκύριακο του αγώνα στο Μπαχρέιν, είχαμε τόσες πολλές προκλήσεις.
“Σίγουρα ήμασταν με τη πλάτη στο τοίχο πηγαίνοντας στο Σαββατοκύριακο του αγώνα του Μπαχρέιν και έπρεπε ακόμα να κάνουμε πολλά πράγματα από αυτά που θέλαμε στις δοκιμές, στο πρώτο Σαββατοκύριακο του αγώνα. Αλλά τότε προφανώς θα μπορούσαμε να εφαρμόσουμε όλες αυτές τις γνώσεις για το δεύτερο Σαββατοκύριακο.
“Αυτό σίγουρα βοήθησε να έχουμε ένα πιο ομαλό Σαββατοκύριακο στη Jeddah για να αντλήσουμε περισσότερες επιδόσεις από το πακέτο. Αλλά υποθέτω ότι και η διάταξη της πίστας σίγουρα ταίριαζε περισσότερο στο αυτοκίνητό μας και γι’ αυτό θα ήμασταν πιο ανταγωνιστικοί.”
Ωστόσο, παρά τα σημάδια προόδου, ο Seidl λέει ότι οι εργασίες συνεχίζονται στο εργοστάσιό για να φέρουν τις απαραίτητες βελτιώσεις για έρθουν πιο κοντά στο μπροστινό μέρος.
“Δουλεύουμε προφανώς ασταμάτητα πίσω στο σπίτι με ένα σαφές σχέδιο για το πώς να φέρουμε περισσότερες επιδόσεις στο αυτοκίνητο”, είπε.
“Το πιο σημαντικό ήταν ότι καταλάβαμε πώς μπορούμε να φέρουμε περισσότερες επιδόσεις στο μονοθέσιο. Έχουμε ένα ξεκάθαρο σχέδιο τώρα, μετά την ανάλυση του πώς θέλουμε να το πετύχουμε και το πότε. Απλώς πρέπει να εκτελεστούμε σύμφωνα με αυτό το σχέδιο.
“Θα πάρει λίγο χρόνο. Επομένως, πρέπει να είμαστε υπομονετικοί ενώ ταυτόχρονα, προφανώς να είμαστε φιλόδοξοι και να φέρουμε αυτές τις αναβαθμίσεις όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Και παράλληλα, προφανώς, προσπαθούμε να κερδίσουμε όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς με το τρέχον πακέτο».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!