Ο Lando Norris παραδέχτηκε ότι «πονάει» που έδωσε τη νίκη στο GP της Ουγγαρίας στον team-mate του στη McLaren Oscar Piastri καθώς πάει για έναν παρθενικό τίτλο στη Formula 1, αν και επέμεινε ότι ήταν το «δίκαιο» αποτέλεσμα.
Ο Βρετανός και πάλι απέτυχε να μετατρέψει την pole position σε προβάδισμα στην πρώτη στροφή καθώς ο Piastri πήρε την πρωτοβουλία στην εσωτερική, ο Norris αντ’ αυτού αναγκάστηκε να παλέψει με τον Max Verstappen.
Με τον οδηγό της Red Bull να υποχωρεί μετά από οδηγίες της ομάδας του καθώς είχε προσπεράσει εκτός πίστας τον Norris, η McLaren βρέθηκε με ένα καθαρό ένα-δύο που δεν φαινόταν ποτέ σε μεγάλο βαθμό απειλούμενο.
Ένα μικρό λάθος στη μέση του αγώνα επέτρεψε στον Norris να πλησιάσει τον Piastri, ο οποίος σε ένα στάδιο ήταν περίπου πέντε δευτερόλεπτα μπροστά από τον team-mate του, κάτι που δημιούργησε ένα δύσκολο σενάριο για την ομάδα του Woking.
Επιλέγοντας να κάλεσει πρώτα τον Norris και να καλύψει κάθε εναπομείναντα απειλή από τους Lewis Hamilton, Charles Leclerc και Verstappen πίσω, η McLaren επέτρεψε στον Βρετανό να περάσει τον Piastri λόγω του undercut – που είναι ακόμα πιο ισχυρό στην Ουγγαρία δεδομένης της επιφάνειας της πίστας και των καυτών θερμοκρασιών.
Η McLaren αναγκάστηκε να καλέσει τον Norris να κάνει μια εναλλαγή που είχε υποσχεθεί στον Piastri πριν από τις στάσεις – ο Norris το έκανε μόνο τρεις γύρους πριν το τέλος, σχεδόν 20 γύρους μετά το παράθυρο των pitstop.
Ερωτηθείς πόσο δύσκολη ήταν η επιλογή να επιτρέψει στον Piastri να περάσει, ο Norris απάντησε: «Ήταν δύσκολο. Νομίζω ότι θα ήταν δύσκολο για οποιονδήποτε που είναι μπροστά στον αγώνα να παρατήσει τη θέση.
“Προφανώς με έβαλαν στη θέση, οπότε με κάλεσαν πρώτο και μου έδωσαν την ευκαιρία να οδηγήσω τον αγώνα και να απομακρυνθώ αρκετά άνετα. Έκανα αυτό που έκανα, αλλά αυτό μου έδωσε επίσης την ευκαιρία να το κάνω. Επομένως, νομίζω ότι ήταν δίκαιο να δώσω πίσω τη θέση.
“Δεν θέλω να φανώ ως ένας τύπος που δεν είναι δίκαιος. Ο Oscar έκανε πολλά για μένα στο παρελθόν και με βοήθησε σε πολλούς αγώνες. Οδήγησε έναν καλύτερο αγώνα από εμένα, έκανε καλή εκκίνηση, έκανε καλύτερη εκκίνηση και η δική μου ήταν χάλια, το άξιζε και ήταν το σωστό».
Αλλά παραδεχόμενος ότι «πονάει», ο Norris πρόσθεσε: «Όποτε πρόκειται να χαρίσεις μια νίκη, πονάει.
“Ξέρω ότι σχεδόν δεν έπρεπε να την είχα αρχικά, που είναι νομίζω το κύριο σημείο. Όταν οδηγείς τον αγώνα και πρέπει να την δώσεις πίσω, πονάει. Ειδικά επειδή [από την άποψη] σε ένα πρωτάθλημα οδηγών, κάθε βαθμός θα βοηθήσει.
“Ξέρω ότι είμαι πολύ πίσω από τον Max στο πρωτάθλημα, το καταλαβαίνω. Δεν χρειάζεται να μου το πει κανείς αυτό. Επτά βαθμοί που πέταξα σήμερα ή χάρισα σήμερα. Όχι λόγω αλλαγής θέσης, μόνο επειδή και πάλι κακής εκκίνησης. Και εκεί έχασα τον αγώνα μου σήμερα.
«Οπότε, είναι σκληρό».
Ενώ ο Norris ήταν απογοητευμένος για μια ακόμη χαμένη ευκαιρία, έχοντας δει νίκες να ξεφεύγουν στην Αυστρία και τη Μεγάλη Βρετανία πιο πρόσφατα, επέδειξε το επίτευγμα στη McLaren που σημείωσε τον πρώτο τερματισμό 1-2 από το Ιταλικό Grand Prix του 2021, έναν αγώνα όπου ακολούθησε τον Daniel Ricciardo στον τερματισμό.
“Δεν θέλω να το αφήσω να αφαιρέσει το γεγονός ότι είχαμε ένα 1-2 ως ομάδα. Αυτό είναι ένα απίστευτο επίτευγμα από όλους, το πρώτο μετά τη Monza, αλλά νομίζω ότι είναι το πρώτο μας καθαρά αξιοκρατικό, ήμασταν γρήγοροι όλο το Σαββατοκύριακο, ήμασταν πρώτοι δεύτεροι στα προκριματικά χθες, ήμασταν πρώτοι δεύτεροι και πάλι σήμερα.
«Είναι ένα καλό συναίσθημα και για όλη την ομάδα είναι όλοι πολύ χαρούμενοι με αυτό, έτσι απλά πολύ περήφανοι, ευχαριστημένοι με το ταξίδι που κάνουμε, ευχαριστημένοι με την πρόοδο που κάνουμε, και ξανά την επόμενη φορά θα ήταν ωραία.”
Ο Norris απέτυχε να μετατρέψει την pole σε πλεονέκτημα μετά τη πρώτη στροφή σε πολλές περιπτώσεις φέτος, οδηγώντας συχνά σε θυμό μετά τον αγώνα.
Αναφερόμενος στο τελευταίο θέμα, εξήγησε: «Πρέπει να πάω να το αναθεωρήσω.
«Απλώς είχα μια κακή αλλαγή στη δεύτερη σχέση και… η εκκίνηση μου ήταν καλή, η αντίδρασή μου, η εκκίνηση μου ήταν καλή και όταν πέρασα στη δεύτερη σχέση απλώς είχα μια τεράστια περικοπή. Δεν ξέρω, αλλά είναι κάτι που θα κοιτάξω.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!