Ο Bagnaia συγκράτησε τον Viñales για να γίνει ο όγδοος διαφορετικός νικητής του Silverstone στη σειρά.Μόλις 0,426δ έκριναν τη νίκη, με τον Miller να ολοκληρώνει το βάθρο καθώς ο Quartararo πήρε την 8η θέση.
Για δύο τιτάνες του Πρωταθλήματος στο Monster Energy British Grand Prix, το οκτώ ήταν ο βασικός αριθμός. Ο Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) κράτησε πίσω του τον Maverick Viñales (Aprilia Racing) για λίγο λιγότερο από μισό δευτερόλεπτο για να γίνει ο όγδοος διαφορετικός νικητής στο Silverstone σε οκτώ αγώνες και ο ηγέτης του Πρωταθλήματος Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP) κατάφερε να πάρει μόνο την 8η θέση, παρά το γεγονός ότι εκτέλεσε την ποινή του Long Lap και ήταν στη μάχη για το βάθρο.
Για τον Bagnaia αυτό είναι ένα κέρδος 17 βαθμών στη βαθμολογία και με τον Jack Miller (Ducati Lenovo Team) να ολοκληρώνει το βάθρο, ήταν μια καλή μέρα για το εργοστάσιο του Borgo Panigale – με μια Ducati να βρίσκεται τώρα στο βάθρο 18 αγώνες στη σειρά, το μεγαλύτερο σερί όλων των εποχών.
Από την εκκίνηση, ο poleman Johann Zarco (Prima Pramac Racing) κρατήθηκε μπροστά από τον Quartararo, με το εργοστασιακό δίδυμο της Ducati Miller και Bagnaia να καταλαμβάνει την τρίτη και τέταρτη αντίστοιχα. Ο Alex Rins της Team Suzuki Ecstar ήταν πέμπτος στη Suzuki του πριν ξεπεράσει τον Bagnaia στον 3ο γύρο στη The Loop, αλλά και οι δύο ανέβηκαν στον 4ο γύρο όταν ο Quartararo – ο οποίος έλαβε ποινή μεγάλου γύρου για την επαφή του με τον Aleix Espargaro στο Assen – την εκτέλεσε την τελευταία δυνατή στιγμή.
Ο «El Diablo» ήταν δεύτερος καθώς ξεκίνησε την ποινή και συνέχισε στην πέμπτη θέση, πίσω από τους Zarco, Miller, Rins και Bagnaia. Μέχρι τότε, ο Viñales ήταν έκτος και ο Jorge Martin (Prima Pramac Racing) έβδομος, καθώς ο Aleix Espargaro πάλευε να κρατήσει το ρυθμό μετά το τεράστιο highside του στο FP4.
Ο Zarco φαινομενικά είχε μία καλή ευκαιρία για μια παρθενική νίκη σε αγώνα MotoGP, αλλά η ατυχία χτύπησε όταν δίπλωσε το μπροστινό μέρος και έπεσε στη Vale στον 5ο γύρο. Στη συνέχεια ο Miller κληρονόμησε το προβάδισμα και ενώ ο Rins προσπάθησε να περάσει τον Αυστραλό στη The Loop αργότερα το ίδιο γύρο, ο Ισπανός δεν μπόρεσε να το καταφέρει. Δοκίμασε άλλο ένα πέρασμα στη Vale στον 6ο γύρο και πέτυχε εκείνη τη φορά, βάζοντας την #42 GSX-RR στην κορυφή.
Ο Miller παραχώρησε τη δεύτερη θέση στον teammate του Bagnaia ακριβώς έναν γύρο αργότερα και πάλι στη Vale, όταν ο Martin είχε φτάσει στην τέταρτη θέση αφού πέρασε τον Quartararo καθώς έτρεχαν στη Hangar Straight λίγες στιγμές νωρίτερα. Ο Ισπανός πήγε στην εσωτερική του Miller στην Copse στην αρχή του 8ου γύρου, αλλά βγήκε ανοιχτά στην έξοδο και έπρεπε να επιστρέψει πίσω από τον αναβάτη της Ducati Lenovo Team. Ο Viñales, ωστόσο, ήταν τώρα σε καλή φόρμα, στην πρώτη πεντάδα, καθώς πέρασε τον Quartararo στην Hangar Straight στον 9ο γύρο.
Μπροστά, ο Rins συνέχισε να προηγείται μέχρι που ο Bagnaia πέτυχε να τον περάσει στον 12ο γύρο στη Stowe και ο Miller έκανε το εργοστασιακό ένα-δύο για την Ducati όταν πέρασε τον Rins στη Village στον 14ο γύρο. Εν τω μεταξύ, ο Viñales και ο Martin είχαν μάχη για την τέταρτη θέση μέχρι που ο πρώτος ολοκλήρωσε μια αποφασιστική κίνηση στον 16ο γύρο στη Village. Δεν έχασε χρόνο ασχολούμενος με τον Rins, ωστόσο, ξεπερνώντας την Suzuki για την τρίτη θέση ακριβώς έναν γύρο αργότερα.
Η Village αποδεικνυόταν μια δημοφιλής τοποθεσία για τον «Top Gun», ο οποίος πέρασε τον Miller για τη δεύτερη θέση εκεί στον 18ο γύρο, οπότε αντιμετώπισε ένα έλλειμμα 0,6 δευτερολέπτων έναντι του Bagnaia. Στον 19ο γύρο, έκανε άλλη μια προσπάθεια προσπέρασης στη Village, αλλά αυτή τη φορά δεν μπόρεσε να το καταφέρει. Ωστόσο, μόλις 0,3 δευτερόλεπτα χώριζαν τον πρώτο και τον δεύτερο στην αρχή του 20ου και τελευταίου γύρου. Θα μπορούσε ο Viñales να κερδίσει με μια τρίτη διαφορετική μοτοσυκλέτα;
Όχι ακριβώς. Το νούμερο 12 πέρασε ανοιχτά από τις Stowe και Vale, διασφαλίζοντας ότι ο Bagnaia είχε τον ελεύθερο χώρο που χρειαζόταν για να κερδίσει τη νίκη – 0,426δ στη γραμμή τερματισμού. Ο Miller ολοκλήρωσε το βάθρο.
Η μάχη για την τέταρτη θέση μαίνονταν μέχρι το τέλος. Ο Martin βρέθηκε ξανά στην τέταρτη θέση όταν προσπέρασε τον Rins στον 17ο γύρο, αλλά στη συνέχεια εμφανίστηκε μια άλλη απειλή υπό τη μορφή του Enea Bastianini. Ο αναβάτης της Gresini Racing προκρίθηκε στην όγδοη θέση και, παρά το γεγονός ότι έχασε ένα πτερύγιο στην πρώτη στροφή με την επαφή με τον Martin, βρέθηκε ακριβώς πίσω του στον 19ο γύρο μετά από το πέρασμα επί του Rins. Και το «Beast» τα κατάφερε, κλέβοντας τη θέση από τον «The Martinator» – τον αντίπαλό του για την εργοστασιακή θέση της ομάδας το 2023 – στον τελευταίο γύρο στη Brooklands.
Ως εκ τούτου, ο Martin τερμάτισε πέμπτος και ο Miguel Oliveira (Red Bull KTM Factory Racing) ανέβηκε από τη 5η σειρά στο grid για να διεκδικήσει την έκτη θέση στην καρό σημαία, ενώ ο Rins έμεινε έβδομος στο τέλος.
Πίσω τους ήρθαν οι δύο πρώτοι στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, οι Quartararo και Espargaro, οι οποίοι βρέθηκαν σε απευθείας μάχη για την όγδοη θέση στον τελευταίο γύρο. Ο Espargaro πέρασε τον Quartararo στα φρένα για την Brooklands και ενώ δεν μπόρεσε να τραβήξει γκάζι εγκαίρως για να ολοκληρώσει το πέρασμα, η ένατη ήταν ακόμα μια ηρωική προσπάθεια για τον αναβάτη της Aprilia που φοβόταν ότι μπορεί να μην καταφέρει καν να αγωνιστεί μετά την πτώση του στα δοκιμαστικά. Το να χάσει μόνο έναν βαθμό από τον Quartararo ήταν ίσως το πιο τρελό του όνειρο το Σάββατο το βράδυ.
Ο Marco Bezzecchi (Mooney VR46 Racing Team) ολοκλήρωσε την πρώτη 10άδα σε άλλη μια εντυπωσιακή προσπάθεια, με τους υπόλοιπους βαθμούς να πηγαίνουν στους Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing), Luca Marini (Mooney VR46 Racing Team), Takaaki Nakagami (LCR Honda). Idemitsu), Pol Espargaro (Repsol Honda Team) και Franco Morbidelli (Monster Energy Yamaha MotoGP). Εγκατέλειψαν ο Zarco, και ο Joan Mir της Suzuki, ο οποίος έπεσε από την όγδοη θέση στον 15ο γύρο στη Stowe.
Στην κατάταξη του Πρωταθλήματος, ο Quartararo είναι τώρα 22 βαθμούς πάνω από τον Aleix Espargaro, αλλά ο Bagnaia έχει κλείσει στους 49 βαθμούς από την πρώτη θέση και είναι τρίτος συνολικά και κορυφαίος στην Ducati… μαντέψτε πού πάμε στη συνέχεια;
Σε έδαφος της Ducati: οι λόφοι της Στυρίας και το Red Bull Ring στην Αυστρία. Ακολουθεί το CryptoDATA Motorrad Grand Prix von Österreich στις 19-21 Αυγούστου!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!