Ο Pecco πραγματοποιεί ένα σχεδόν τέλειο Σάββατο για την pole, με τους Miller και Marini να ολοκληρώνουν το πρώτο 1-2-3 για τη Ducati, καθώς ο Quartararo δεν καταφέρνει να περάσει από το Q1.
Για πρώτη φορά μετά τον Casey Stoner το 2008, ένας αναβάτης της Ducati έχει πάρει τέσσερις διαδοχικές pole position στο MotoGP και αυτός ο αναβάτης είναι ο Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team). Ο Ιταλός πέρασε από το Q1 για να πάρει μία κρίσιμη pole το απόγευμα του Σαββάτου στο Gran Premio Nolan del Made in Italy e dell’Emilia-Romagna, σε μια μέρα που ο ηγέτης του πρωταθλήματος Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP) παραπάτησε καθώς δεν κατάφερε να περάσει στο Q2. Ως εκ τούτου, ο El Diablo είναι έτοιμος να παραταχθεί στη 15η θέση πριν από το πρώτο του match point στη μάχη του τίτλου.
Ο Jack Miller (Ducati Lenovo Team) έκανε το 1-2 για την εργοστασιακή Ducati, χάνοντας μόλις για λίγα εκατοστά, με τον Luca Marini (Sky VR46 Avintia) να κερδίζει μια παρθενική πρώτη σειρά στο MotoGP™ για να την κάνει τρεις τις Ducati στην πρώτη σειρά. Μετά το Σάββατο, παρά τη βαθμολογία, το πλεονέκτημα το έχει ο Bagnaia.
Q1
Το Q1 ήταν μια σοβαρή σύγκρουση τιτάνων. Διαθέτοντας τόσο τους διεκδικητές του τίτλου όσο και ένα πλήθος γρήγορων προσώπων μετά από δύσκολες συνθήκες μέχρι στιγμής αυτό το Σαββατοκύριακο, θα μπορούσε να αποδειχθεί κομβικό – και έτσι έγινε. Όλα τα βλέμματα, όπως είναι κατανοητό, ήταν στον Bagnaia και στον Quartararo, και οι δυο τους έδωσαν παράσταση. Ο Pecco, ο κάτοχος ρεκόρ γύρου στην πίστα, αλλά πίσω από σε εντελώς στεγνές συνθήκες, στο GP του Σαν Μαρίνο, πάτησε γκάζι στο ελαφρώς υγρό Misano και μέχρι τα μέσα της περιόδου ο Ιταλός έκοβε χρόνο – νικώντας τέσσερις φορές τον καλύτερο χρόνο του.
Αυτό έγινε καθώς ο Quartararo δυσκολεύτηκε λίγο, αλλά παρέμεινε σε διαμάχη για να προχωρήσει, ο Γάλλος φαινόταν να βρίσκει αρκετό χρόνο όταν το χρειαζόταν, αλλά όχι αρκετό για να απειλήσει τον Bagnaia. Αλλά στη συνέχεια ο Alex Marquez (LCR Honda Castrol) χώρισε τους δύο. Μετά ήταν ο Alex Rins (Team Suzuki Ecstar). Τέλος, ο Iker Lecuona (TEch3 KTM Factory Racing) πήρε τη δεύτερη θέση πίσω από τον Pecco και όλα κατέληγαν στις τελικές προσπάθειες.
Η διαφορά του Ιταλού στην κορυφή ήταν επτά δέκατα, οπότε με τον Quartararo να βρίσκεται μισό δευτερόλεπτο κάτω, φαινόταν πιθανό. Όμως, περνώντας τη γραμμή, αποδείχτηκε ότι δεν ήταν πιθανό – και ήταν ο Lecuona για να περάσει στο Q2, με τον ηγέτη του Πρωταθλήματος στο Q1 για πρώτη φορά και να αποτυγχάνει να περάσει. Ακόμα χειρότερα, ο καλύτερος γύρος του διαγράφηκε, οπότε είναι στην πραγματικότητα 15η θέση για τον Γάλλο.
Ο πρωταθλητής Joan Mir (Team Suzuki Ecstar) έπεσε στο Q1, με τον αναβάτη να είναι εντάξει, όπως και ο Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing), ο μπαλαντέρ της Ducati Michele Pirro και ο Enea Bastianini (Avintia Esponsorama) – αφήνοντας όλους να αναζητήσουν μια ανάκαμψη όταν οι συνθήκες φαίνεται ότι θα μπορούσαν να αλλάξουν για πολύ καλύτερες την Κυριακή.
Q2
Από την αρχή, τα φώτα της δημοσιότητας παρέμειναν στον Bagnaia και η παράσταση συνέχισε να κυλά από τον αναβάτη της Ducati. Καθορίζοντας το 1:33.045 νωρίς στη περίοδο, ήταν σε φόρμα και απλώς συνέχιζε να κάνει καλούς γύρους. Το δράμα ήρθε από αλλού.
Μια έντονη στιγμή για τον Marc Marquez (Repsol Honda Team) όπου υψώθηκε από τη σελά του κρατώντας τη μοτοσυκλέτα μόνο από τις χειρολαβές ήταν σπουδαίο σώσιμο αλλά στη συνέχεια φάνηκε να είναι λίγο άβολος, ο Jorge Martin (Pramac Racing) έπεσε δύο φορές, ο Danilo Petrucci (Tech3 KTM Factory Racing) είχε μία στιγμή και το ίδιο έκανε και ο Lecuona. Στη συνέχεια, ο Marc Marquez πήγε από ταλάντευση σε πτώση, ο αριθμός 93 έπεσε αργά, αλλά ήταν εντάξει.
Αυτό ανάδειξε μερικές κίτρινες σημαίες για τους αναβάτες στις προσπάθειές τους για έναν γύρο, και ο Bagnaia αρκετά μακριά από την πτώση του Marquez δεν πήγαινε γρηγορότερα από το 1:33.045, αν και δεν χάθηκαν όλα, καθώς μόνο δύο αναβάτες έκαναν μια σοβαρή πρόκληση.
Ο πρώτος από αυτούς ήταν ο Miller. Ένα μείγμα κόκκινων και πορτοκαλί τομέων έδειξε ότι ο Αυστραλός ήταν πολύ κοντά με τον γύρο του teammate του για την pole, και καθώς πέρασε τη γραμμή ήταν πραγματικά απίστευτα κοντά. Ωστόσο, παρέμεινε υπέρ του Pecco, ο Ιταλός έμεινε πρώτος με μόλις 0,025δ αλλά έκαναν το 1-2 της Ducati στο Misano.
Αυτό συνέβη παρά την επόμενη πρόκληση για την πρώτη σειρά, επειδή ο μόνος αναβάτης που σημείωσε απειλητικά κέρδη ήταν ο Marini. Ο πρωτάρης έκανε μια εκπληκτική προσπάθεια να περάσει στην προσωρινή πρώτη σειρά για το Grand Prix στο σπίτι του, και ακόμη πιο εντυπωσιακά μέσα στο ένα δέκατο από την pole. Τελικά, αυτό ήταν το πρώτο 1-2-3 της Ducati.
Το τελευταίο δράμα ήρθε από τον Johann Zarco (Pramac Racing), καθώς ο Γάλλος γλίστρησε στο οδόστρωμα και συνέχισε να γλιστράει προς τα χαλίκια έχοντας τη μοτοσυκλέτα πάνω από το αριστερό του πόδι, αλλά ο αναβάτης ήταν εντάξει.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!