O Jorge Martin πήρε την παρθενική pole position της καριέρας του στο MotoGP, επικρατώντας του Johann Zarco στα τελευταία λεπτά της διαδικασίας! Ο νεαρός αναβάτης έδειξε έτσι και πάλι τη δυναμική του, μόλις στη δεύτερή του συμμετοχή στη μεγάλη κατηγορία με την ομάδα της Pramac!
Στο ξεκίνημα του Q2, o Martin έδειξε ότι είχε την ταχύτητα να ηγηθεί των υπολοίπων, με τον Franco Morbidelli της Petronas SRT να αποτελεί το βασικό του αντίπαλο, υποσκελίζοντάς τον από την πρώτη θέση. Εντέλει ο Martin ανέκτησε την πρωτοπορία μετά τις πρώτες προσπάθειες των αναβατών, με τον Fabio Quartararo να τον ακολουθεί στα 17 χιλιοστά.
Μετά την αλλαγή των ελαστικών ο Maverick Vinales μπήκε δυναμικά στην πίστα, καταφέρνοντας να βρεθεί από την ένατη θέση στην πρώτη (1:53.383), ενώ στη συνέχεια βελτίωσε και πάλι την επίδοσή του, με τον αναβάτη της εργοστασιακής ομάδας της Yamaha – και νικητή του αγώνα την προηγούμενη εβδομάδα – να σταματάει τα χρονόμετρα στο 1:53.267, χρόνος που φαινόταν αρκετός για να του χαρίσει την pole position.
Όμως ο τελευταίος λόγος ανήκε στους Zarco και Martin, με τον Γάλλο αρχικά να καταφέρνει για μόλις 4 χιλιοστά να υποσκελίσει τον Vinales και να πάρει την πρώτη θέση, ενώ ο Martin λίγο αργότερα κινήθηκε σημαντικά ταχύτερα, πετυχαίνοντας χρόνο 1:53.106, χαρίζοντας στην ομάδα της Pramac Ducati το 1-2 στις κατατακτήριες δοκιμές!
O Maverick Vinales έμεινε τελικά στην τρίτη θέση συμπληρώνοντας την πρώτη σειρά της εκκίνησης, με τους Jack Miller, Fabio Quartararo και Fransesco Bagnaia να συμπληρώνουν την πρώτη εξάδα, σε μία συνολικά πολύ καλή μέρα για την Ducati, που είδε τέσσερις Desmosedici στις δύο πρώτες σειρές της εκκίνησης στην πίστα της Losail.
Από την έβδομη θέση θα εκκινήσει ο Aleix Espargaro με την Aprilia, με τον Ισπανό να δείχνει ανταγωνιστικός από την αρχή του τριημέρου, ενώ οι Rins και Mir δεν κατάφεραν να διεκδικήσουν το κάτι παραπάνω για την ομάδα της Suzuki. Απογοητευμένος με την εξέλιξη της διαδικασίας έμεινε ο Franco Morbidelli, με τον αναβάτη της Petronas Yamaha να περιορίζεται στη δέκατη θέση και να προβληματίζεται με την απόδοσή του. Πίσω του ακολούθησαν οι πρώτες μοτοσικλέτες των Honda και ΚΤΜ, με τους Bradl και Oliveira να ολοκληρώνουν τους συμμετέχοντες του Q2.
Τέλος, η μεγαλύτερη έκπληξη που προέκυψε από τη μάχη του Q1 ήταν η πολύ κακή απόδοση του Valentino Rossi, με τον Ιταλό πολυπρωταθλητή να μην καταφέρνει κάτι καλύτερο από την 21η θέση, σημειώνοντας έτσι την χειρότερη θέση εκκίνησης της καριέρας του στη μεγάλη κατηγορία! Ο Rossi αντιμετωπίζει προβλήματα με την Μ1 από την αρχή του τριημέρου, και πλέον πρέπει να βρει άμεσα λύσεις για να καταφέρει να είναι ανταγωνιστικός στη συνέχεια του πρωταθλήματος.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!