Όντας ταχύτερος και στις τρεις δοκιμαστικές περιόδους, ο Bezzecchi επικράτησε των Bagnaia και Marini και θα ξεκινήσει ως poleman τους δύο αγώνες. Χαμό προκάλεσε ξανά ο Marc Marquez.
Για να φτάσουμε εκεί, όμως, ο Johann Zarco και ο Miguel Oliveira, αναμφισβήτητα τα φαβορί για να περάσουν από το Q1, έκαναν ακριβώς αυτό καθώς ξεπέρασαν το session και ενώθηκαν με τα υπόλοιπα μεγάλα ονόματα στο Q2.
Ο χρόνος του Zarco στα 1m31.993s, που σημειώθηκε στις αρχές του Q1, επιβίωσε μέχρι την καρό σημαία, με μόνο τον γύρο του Oliveira στα 1m32.087s να φτάνει στο ένα δέκατο μακριά.
Πλήθος γρήγορων γύρων καταστράφηκαν από από τον Marc Marquez που έπεσε μόλις ένα λεπτό πριν τη λήξη του Q1, κάτι που έφερε κίτρινες σημαίες στον πρώτο τομέα.
Ο αναβάτης της Honda, που αποτελεί πρόβλημα για τους συναθλητές του πλέον, ενεπλάκη σε μια άσχημη σύγκρουση με τον Enea Bastianini της Ducati. Έτρεξε στην πλάτη του Ιταλού προσπαθώντας να πάρει tow, ο οποίος με τη σειρά του βγήκε από την αγωνιστική γραμμή για να σώσει τη μηχανή μετά από μια άσχημη στιγμή. Η πτώση σημαίνει ότι ο Marquez θα ξεκινήσει 17ος στο grid.
Η ομάδα της Pramac Ducati είχε κάκιστο ξεκίνημα στο Q2, με τον Zarco να οδηγεί μια φαινομενικά κατεστραμέννη μοτοσυκλέτα μακριά από την πίστα και τον Martin να χάνει το πίσω άκρο στη φουρκέτα 5 πίσω από τα pits. Ήταν ένα βολικό σημείο για να πέσει, καθώς ο προφανώς χωρίς τραυματισμό Ισπανός μπόρεσε να επιστρέψει στο γκαράζ και να γυρίσει με τη δεύτερη μηχανή. Ο Ζάρκο μπόρεσε επίσης να συνεχίσει τη συνεδρία.
Στα 10 λεπτά, με τους περισσότερους διεκδικητές στα pits μετά από ένα πρώτο stint, ο Marco Bezzecchi είχε ορίσει χρόνο αναφοράς στο 1m31.874s. Ο πλησιέστερος αντωνιστής του σε εκείνο το σημείο ήταν ο Bagnaia, σχεδόν δύο δέκατα πίσω και έχοντας επίσης ένα σκληρό μπροστινό ελαστικό.
Καθώς οι αναβάτες επέστρεφαν για έναν τελευταίο γύρο, ήταν ο Fabio Quartararo που σημείωσε τον πρώτο σοβαρό χρόνο με 1m31.770s.
Στη συνέχεια ο Bezzecchi ανταπέδωσε με ένα 1m31.472s με τέσσερα λεπτά στο ρολόι – χρόνος που θα αποδεικνυόταν αρκετά καλός για pole.
Ο Bagnaia έφτασε πιο κοντά στη VR46 Ducati με χρόνο 1m31.704s λίγες στιγμές αργότερα, αλλά στη συνέχεια βγήκε από την πίστα και τελικά δεν κατάφερε να βελτιωθεί.
Ο Marini έκανε γύρο 1 m31.630 για να ολοκληρώσει την πρώτη σειρά, αλλά στη συνέχεια τελείωσε τη συνεδρία του στο χαλίκι αφού έχασε τη VR46 Ducati του.
Για άλλη μια φορά, αυτό σήμαινε ότι οι κίτρινες σημαίες ήταν στο τέλος της συνεδρίας, βοηθώντας τον Bezzecchi να διατηρήσει τη θέση του στην κορυφή.
Ο Quartararo της Yamaha ανταποκρίθηκε στην υπόσχεση για κάποιο αξιοπρεπή ρυθμό στον FP3, κατακτώντας τον τέταρτο ταχύτερο, μια εξαιρετική αρχική θέση στο πλαίσιο της πολύ κακής χρονιάς της ομάδας.
Ο Brad Binder ήταν πέμπτος για την KTM, με το ζεύγος της Aprilia με τον Aleix Espargaro και τον Maverick Vinales να ακολουθεί.
Οι Pramac Ducatis έπρεπε να αρκεστούν στην όγδοη και δέκατη θέση μετά από την πρώιμη διαμάχη τους. Θα χωριστούν στο grid από τον Alex Marquez της Gresini Ducati.
Ο Oliveira θα ξεκινήσει 11ος και ο Jack Miller κατάφερε μια ασυνήθιστα φτωχή 12η θέση στην εργοστασιακή KTM.
Επιστροφή στη δράση στις 16:00 για τον αγώνα sprint. Αναλυτικά τα αποτελέσματα των Κατατακτηρίων στο ΤΤ Assen:
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!