Ο αναβάτης της VR46 Marco Bezzecchi πρωτοστάτησε ενός 1-2-3-4 για τη Ducati στην πρώτη περίοδο δοκιμών μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα, στο Silverstone για το Βρετανικό GP.
Η συνεδρία των 45 λεπτών σηματοδότησε την πρώτη δράση της Παρασκευής αυτή τη σεζόν που δεν υπολογίζεται για την αυτόματη μετάβαση στο δεύτερο προκριματικό τμήμα το Σάββατο.
Αυτό συμβαίνει αφού οι αναβάτες πίεσαν να έχουν 10 από τις 12 θέσεις του Q2 που καθορίζονται μόνο από τις δεύτερες δοκιμές της Παρασκευής αντί για συνδυασμό των δύο – και παρόλο που η αλλαγή αρχικά φαινόταν ότι θα έπρεπε να περιμένει μέχρι το 2024, εν τέλει εισήχθη στο δεύτερο μισό της φετινής σεζόν.
Η επιδιωκόμενη αλλαγή που πράγματι υλοποιήθηκε στο Silverstone είναι ότι οι αναβάτες και οι ομάδες αποθαρρύνθηκαν σε μεγάλο βαθμό από το να χρησιμοποιήσουν ένα φρέσκο μαλακό στο πίσω μέρος σε ένα time attack στο τέλος της περιόδου – αλλά η πρώτη θέση κατέληξε να αλλάξει πολλά χέρια στα τελευταία λεπτά.
Ο Bezzecchi είχε οδηγήσει τη συντριπτική πλειοψηφία της συνεδρίας, αλλά έμεινε πίσω κατά μισό δέκατο από τον ομόσταυλο της VR46 της Ducati, Luca Marini, με περίπου έξι λεπτά να απομένουν στο ρολόι.
Ακολούθησε ένα ανακάτεμα της σειράς στα επόμενα λεπτά, αλλά οι δύο Ιταλοί βελτιώθηκαν για να πετύχουν το 1-2 και πάλι με την καρό σημαία, με τον Bezzecchi να βρίσκεται για λίγο μπροστά.
Το ζεύγος της Pramac των Jorge Martin και Johann Zarco ολοκλήρωσε την πρώτη τετράδα των Ducati με διαφορά μόλις 0,172 δευτ., ενώ ο Jack Miller της KTM ήταν ο καλύτερος από τους υπόλοιπους στην πέμπτη θέση, δύο δέκατα από το Zarco.
Ο Aleix Espargaro οδήγησε την Aprilia στην έκτη, ενώ ο Franco Morbidelli – που πρόσφατα ανακοινώθηκε ότι αντικαταστάθηκε από τον Alex Rins στη Yamaha το 2024 – απέφυγε μια μεγάλη πτώση στην αλλαγή κατεύθυνσης μεταξύ Brooklands και Luffield για να κατακτήσει την έβδομη θέση.
Ο Marc Marquez ήταν ο καλύτερος από τους αναβάτες της Honda, αλλά ήταν μόλις 15ος, 1,3 δευτ. μακριά από τον ρυθμό και μια θέση πίσω από τον ηγέτη του πρωταθλήματος Pecco Bagnaia, ο άνθρωπος της Ducati που είχε άλλη μία από τις παραδοσιακά σιωπηρές εκκινήσεις του στο Σαββατοκύριακο.
Ο Iker Lecuona, που αντικαθιστά τον τραυματία Rins στην LCR Honda με σκοπό να κάνει τη διαδρομή σε μόνιμος οδηγός το 2024, ήταν 21ος αλλά όχι πολύ μακριά από τα Honda πλην του Marquez.
Ο Pol Espargaro, επιστρέφοντας από τη μακρά απουσία του από τραυματισμό, ήταν αρχικά 3,5 δευτερόλεπτα από τον ρυθμό με το Tech3 Gas Gas του.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!