Στις ενδιάμεσες συνθήκες του FP2 ο Cal Crutchlow της RNF Yamaha βρέθηκε στην πρώτη θέση με τους Bagnaia και Alex Marquez να τον ακολουθούν. Απαράλλαχτη η προσωρινή δεκάδα του Q2.
Μετά το FP1, η κατάταξη είχε τον Brad Binder της KTM ως πρωτοπόρο με τους Marc Marquez της Repsol Honda και Alex Rins της Suzuki να τον ακολουθούν κατά πόδας.
Ο Francesco Bagnaia βρέθηκε εκτός δεκάδας καθώς δεν φόρεσε φρέσκο πίσω ελαστικό στο τέλος της συνεδρίας, όπως και ο Aleix Espargaro που αντιμετώπισε πολλά τεχνικά προβλήματα με την Aprilia του.
Αυτός που βρέθηκε εντός δεκάδας, αν κι επίσης δεν χρησιμοποίησε ένα φρέσκο πίσω ελαστικό ήταν ο Fabio Quartararo της Yamaha. Κι αυτό ίσως αποδειχθεί κρίσιμο, καθώς μετά το FP1 έπεσε δυνατή βροχή στην πίστα κάτι που έφερε κόκκινη σημαία στο FP2 της Moto2, και καθυστέρησε άρδην την αντίστοιχη διαδικασία του MotoGP.
Περίπου με μία ώρα καθυστέρηση, στις 11.10 ώρα Ελλάδος, βγήκαν οι αναβάτες της μεγάλης κατηγορίας στην πίστα της Sepang.
Τα ελαστικά ήταν βρόχινα όπως εξηγήσαμε, σε μια πίστα που στέγνωνε με ταχύτατους ρυθμούς, κι η παρουσία των μηχανών στην πίστα βοήθησε σε αυτό.
Όμως ακόμα κι έτσι, η βροχή ξέπλυνε την πίστα, καθάρισε την αγωνιστική γραμμή και έριξε τις θερμοκρασίες του οδοστρώματος.
Ήταν λοιπόν μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για τους αναβάτες και τις ομάδες, ώστε να συλλέξουν δεδομένα για τις μηχανές τους και σε βρόχινο οδόστρωμα, καθώς οι μετεωρολογικές προβλέψεις δείχνουν πιθανή βροχόπτωση τόσο στις Κατατακτήριες όσο και στον Αγώνα.
Αυτός που μπήκε στην πίστα πολύ δυναμικά ήταν ο Franco Morbidelli της Yamaha, που πήρε την πρωτοπορία εξαρχής στη διαδικασία και την κράτησε ως και 21 λεπτά πριν την διαδικασία.
Πολύ καλή επίδοση και από τον Rookie of the Year, Marco Bezzecchi της Monney VR46, που γύριζε με πολύ καλό ρυθμό. Βρισκόταν αρκετά κοντά τόσο στον 1ο Morbidelli όσο και στον 2ο Johann Zarco της Pramac Ducati.
Όπως πάντα, ο Alex Marquez ήταν πολύ καλός στις βρόχινες συνθήκες ακολουθούμενος από τον κορυφαίο στο βρόχινο Miguel Oliveira στις θέσεις 5 και 6.
Οι Bagnaia, Quartararo και Aleix Espargaro ήταν πολύ μακριά από τις κορυφαίες θέσεις του φύλλου χρόνων του FP2. Αφενός δεν έκαναν πολλούς γύρους, μάλιστα τους περισσότερους τους έγραψε ο Γάλλος της Yamaha. Αφετέρου με 27 λεπτά να απομένουν, η πίστα δεν φάνηκε να στεγνώνει αρκετά γρήγορα για να δικαιολογήσει την χρήση slick ελαστικών.
Βλέποντας ότι μάλλον δεν θα βελτιώσουν τις θέσεις που κατέκτησαν στο FP1, οι Bagnaia κι Espargaro βγήκαν εν τέλει στην πίστα για μεγάλα stints, προετοιμαζόμενοι για πιθανές παρόμοιες συνθήκες στις Κατατακτήριες και τον Αγώνα, αύριο και μεθαύριο.
Με την πίστα να βελτιώνεται, ο Zarco κι ο Quartararo βελτίωσαν τους προσωπικούς τους χρόνους, με τον αναβάτη της Pramac να παίρνει την πρωτοπορία, ενώ ο Quartararo ανέβηκε 4ος.
Πολύ ψηλά και ο δύο Suzuki, που πάντα έχουν εξαιρετικό ρυθμό σε μεγάλα stints. Η πρωτιά δεν άργησε να ξαναπεράσει στον Morbidelli, ρίχνοντας αρκετά τον χρόνο του Zarco.
Ψηλά ανέβηκαν και οι Miller, Vinales, Bagnaia και Pol Espargaro, ενώ όσο η πίστα βελτιωνόταν οι χρόνοι συνέχισαν να πέφτουν, όχι όμως σε βαθμό που να δικαιολογούν τη χρήση μη βρόχινων ελαστικών ακόμη.
Οι αναβάτες συνέχιζαν να βελτιώνουν τους χρόνους τους με τα βρόχινα ελαστικά, με τους Oliveira, Morbidelli, Marc, Marquez και Quartararo να εναλλάσσονται στην 1η θέση.
Μόλις 4 λεπτά πριν τη λήξη της διαδικασίας, πλήθος αναβατών συμπεριλαμβανομένου του Francesco Bagnaia αποφάσισαν να δοκιμάσουν γύρους με slick ελαστικά.
Οι Alex Marquez, Jack Miller και Francesco Bagnaia έγραψαν καλύτερους γύρους με αυτά, αλλά δεν είχαν αρκετό χρόνο στη διάθεση τους για να βελτιωθούν κι άλλο.
Εν τέλει αυτός που πήρε την πρώτη θέση στη διαδικασία ήταν ο Cal Crutchlow της RNF Yamaha, όντας ο τελευταίος εκ των αναβατών με slick ελαστικά που έγραψε χρόνο.
Οι αναβάτες θα χρειάζονταν αρκετά λεπτά ακόμα για να γράψουν ανταγωνιστικούς γύρους με τα slick ελαστικά. Σαν αποτέλεσμα, η δεκάδα του Q2 δεν άλλαξε με το πέρας του FP2, με τους αναβάτες που βρίσκονται εκτός να προσεύχονται για καθαρό καιρό το πρωί του Σαββάτου ενόψει FP3.
Αναλυτικά η κατάταξη του FP2 στη Sepang:
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!