Ο Brad Binder της KTM, βρέθηκε στην κορυφή του φύλλου χρόνων με το πέρας του FP1 στη Sepang. Κοντά του οι Rins και Marc Marquez, πολύ μακριά οι διεκδικητές του τίτλου, που δεν έκαναν γρήγορους γύρους στο τέλος της συνεδρίας!
Η επιστροφή του MotoGP στη Sepang αυτό το Σαββατοκύριακο σηματοδοτεί το πρώτο match point στη μάχη του πρωταθλήματος, με τον Francesco Bagnaia της Ducati να μπορεί να κατακτήσει μαθηματικά τον τίτλο καθώς έρχεται στη Μαλαισία με 14 βαθμούς διαφορά στη βαθμολογία.
Ο Bagnaia πρέπει να συγκεντρώσει 11 περισσότερους βαθμούς από τον Fabio Quartararo και να διασφαλίσει ότι θα χάσει μόνο δύο βαθμούς από τον Espargaro της Aprilia για να σφραγίσει τον τίτλο.
Το πρωινό του Aleix Espargaro στο Sepang ήταν καταστροφικό, καθώς ο Ισπανός ολοκλήρωσε μόλις έναν γρήγορο γύρο καθώς έπεσε περνώντας τη στροφή 8 στα πρώτα 15 λεπτά της συνεδρίας, χάνοντας το πρώτο stint δοκιμών.
Όταν επέστρεψε στο σιρκουί, αναγκάστηκε να μπει ξανά στα pits με κάποιο τεχνικό πρόβλημα, αφήνοντάς τον χαμηλά στην 20η θέση με 2m01.654s.
Ο Quartararo ηγήθηκε των φύλλων χρόνου μετά τον αρχικό γύρο με τη Yamaha του με ένα σετ 2m00.543s με λιγότερο από μισή ώρα από τη συνεδρία των 45 λεπτών να απομένει.
Αυτό παρέμεινε το σημείο αναφοράς μέχρι το κλείσιμο των πέντε λεπτών, όταν ο πρώτος που είχε δώσει ρυθμό στο FP1 Jorge Martin με Pramac Ducati έφτασε στην κορυφή με 2m00.105s με ένα φρέσκο σκληρό πίσω ελαστικό.
Ο Martin βελτίωσε τον κορυφαίο χρόνο στο 1m59.966s, πριν τον καθαιρέσει ο Marc Marquez με την εργοστασιακή Honda με φρέσκο μαλακό πίσω ελαστικό με 1m59.623s.
Αλλά ήταν ο Binder της KTM με ένα φρέσκο ελαστικό μεσαίας σύνθεσης που θα ολοκλήρωνε το FP1 πιο γρήγορα από όλους με 1m59.576s.
Ο Binder ήταν μόλις 0,097 δευτερόλεπτα μακριά από τον νικητή του GP της Αυστραλίας, Alex Rins, στο πρώτο από τις Suzuki, ο οποίος έτρεξε ένα φρέσκο μαλακό ελαστικό στο τέλος του FP1.
Ο Marquez ολοκλήρωσε την πρώτη τριάδα μπροστά από τον Enea Bastianini της Gresini, ο οποίος ήταν στην κορυφή των preaseason tests στη Sepang τον Φεβρουάριο και εξακολουθεί να έχει μια μαθηματική πιθανότητα στο πρωτάθλημα με 42 βαθμούς πίσω από την Bagnaia. Πίσω από τον Ιταλό βρέθηκε ο Joan Mir.
Ο Martin έπεσε στην έκτη θέση μετά την καρό σημαία, με τον Quartararo να επιλέγει να μην τοποθετήσει ένα νέο πίσω ελαστικό στο τέλος του FP1 για να τερματίσει έβδομος.
Ο rookie της Gresini, Fabio Di Giannantonio, έφτασε στην όγδοη θέση πριν από τον Luca Marini της Mooney VR46 και τον ομόλογο του, Marco Bezzecchi – ο οποίος είχε μια πτώση νωρίς στη στροφή 1.
Ο ηγέτης του πρωταθλήματος Bagnaia ήταν 11ος, καθώς όπως κι ο Quartararo δεν φόρεσε ένα φρέσκο πίσω ελαστικό στα τελευταία στάδια του FP1, ενώ ο Franco Morbidelli της Yamaha επισκίασε τον Ιταλό μπροστά από τον Alex Marquez της LCR Honda, την έτερη εργοστασιακή Ducati του Jack Miller και τον Joahnn Zarco της Pramac.
Ο Pol Espargaro ήταν μακριά στην 16η με την άλλη εργοστασιακή Honda, μπροστά από τον Miguel Oliveira της KTM και τον Cal Crutchlow της RNF Racing. Ο ομόσταυλος του Crutchlow στο RNF, Darryn Binder, ήταν ακόμα ένας που έπεσε στη συνεδρία, τερματίζοντας στην 22η θέση.
Απογοητευτικό το δίδυμο της Aprilia στις θέσεις 19 και 20, ενώ την κατάταξη ολοκλήρωσαν οι Gardner, Raul Fernandez και Nagashima, που συνεχίζει να καλύπτει τον τραυματία Takaaki Nakagami.
Αναλυτικά η κατάταξη του FP1 στη Sepang:
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!