Με δύο γύρους στο τέλος του P2, οι Aleix Espargaro και Maverick Vinales έκαναν το 1-2 για την Aprilia που είχε και τρίτη μοτοσυκλέτα στη δεκάδα. Εκτός Q2 οι Bagnaia και Bezzecchi, αποκαρδιωτική εικόνα για τη Yamaha.
Μετά τις πρωινές δοκιμές στην πίστα της Χερέθ, ο αειθαλής Dani Pedrosa βρισκόταν στην κορυφή της κατάταξης, λίγο πριν μία πολύ ζεστή συνεδρία δεύτερων δοκιμών. Η ΚΤΜ συνολικά είχε τρεις μοτοσυκλέτες στη δεκάδα, μία πολύ ελπιδοφόρα ένδειξη για το τριήμερο.
Το πρώτο εικοσάλεπτο της μονόωρης συνεδρίας δεν επεφύλαξε συνταρακτικούς χρόνους ή σημαντικές εξελίξεις, καθώς οι αναβάτες προέβησαν σε εκτεταμένες δοκιμές με χρησιμοποιημένα ελαστικά. Οι συνθήκες του P2 παρομοίαζαν αρκετά έως πολύ αυτές που θα αντιμετωπίσουν τόσο στο Sprint όσο και στον αγώνα της Κυριακής.
Σε εκείνο το σημείο βγήκε κόκκινη σημαία στην πίστα καθώς ο Icer Lecuona που οδηγεί με τα χρώματα της Repsol Honda είχε πτώση στη στροφή 13, κι η μοτοσυκλέτα του προκάλεσε ζημιά στα προστατευτικά μετά την αμμοπαγίδα. Έτσι οι αναβάτες επέστρεψαν στα γκαράζ των ομάδων τους ως να αποκατασταθεί η βλάβη.
Το pit lane δεν άργησε να ανοίξει ξανά, κι οι αναβάτες επέστρεψαν στην πίστα αυτή τη φορά με φρέσκο σετ ελαστικών στην πλειοψηφία τους, για το δεύτερο stint δοκιμών. Τα πράγματα δεν πήγαν καλά για δύο αναβάτες σε αυτό το διάστημα.
Ο Enea Bastianini αν και πήρε ιατρικό οκ για να ανέβει στη Ducati του, δεν κατάφερε να είναι ανταγωνιστικός και στο γκαράζ πολλές φορές φαινόταν να πονάει, μάλιστα υπήρχαν στιγμές που αδυνατούσε μέχρι και το χέρι του να σηκώσει.
Ο έτερος αναβάτης που αντιμετώπισε πρόβλημα ήταν ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος, Marco Bezzecchi, που είδε πυκνό καπνό να βγαίνει από το πίσω μέρος της πρώτης μοτοσυκλέτας του, κι αναγκάστηκε να την εγκαταλείψει. Αν είναι κινητήρας, σίγουρα έχει δεύτερο μαζί του, μας δείχνει όμως πόσο απαιτητικές είναι οι θερμές συνθήκες της Χερέθ για τις μοτοσυκλέτες των 1000cc.
Πλησιάζοντας το τελευταίο δεκάλεπτο της διαδικασίας οι αναβάτες ξεκίνησαν να ανεβάζουν ρυθμούς για να βρεθούν στην πρώτη δεκάδα που οδηγεί απευθείας στο Q2 του Σαββάτου. Το τελικό time attack ξεκίνησε στα τελευταία 5 λεπτά κι ήταν ο Aleix Espargaro που πήρε την πρωτιά με τον ομόλογο του Maverick Vinales να ολοκληρώνει το 1-2 για την Aprilia.
Ο Pedrosa με τον πρωινό χρόνο του παρέμεινε τρίτος, με τον Jorge Martin στην 4η θέση. Ο Jack Miller βελτίωσε τον χρόνο του P1 στην 5η θέση με τον Johann Zarco επίσης να βρίσκει απόδοση στην 6η.
Η 7η θέση πήγε στην δορυφορική Aprilia του Miguel Oliveira, μπροστά από τον Alex Marquez και τον Takaaki Nakagami που είναι η μοναδική Honda της δεκάδας. Ο Marini της VR46 Ducati είναι ο τελευταίος που μπήκε στο Q2 απευθείας.
Από εκεί και πέρα χαμός. Οι Bezzecchi, Bagnaia και Binder δεν βρήκαν ρυθμό στις πολύ ζεστές απογευματινές συνθήκες της Χερέθ κι υποχρεούνται να περάσουν από το Q1 για να διεκδικήσουν την pole position. Ο νικητής του COTA, Alex Rins, είχε πτώση προς το τέλος της συνεδρίας και δεν κατάφερε να βελτιώσει, όπως και ο Joan Mir που είναι απογοητευτικός με την εργοστασιακή Honda προς το παρόν.
Μεγάλη απογοήτευση και για την Yamaha, με τους Quartararo και Morbidelli στις θέσεις 16 και 17 πολύ μακριά από τον ανταγωνισμό. Ειδικά ο Γάλλος φαινόταν φανερά εκνευρισμένος με την απόδοση της μηχανής του, καθώς πίεζε στο έπακρο και παρόλα αυτά βρέθηκε 4.5 δέκατα από την κορυφή.
Η δράση στη Χερέθ θα συνεχιστεί το Σάββατο με τις ελεύθερες δοκιμές και τις Κατατακτήριες που θα καθορίσουν το grid τόσο του Sprint όσο και του Κυριακάτικου Αγώνα. Αναλυτικά τα αποτελέσματα των συνδυασμένων φύλλων χρόνων όπως τα περιγράφουμε παραπάνω:
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!