Στην εκκίνηση, ο Martin έκανε ένα ονειρικό ξεκκίνημα κερδίζοντας καθαρό αέρα μπροστά με τον Enea Bastianini (Ducati Lenovo Team) να κυνηγά. Εν τω μεταξύ, ο Bagnaia δυσκολεύτηκε στον πρώτο γύρο, έπεσε στην τέταρτη θέση πριν ο Marco Bezzecchi (Pertamina Enduro VR46 Racing Team) και ο Franco Morbidelli (Prima Pramac Racing) περάσουν – ρίχνοντας τον Ιταλό στην έκτη.
Εν τω μεταξύ, ήταν ένας δραματικός πρώτος γύρος, με τους Jack Miller (Red Bull KTM Factory Racing), Alex Marquez (Gresini Racing MotoGP™), Aleix Espargaro (Aprilia Racing) και Luca Marini (Repsol Honda Team) να πέφτουν στη στροφή 3. Οι αγωνοδίκες του MotoGP™ διερεύνησαν το περιστατικό, χωρίς να ληφθούν περαιτέρω μέτρα.
Ο Marc Marquez (Gresini Racing MotoGP™) δεν μπόρεσε να επαναλάβει την μαγική εκκίνηση του στο Sprint, αλλά ο #93 παρόλα αυτά κέρδιζε έδαφος στα αρχικά στάδια. Ο Marc Marquez ξεκίνησε στη 12η θέση και σύντομα έφτασε στην έβδομη θέση – βάζοντας στόχο τον Bagnaia.
Στο μπροστινό μέρος, ο Martin είχε έναν καυτό ρυθμό, σημειώνοντας τον ταχύτερο γύρο του Grand Prix και επεκτείνοντας τη διαφορά του στα 1.333 δευτερόλεπτα. Εν τω μεταξύ, ο Acosta βρισκόταν στην επίθεση, πηδώντας στη δεύτερη θέση μπροστά από έναν επιθετικό Morbidelli σε μια εντυπωσιακή κίνηση για τον rookie.
Ο Fabio Di Giannantonio (Pertamina Enduro VR46 Racing Team) είχε μια έντονη μάχη με τον Marc Marquez στους πρώτους εννέα γύρους. Ωστόσο, όλα χάθηκαν για τον Ιταλό, χάνοντας το μπροστινό μέρος στην τεχνική στροφή 10 – ρίχνοντας τον στην 17η θέση. Εν τω μεταξύ, οι πιθανότητες για το Πρωτάθλημα του Marc Marquez υπέστησαν ένα τεράστιο πλήγμα, με τεχνικά προβλήματα να αφήνουν τον #93 εκτός διεκδίκησης στον 12ο γύρο καθώς η μοτοσυκλέτα του πήρε φωτιά.
Πίσω από τον Martin και τον Acosta, η μάχη για το βάθρο ξεκίνησε με τους Morbidelli, Bastianini, Bezzecchi και Bagnaia να είναι μαζί στην πίστα. Ο Bastianini προσπάθησε να προσπεράσει στον 16ο γύρο προτού έρθει η κυρίως κίνηση στον 17ο γύρο – προωθώντας τον «The Beast» στην τρίτη θέση. Τότε ήταν ένας απίστευτος ρυθμός που εξαπέλυσε ο Bastianini, πλησιάζοντας σε κάθε τομέα τους ηγέτες.
Ο ρυθμός του Bastianini ήταν συγκλονιστικός, αλλά στη συνέχεια όλα διαλύθηκαν με μία πτώση στην είσοδο για την στροφή 1 στον 21ο γύρο – ο αναβάτης ήταν ΟΚ. Ήταν ένα τεράστιο πλήγμα για τον #23, έχασε πέφτοντας πάνω από 70 βαθμούς πίσω από τον Martin στο Πρωτάθλημα, καθώς μόλις 12 αναβάτες παρέμειναν στο Grand Prix της Ινδονησίας, μόνο δύο από τους οποίους ήταν κορυφαίοι διεκδικητές του τίτλου.
Η ορμή του Bagnaia αυξήθηκε από εκεί και πέρα, περνόντας τον Bezzecchi στον 22ο γύρο προτού φτάσει στην τρίτη θέση στον 23ο γύρο – υποβιβάζοντας τον Morbidelli στην τέταρτη. Ο Acosta βρισκόταν άλλα τρία δευτερόλεπτα μπροστά, μια δύσκολη αποστολή ακόμη και για έναν δύο φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή του MotoGP.
Στα τελευταία στάδια, ο Martin είχε πλεονέκτημα δύο δευτερολέπτων, ελέγχοντας τον ρυθμό και τον αγώνα μπροστά. Ο #89 ήταν ασταμάτητος στον τελευταίο γύρο, καταιγιστικός προς τη νίκη με διαφορά 1.404 δ. επί του rookie Acosta. Εν τω μεταξύ, ο Bagnaia πήρε μία πολύτιμη τρίτη θέση, συγκεντρώνοντας μερικούς βαθμούς που θα μπορούσαν να αποδειχθούν κρίσιμοι.
Την τέταρτη θέση κατέλαβε ο Morbidelli, με τον Ιταλό να δείνει συνέχεια στην εντυπωσιακή του φόρμα. Ο #21 κέρδισε τον Bezzecchi, ο οποίος ολοκλήρωσε τις πέντε πρώτες θέσεις καθώς ο Maverick Viñales (Aprilia Racing) πέρασε τη γραμμή κατά 4.558 δευτερόλεπτα πίσω στην έκτη θέση και τελείωσε τη μέρα ως ο κορυφαίος αναβάτης της Aprilia. Εν τω μεταξύ, ο Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP™) έκανε άλλη μια εκπληκτική κούρσα, τερματίζοντας στην έβδομη θέση για το τρίτο GP στη σειρά, κερδίζοντας τον Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing) στη γραμμή τερματισμού.
Ο Johann Zarco κατέκτησε την ένατη θέση σε μια απίστευτη μέρα για την ομάδα CASTROL Honda LCR, την καλύτερη της Honda της σεζόν μέχρι στιγμής. Ο Γάλλος τερμάτισε μπροστά από τον Raul Fernandez (Trackhouse Racing), ο οποίος κατέκτησε την τελική θέση στην πρώτη 10άδα. Πιο πίσω, ο Alex Rins (Monster Energy Yamaha MotoGP™) κατέλαβε την 11η θέση μετά από μια ημέρα φθοράς που είδε τον Takaaki Nakagami (IDEMITSU Honda LCR) να υποβιβάζεται στη 12η μετά από ποινή 16 δευτερολέπτων λόγω πίεσης ελαστικών.
Μετά από ένα απίστευτο Σαββατοκύριακο στην Ινδονησία, κατευθυνόμαστε στο εμβληματικό Mobility Resort Motegi για το Motul Grand Prix της Ιαπωνίας και με τη μάχη του Πρωταθλήματος σε πλήρη ροή. Είναι τώρα ένα κυνηγητό με δύο άλογα ή υπάρχουν περισσότερες εναλλαγές ενόψη; Βεβαιωθείτε ότι θα είστε μαζί το ερχόμενο Σαββατοκύριακο!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!