Νίκη στο νήμα για τον ασύλληπτο Jorge Martin που άντεξε την ασφυκτική πίεση του Francesco Bagnaia σε έναν από τους αγώνες της σεζόν. Και τις 8 μηχανές της έβαλε στη δεκάδα η Ducati που είχε να πανηγυρίσει νίκη στο Sachsenring 15 χρόνια!
Οι άκρως επεισοδιακές Κατατακτήριες του Σαββάτου έχρισαν poleman τον Francesco Bagnaia με τους Luca Marini και Jack Miller να τον συντροφεύουν στην πρώτη σειρά. Στο sprint όμως ήταν ο Jorge Martin που αν και προκρίθηκε στη δεύτερη σειρά εκκίνησης, με μια φοβερή κίνηση προσπέρασε σε μία στροφή και τον Bagnaia και τον Miller, πετώντας ως τον τερματισμό.
Αρνητικός πρωταγωνιστής της ημέρας ήταν ο Marc Marquez που υπέστη τρεις άσχημες πτώσεις στις Κατατακτήριες, ενώ στο sprint έμεινε εκτός βαθμών. Σαν να μην έφταναν αυτά, ο Ισπανός πολυπρωταθλητής υπέστη κι άλλη πτώση την πέμπτη συνολικά του τριημέρου, κατά τη διάρκεια της πρωινής προθέρμανσης. Από εκεί αποκόμισε ένα σπασμένο δάχτυλο κι αναγκάστηκε να αποχωρήσει από τον αγώνα.
Τα πέντε κόκκινα φώτα στο ηλιόλουστο Sachsenring έσβησαν στις 15:00 ώρα Ελλάδος. Οι τρεις πρώτοι εκτινάχθηκαν αλλά αυτή τη φορά το holeshot πήρε ο Jack Miller, που δυστυχώς για αυτόν δεν ολοκλήρωσε ούτε έναν γύρο ως πρώτος. Ένα λάθος στις στροφές 10-11 έδωσε την ευκαιρία στους τρεις που τον ακολουθούσαν να τον περάσουν, με τον Bagnaia να χρίζεται πρωτοπόρος του αγώνα.
Πολύ καλή εκκίνηση και για τον νικητή του χθεσινού sprint, Jorge Martin, που στον τρίτο γύρο πέρασε τον Bagnaia ξανά στη στροφή 12. Λίγο πιο πίσω στις θέσεις 4-7 οι δύο KTM, o Aleix Espargaro κι ο Johann Zarco έδιναν μάχη για το ποιος θα πλησιάσει το πόντιουμ.
Άσχημα ξεκίνησε ο εργοστασιακός αναβάτης της Ducati, Enea Bastianini που έπεσε στην 11η θέση και βρέθηκε από νωρίς μπλεγμένος στο τρενάκι αυτών των θέσεων πίσω από τον Fabio Quartararo με την Yamaha M1 του. Απογοητευτικός ο Maverick Vinales με την εργοστασιακή Aprilia που δεν κέρδισε τίποτα στους πρώτους γύρους. Μάλιστα στον 9ο γύρο εγκατέλειψε λόγω αποτυχίας του κινητήρα.
Στο μεταξύ ο Binder έφτασε τον τρίτο Luca Marini και άρχισαν να τον αμφισβητεί για την τελευταία θέση του βάθρου. Ο Νοτιοαφρικανός με μια πολύ καθαρή κίνηση άφησε πίσω του τον αναβάτη της VR46 Ducati και έβαλε πλώρη για τον δεύτερο Bagnaia που όμως βρισκόταν 2 δευτερόλεπτα μακριά. Όμως ο αγώνας του θα τελείωνε 12 γύρους πριν την καρό σημαία, όταν έχασε εντελώς τα φρένα σε μία από τις συνεχόμενες αριστερές και κατέληξε στην αμμοπαγίδα.
Στην κορυφή, ο Martin δεν κατάφερε να απομακρυνθεί από τον Bagnaia που έμεινε σε απόσταση βολής κι άρχισε να πιέζει περίπου στα μισά του αγώνα. Στον 20ο γύρο ο Bagnaia κατεβαίνοντας τη στροφή 11 ευθυγραμμίστηκε με την Pramac του Martin, πήρε το slipstream και πολύ απαιτητικά προσπέρασε στην εσωτερική της 12 ανταποδίδοντας το χτύπημα στον Ισπανό.
Ο Martin δεν το παράτησε και ξαναπήρε την πρωτιά στο ίδιο ακριβώς σημείο. Σεμινάριο κρατήματος από τους δύο αναβάτες σε αυτή τη στροφή. Ο Ιταλός συνέχισε να πιέζει τον νεαρό αναβάτη της Pramac, μάλιστα οι δύο τους είχαν επαφή δύο γύρους πριν το τέλος. Εν τέλει ο Bagnaia τον έπιασε στην τελευταία στροφή αλλά ο Martin πήρε την πρωτιά για ελάχιστα χιλιοστά του δευτερολέπτου.
Ήταν ένας συγκλονιστικός αγώνας μεταξύ των δύο, κι η πρώτη νίκη του Martin μετά από σχεδόν 2 χρόνια. Η δε Ducati είχε 15 χρόνια να πανηγυρίσει νίκη στο Sachsenring και το έκανε με περίσσιο στυλ, βάζοντας και τις 8 μηχανές της στη δεκάδα. Οι μόνες μη Ducati μηχανές ήταν η ΚΤΜ του Miller κι η RNF Aprilia του Miguel Oliveira.
Πριν προλάβουμε να αναλογιστούμε τι αγώνα είδαμε, που είναι αναμφισβήτητα εκ των κορυφαίων φέτος, το MotoGP ταξιδεύει στο Assen της Ολλανδίας για να ολοκληρώσει το Ευρωπαϊκό Triple-Header. Ως τότε, αναλυτικά τα αποτελέσματα του Γερμανικού GP.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!