Ο Andrea Dovizioso διατήρησε το ρεκόρ του 100% της Ducati στη Red Bull Ring την Κυριακή στο Αυστριακό Grand Prix, αλλά αυτό δεν λέει ούτε καν τη μισή ιστορία. Μετά από μια τεράστια συντριβή για τους Johann Zarco (Esponsorama Racing) και Franco Morbidelli (Petronas Yamaha SRT) που έβγαλε τις κόκκινες σημαίες στον 9ο γύρο, η ιστορία του πρωταθλήματος πήρε μια άλλη τρελή στροφή σε ένα έπος του Spielberg.
Ο Joan Mir (Team Suzuki Ecstar) και ο Jack Miller (Pramac Racing) ολοκλήρωσαν το βάθρο, με τους Fabio Quartararo (Petronas Yamaha SRT) και Maverick Viñales (Monster Energy Yamaha MotoGP) να αντιμετωπίζουν προβλήματα που τους είδαν να τερματίζουν εκτός των επτά πρώτων.
Μια μέρα μετά την ανακοίνωση ότι δε θα συνεχίσει με τη Ducati για το 2021, ο Andrea Dovizioso κέρδισε ένα δραματικό αγώνα του MotoGP στο Αυστριακό Grand Prix.
Το τροματικό ατύχημα που προκάλεσε την κόκκινη σημαία περιλάμβανε τον Franco Morbidelli που συγκρούστηκε με την Ducati του Johann Zarco στο τρέξιμο της μεγάλης ευθείας στον 9ο γύρο, με την μοτοσυκλέτα της Avintia να στροβιλίζεται στον αέρα, αφότου πέρασε από τον φράχτη αέρα στο εξωτερικό της στροφής 3.
Η Petronas Yamaha πέρασε κατευθείαν στο μονοπάτι της εργοστασιακής Yamaha του Valentino Rossi, και χιλιοστά από τον Rossi.
Η κόκκινη σημαία βγήκε για να καθαρίσει το χάος, με όλους τους εμπλεκόμενους να απομακρύνονται σχετικά σώοι. Ο Morbidelli χρειάστηκε φορείο αλλά φέρεται να είναι καλά.
Somehow, both @YamahaMotoGP riders avoided being struck by the crashed bikes! ???#AustrianGP ?? pic.twitter.com/yw7qeWkkUg
— MotoGP™? (@MotoGP) August 16, 2020
WATCH: OnBoard with @ValeYellow46 as he narrowly misses being hit by the flying bikes of @JohannZarco1 and @FrankyMorbido12 ?#AustrianGP ?? | ?️https://t.co/3KXiK9oTp1
— MotoGP™? (@MotoGP) August 16, 2020
Ο Pol Espargaro της KTM ηγήθηκε του αγώνα όταν σταμάτησε και ξεκίνησε από την pole για την επανεκκίνηση των 20 γύρων, ενώ ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος Fabio Quartararo έπρεπε να συνεχίσει τελευταίος αφού βγήκε εκτός πίστας στη στροφή 4 στον 6ο γύρο.
Ο Jack Miller της Pramac ρίσκαρε στο να βάλει μαλακό μπροστινό ελαστικό για επανεκκίνηση και χρησιμοποίησε το πλεονέκτημα πρόσφυσης του έναντι των υπόλοιπων για να πάρει το προβάδισμα νωρίς. Ο Miller έφτασε τη διαφορά του πάνω από ένα δευτερόλεπτο από τον έκτο γύρο μπροστά από τον Dovizioso και τον Alex Rins, οι οποίοι είχαν μόλις περάσει τον Espargaro για τρίτη θέση.
Ο Espargaro είχε λίγους κακούς γύρους και συνέχισε να πέφτει θέσεις, έως μια σύγκρουση με τον Miguel Oliveira της Tech 3 KTM στη στροφή 4 – όταν ο πρώτος προσπάθησε να επανέλθει στην αγωνιστική γραμμή καθώς είχε βγει ανοιχτά – τερματίζοντας τον αγώνα και των δύο αναβατών στον ένατο γύρο.
Μέχρι τώρα, η μπροστινή πρόσφυση του Miller είχε μειωθεί και ο Dovizioso πέρασε στην πρώτη στροφή στον 10ο γύρο, με τον Rins να τον ακολουθεί στο τέλος του γύρου.
Ο αναβάτης της Suzuki προσπάθησε να περάσει τον Dovizioso με την GSX-RR του στο εσωτερικό της στροφής 6 στον 11ο γύρο – αλλά το μπροστινό μέρος έπεσε κάτω και οι ελπίδες για νίκη του Rins τελείωσαν.
Ο Dovizioso χαλάρωσε το ρυθμό του αμέσως μετά το μεσαίο στάδιο, αλλά ανέβασε και πάλι τον ρυθμό της Ducati του στους τελευταίους γύρους για να διεκδικήσει την 50η νίκη της ομάδας στο MotoGP κατά 1,3 δευτερόλεπτα.
Η μοναδική Suzuki του Joan Mir κυνηγούσε τον Miller στους τελικούς γύρους, αλλά ο αναβάτης της Ducati χρησιμοποίησε την υπεροχή της ιπποδύναμης της GP20 για να κρατήσει τον Ισπανό σε απόσταση. Ωστόσο, ο Miller βγήκε ανοιχτά στην προτελευταία στροφή στον τελευταίο γύρο, κάτι που επέτρεψε στον Mir να πάρει τη δεύτερη θέση για το πρώτο βάθρο του.
Το χάος μπροστά του επέτρεψε στον Brad Binder να φτάσει στην τέταρτη θέση από την 17η στο grid, μειώνοντας στους 26 βαθμούς τη διαφορά από από τον Quartararo στην κατάταξη στην τέταρτη θέση.
Ο Rossi ξεπέρασε το συμβάν από την αρχή για να επιστρέψει στην πέμπτη θέση ως κορυφαίος αναβάτης της Yamaha μπροστά από τον Takaaki Nakagami της LCR Honda και την Ducati του Danilo Petrucci.
Ο Quartararo ανέκαμψε στην όγδοη θέση από την τελευταία, αλλά το προβάδισμά του στην κατάταξη είναι τώρα μόλις 11 βαθμούς από τον νικητή του αγώνα Dovizioso.
Ο Iker Lecuona έφτασε στην καρό σημαία στην ένατη θέση στην Tech 3 KTM, με τον Maverick Vinales να ολοκληρώνει την πρώτη δεκάδα αφού αντιμετώπισε ένα μυστηριώδες ζήτημα με την μοτοσυκλέτα του που τον άφησε τελευταίο στον πρώτο γύρο της επανεκκίνησης.
Ο Aleix Espargaro έφτασε στον τερματισμό στην 11η θέση στην Aprilia μπροστά από τον Michele Pirro της Pramac, τον Bradley Smith στη δεύτερη Aprilia, τον Alex Marquez της Honda και την LCR του Cal Crutchlow.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!