O Maverick Vinales πέτυχε τον καλύτερο χρόνο στην τρίτη περίοδο δοκιμών για το GP του Qatar, Βέβαια, με βάση τα όσα έχουμε δει μέχρι τώρα, αυτό δεν αποτελεί είδηση, αλλά είδηση αποτελεί η μικρή διαφορά του Ισπανού από τον ανταγωνισμό!
Ο Ισπανός πέτυχε αρχικά χρόνο 1.55.594 και στη συνέχεια βελτίωσε με 1.55.518, όμως οι χρόνοι του δεν ήταν κοντά σε αυτούς που πέτυχε την Πέμπτη.
Ο Cal Crutchlow ήταν ο πρώτος αναβάτης που ξεπέρασε το χρόνο του Vinales, εκτοπίζοντάς τον από την κορυφή των χρόνων με 1m55.334, με τον Johan Zarco να είναι ο επόμενος που βρέθηκε στην πρωτοπορία με 1.55.230.
Ενώ μια “αναταραχή” με γρήγορους γύρους ακολούθησε, μόνο 10 από τους 23 αναβάτες κατάφεραν να βελτιώσουν τους χρόνους που είχαν πετύχει σε FP1 και FP2.
Οι Andrea Dovizioso και Andrea Iannone έπειτα βρέθηκαν στην κορυφή με τις Ducati και Suzuki αντίστοιχα, πριν o Vinales γράψει τον τελικό του χρόνο, ο οποίος αποδείχτηκε ταχύτερος όλων (1m54.834).
Τελικά, δεύτερος βρέθηκε ο Iannone, αποτελώντας θετική έκπληξη, καθώς μέχρι τώρα δεν είχε καταφέρει να βρεθεί πάνω από τη 13η θέση στις δύο πρώτες περιόδους.
Ο Marc Marquez ήταν έβδομος ταχύτερος, το σημαντικό όμως για τον ίδιο ήταν ότι θα βρεθεί απευθείας στο Q2 όντας τρίτος ταχύτερος στους συνδυασμένους χρόνους. Κάτι που δεν κατάφερε ο Jorge Lorenzo, και ο αναβάτης της Ducati πρέπει να περάσει τη δοκιμασία του Q1.
Ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ήταν ένατος ταχύτερος στην περίοδο, αλλά μόλις 12ος συνολικά.
Ο Dani Pedrosa ήταν πέμπτος ταχύτερος, ενώ ο Valentino Rossi 13ος, συνεχίζοντας να προβληματίζει.
Οι Crutchlow και Jonas Folger είχαν πτώσεις στις στροφές 2 και 4 αντίστοιχα, χωρίς περαιτέρω επιπτώσεις για τους ίδιους.
Αναλυτικά η κατάταξη:
1 | 25 | ![]() |
Yamaha | 1’54.834 | Διαφορά |
2 | 29 | ![]() |
Suzuki | 1’54.848 | 0.014 |
3 | 5 | ![]() |
Yamaha | 1’55.008 | 0.174 |
4 | 4 | ![]() |
Ducati | 1’55.042 | 0.208 |
5 | 26 | ![]() |
Honda | 1’55.113 | 0.279 |
6 | 35 | ![]() |
Honda | 1’55.211 | 0.377 |
7 | 93 | ![]() |
Honda | 1’55.296 | 0.462 |
8 | 9 | ![]() |
Ducati | 1’55.435 | 0.601 |
9 | 99 | ![]() |
Ducati | 1’55.461 | 0.627 |
10 | 41 | ![]() |
Aprilia | 1’55.634 | 0.800 |
11 | 19 | ![]() |
Ducati | 1’55.676 | 0.842 |
12 | 94 | ![]() |
Yamaha | 1’55.713 | 0.879 |
13 | 46 | ![]() |
Yamaha | 1’55.790 | 0.956 |
14 | 17 | ![]() |
Ducati | 1’56.095 | 1.261 |
15 | 42 | ![]() |
Suzuki | 1’56.249 | 1.415 |
16 | 53 | ![]() |
Honda | 1’56.617 | 1.783 |
17 | 45 | ![]() |
Ducati | 1’56.662 | 1.828 |
18 | 43 | ![]() |
Honda | 1’56.692 | 1.858 |
19 | 22 | ![]() |
Aprilia | 1’56.854 | 2.020 |
20 | 76 | ![]() |
Ducati | 1’56.935 | 2.101 |
21 | 8 | ![]() |
Ducati | 1’57.005 | 2.171 |
22 | 44 | ![]() |
KTM | 1’57.630 | 2.796 |
23 | 38 | ![]() |
KTM | 1’57.654 | 2.820 |
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!