MotoGP MotoGP Ο Marc Marquez έχει μία άνετη τρίτη νίκη στη σεζόν του MotoGP στο Brno, κάνοντας το pitstop του την καλύτερη στιγμή σε μια πίστα που στέγνωνε καθώς οι αντίπαλοί του στο πρωτάθλημα έμειναν έξω.
Καθώς ο αγώνας ξεκίνησε σε μια υγρή πίστα με τον ήλιο έξω, ήταν μόνο θέμα χρόνου πριν όλοι αλλάξουν στα ξηρά ελαστικά και όλοι οι 23 αναβάτες επέλεξαν να ξεκινήσουν με βρόχινα.
Ο Poleman Marquez ήταν μόνος στους πρώτους οκτώ που έκανε την επιλογή να τρέξει ένα μαλακό πίσω βρόχινο ελαστικό και έχασε το προβάδισμα από τον Jorge Lorenzo της Ducati στη στροφή 5 στον πρώτο γύρο πριν από γρήγορα χάσει και άλλες θέσεις.
Ο αναβάτης Repsol Honda είχε πέσει περίπου στην δεκάδα, όταν στο τέλος του δεύτερου γύρου πήγε στα pit, το οποίο αποδείχθηκε ότι ήταν ιδιοφυής.
Αρκετοί άλλοι αναβάτες ήρθαν στον επόμενο γύρο, αλλά κανένας από τους κορυφαίους, με τον Lorenzo να οδηγεί τον Valentino Rossi, τον Andrea Dovizioso και τον Johann Zarco μπροστά.
Ο Lorenzo τελικά πήγε στα pit στο τέλος του τέταρτου γύρου αφού έχασε το προβάδισμα στον Rossi, αλλά έχασε και άλλες θέσεις καθώς η δεύτερη μηχανή του δεν ήταν έτοιμη όταν έφτασε στο γκαράζ της Ducati.
Αυτό άφησε τους Rossi, Dovizioso και Zarco μπροστά, αλλά χάνανε από οκτώ έως 10 δευτερόλεπτα ανά γύρο από τον Marquez, ο οποίος είχε ανακάμψει στην τέταρτη με ένα ταχύ ρυθμό.
Οι Rossi και Dovizioso τελικά αλλάξαν μηχανές στον πέμπρτο γύρο, με τον Zarco να παραμένει έξω έναν ακόμα γύρο όπου τον πέρασε για το προβάδισμα ο πολύ ταχύτερος Marquez.
Με 20 δευτερόλεπτα μπροστά από τον πλησιέστερο αντίπαλό του, ήταν μια απλή βόλτα για τους υπόλοιπους γύρους για τον Marquez, ο οποίος κατέληξε 12,4δ μπροστά στο τέλος για την 32η νίκη της καριέρας του στο MotoGP.
Αυτό του δίνει ένα προβάδισμα 14 βαθμών από τον Maverick Vinales στο πρωτάθλημα.
Ο Dani Pedrosa, ο οποίος ήταν μεταξύ εκείνων που ακολούθησαν τον Lorenzo στον 4ο γύρο, έπεσε πέμπτος μετά τις στάσεις, και σύντομα πέρασε τον Karel Abraham, τον Scott Redding και τον Aleix Espargaro για να ολοκληρώσει το 1-2 της Repsol Honda.
Περαιτέρω 5.6δ πίσω ήταν ο Vinales για την καλύτερη εκ των εργοστασικών Yamaha, ο Ισπανός μπήκε στον ίδιο γύρο με τους Lorenzo και Pedrosa πριν ανακάμψει στην τρίτη μετά από πέρασμα στην LCR Honda του Cal Crutchlow, ο οποίος ήταν στην ίδια στρατηγική.
Στους τελευταίους γύρους, ο Crutchlow πιάστηκε από τον Rossi, όπου ο Ιταλός βρήκε έναν τρόπο να περάσει στη στροφή 5 στον τελευταίο γύρο για να πάρει την τέταρτη θέση.
Ο Dovizioso ήταν έκτος στην καλύτερη από τις Ducati, ακολουθούμενος από τη Pramac του Danilo Petrucci και την Aprilia του Aleix Espargaro, ο οποίος έλαβε ποινή τριών θέσεων για μια μη ασφαλή απελευθέρωση στα pit το οποίο έκανε τον αναβάτη της Suzuki Andrea Iannone να πέσει προς την αλλαγή μηχανής.
Ο Pol Espargaro πήρε το καλύτερο τερματισμό της KTM στην ένατη, ενώ το top 10 ολοκληρώθηκε από τον Jonas Folger (Tech 3 Yamaha), ο οποίος μπήκε δύο φορές στα pit σε δύο γύρους.
Ο Alex Rins ήταν ο καλύτερος της Suzuki στην 11η θέση, ακολουθούμενος από τον Zarco, τον Abraham, την Marc VDS Honda του Jack Miller και τον Lorenzo, ο οποίος πήρε το τελευταίο βαθμό στην 15η.
Έχοντας τρέξει ψηλά ως τη δεύτερη θέση, ο Redding της Pramac Ducati έπεσε τελικά σε μία απογοητευτική 16η θέση, αφού η πίστα είχε στεγνώσει πλήρως.
Ο Alvaro Bautista (Aspar Ducati), ο Loris Baz (Avintia Ducati) και ο Bradley Smith (KTM) ήταν οι μόνοι τρείς που εγκατέλειψαν.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!