Το Silverstone συνεχίζει τη σεζόν με το βρετανικό μεγαθήριο για πίστα για ένα από τα ταχύτερα αγωνιστικά Σαββατοκύριακα του χρόνου…
Μετά από τις καλοκαιρινές διακοπές, το MotoGP είναι έτοιμο να επιστρέψει στην πίστα και τι μέρος για να το κάνει. Το Silverstone Circuit, μία από τις ταχύτερες πίστες της σεζόν, έχει παρουσιάσει μερικά αληθινά κλασικούς αγώνες από τότε που το MotoGP επέστρεψε στην πίστα το 2010 και δεν υπάρχει λόγος να μην περιμένουμε άλλο έναν φέτος. Marquez vs Lorenzo. Το masterclass του Rossi στη βροχή. Το επίτευγμα του Viñales με τη Suzuki. Rins vs Marquez. Είστε έτοιμοι για περισσότερα;
Προχωρώντας περεταίρω, παραμένει ο τίτλος για τον πιο επιτυχημένο κατασκευαστή στην πίστα: τη Yamaha. Μετά το σπάνιο λάθος του στο TT Circuit Assen, ο Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP) έχει ποινή για έναν μεγάλο γύρο για να εκτελέσει αυτό το Σαββατοκύριακο – αλλά με τη φόρμα του, το ρεκόρ της Yamaha στην πίστα και πολλά άλλα, θα αποδειχθεί αυτό εμπόδιο στην κυριαρχία του πρωταθλητή και τις ελπίδες του για τη νίκη;
Αλλού στη Yamaha, θα είναι μια μεγάλη πρόκληση για τον rookie Darryn Binder (WithU Yamaha RNF MotoGP) καθώς θα βρίσκεται στη πίστα για πρώτη φορά στην κορυφαία κατηγορία, και τον Andrea Dovizioso, πρώην νικητή στην πίστα με διαφορετική μοτοσυκλέτα. Θα του δώσει ώθηση η ιστορία του εκεί; Ο Franco Morbidelli (Monster Energy Yamaha MotoGP) ομοίως, καθώς η δύσκολη πορεία του συνεχίζεται. Μπορεί το δεύτερο μισό της σεζόν να δει την τύχη του να γυρίζει;
Στην Aprilia, αυτή η ανάκαμψη έχει ήδη ξεκινήσει από την τελευταία μας επίσκεψη στο Silverstone. Δεν ήταν τίποτα λιγότερο από απίστευτο το να βλέπεις το εργοστάσιο του Noale να πηγαίνει από το πρώτο του βάθρο στο MotoGP στο Βρετανικό GP του 2021, στο να αγωνίζεται τώρα για το Πρωτάθλημα, να κερδίζει έναν αγώνα και να έχει και τους δύο αναβάτες στο βάθρο. Ο Aleix Espargaro (Aprilia Racing) θα είναι σίγουρος για μια σοβαρή ευκαιρία για τη νίκη αυτό το Σαββατοκύριακο, σε μια εκπληκτική φόρμα και μετά από μια πραγματικά εκπληκτική ανάκαμψη στο Assen, και με τον βασικό αντίπαλο Quartararo να έχει να εκτίσει την ποινή μακρύ γύρου, ο αριθμός 41 θα είναι ο πρώτος που θέλει να το εκμεταλλευτεί. Και ο Maverick Viñales, τώρα που έχει τερματίσει στο βάθρο με τρείς διαφορετικούς κατασκευαστές, μετέτρεψε την σπουδαία φόρμα του στο Assen σε σοβαρή ταχύτητα με την Aprilia – και έχει ένα σοβαρό βιογραφικό στο Silverstone. Μπορεί το εργοστάσιο του Noale να βάλει δύο μοτοσυκλέτες στο βάθρο του MotoGP για πρώτη φορά;
Για την Ducati και τον Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team), το Assen ήταν το τέλειο κλείσιμο για το πρώτο μισό της σεζόν καθώς οι Ιταλοί πήραν τη νίκη. Μετά από μια πτώση στη Γερμανία, ήταν ακριβώς αυτό που χρειαζόταν, και ο Bagnaia μπορεί να αντιμετωπίζει ακόμα αρκετό έλλειμμα στη μάχη του τίτλου, αλλά ένας χωρίς λάθη νούμερο 63 είναι πάντα ένας σοβαρός υποψήφιος. Μπορεί να συνεχίσει να κινείται τη φόρμα του στο Silverstone και να κερδίσει λίγους ακόμα βαθμούς στο Πρωτάθλημα; Ο teammate του Jack Miller θα είναι επίσης πρόθυμος να επιστρέψει στο βάθρο μετά την κακή εμφάνισή του στο ολλανδικό TT, αλλά υπήρχε μια άλλη Ducati σε αυτό το βάθρο: ο Marco Bezzecchi (Mooney VR46 Racing Team).
Ο Bezzecchi ήταν ο ξεχωριστός rookie σε πολλούς αγώνες μέχρι στιγμής το 2022, αλλά μετά τον εκπληκτικό τερματισμό του στο βάθρο στο Assen, είναι τώρα πολύ μπροστά στην κατάταξη του Rookie of the Year και ένας σοβαρός αναβάτης για να προσέχουμε. Μπορεί να θέσει άλλη μια πρόκληση για πολλούς βαθμούς στο βρετανικό GP; Ο teammate του Luca Marini έχει επίσης κάποια φόρμα φέτος, με το Silverstone να είναι μια άλλη ευκαιρία γι ‘αυτόν να πάει και πιο μπροστά.
Στην Prima Pramac Racing, ο Johann Zarco παραμένει στην πρώτη πεντάδα του Πρωταθλήματος και δεν μπορεί ποτέ να τεθεί εκτός μάχης για ένα βάθρο, και ο Jorge Martin θα θέλει να συνεχίσει να χτίζει την επιστροφή του στη φόρμα αφού ξεπέρασε τον τραυματισμό νωρίτερα μέσα στη χρονιά. Και ο Martin σε φόρμα είναι πάντα τρομερός. Έπειτα, υπάρχει ο Enea Bastianini της Gresini Racing, ο οποίος εξακολουθεί να είναι ψηλά στην βαθμολογία, αλλά αναζητά λίγη περισσότερη συνέπεια μετά την πρώιμη δόξα του το 2022. Μπορεί να προκαλέσει και μπορεί ο rookie teammate του Fabio Di Giannantonio να μετατρέψει το μικρά κομμάτια του γρήγορου ρυθμού του σε πιο συνεπή; Σε αυτές τις μάχες, η μονομαχία Martin vs Bastianini για την εργοστασιακή θέση της Ducati υπάρχει επίσης…
Ένα άλλο εργοστάσιο που δεν είναι άγνωστο με τη νίκη στο Silverstone είναι η Suzuki. Ήταν μια πιο δύσκολη χρονιά και με την ανακοίνωση ότι η ομάδα του Hamamatsu πρόκειται να αποχωρήσει από το MotoGP, αλλά το ρεκόρ τους στο Silverstone είναι εντυπωσιακό. Η προαναφερθείσα αναμέτρηση Alex Rins (Team Suzuki Ecstar) εναντίον Marc Marquez στο Βρετανικό GP ήταν πραγματικά θεαματική και ο αναβάτης της Suzuki ήταν επίσης στο βάθρο στην πίστα πέρυσι. Μπορεί να το ξανακάνει; Δεν είναι μια πίστα φρένο-γκάζι, έτσι ταιριάζει επίσης, και το ρεκόρ του Rins περισσότερο. Ο teammate Joan Mir θα κοιτάει επίσης ψηλά και θα θέλει να προσθέσει ένα ακόμα βάθρο. Ωστόσο, τα προκριματικά παραμένουν εμπόδιο για το εργοστάσιο του Hamamatsu, οπότε τι μπορούν να κάνουν στο Silverstone;
Στην KTM, ο στόχος θα παραμείνει ξεκάθαρος: συνέχεια στη σημείωση πρόοδου. Υπήρξαν κάποια σταθερά σημάδια από μια πιο σκληρή προετοιμασία της σεζόν και ο Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing) συνεχίζει να είναι εντυπωσιακός τις Κυριακές – ήταν στη μάχη για την τέταρτη θέση στο Assen και είναι έκτος στο Πρωτάθλημα. Ο teammate του Miguel Oliveira (Red Bull KTM Factory Racing) έχει επίσης κάνει βήματα προόδου, και οι δύο KTM πέρασαν από το Q1 στο ολλανδικό TT. Μπορούν να συνεχίσουν τη φόρμα στο βρετανικό GP;
Τέλος, για τη Honda υπάρχει πρόοδος και στα χαρτιά. Μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα για να αναρρώσει, ο Pol Espargaro (Repsol Honda Team) θα επιστρέψει πιο κοντά στο 100% και θα στοχεύει ψηλά, έχοντας κάνει μια μια εκπληκτική pole position πέρυσι, μπροστά από τους Bagnaia και Quartararo. Ο Stefan Bradl θα είναι πίσω για τον Marc Marquez καθώς ο δοκιμαστής αναβάτης κάνει διπλά καθήκοντα και οι Alex Marquez (LCR Honda Castrol) και Takaaki Nakagami (LCR Honda Idemitsu) θα θέλουν κάποια αποτελέσματα μετά από εξίσου δύσκολη περίοδο. Μπορεί το Silverstone να ξεκινήσει μια ανάκαμψη; Πέρυσι είδαμε τις Yamaha, Suzuki, Aprilia, Ducati, Honda και KTM μέσα στην πρώτη εξάδα στο Silverstone, που ήταν η πρώτη φορά που υπήρχαν έξι διαφορετικοί κατασκευαστές στην πρώτη εξάδα από το 1972…
Μετά από επτά διαφορετικούς νικητές στις τελευταίες επτά επισκέψεις, η μάχη είναι σε εξέλιξη για να δούμε αν θα υπάρξει ένας μαγικός αριθμός οκτώ. Θα το μάθουμε όταν θα σβήσουν τα φώτα για την premier class στις 15:00 την Κυριακή!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!