Η Βαρκελώνη πήρε την απόφαση να ρίξει καινούργιο τάπητα στην πίστα μαζί με κάποιες άλλες αλλαγές ώστε να σιγουρέψει την παραμονή της στο καλεντάρι του MotoGP. Το νέο εσάκι που δημιουργήθηκε μετά το θανατηφόρο ατύχημα το 2016 όπου ο οδηγός του Moto2 Luis Salom έχασε την ζωή του προκάλεσε αμφιλεγόμενα σχόλια, όπως και η τραγική άσφαλτος από το 2007.
Ηγούμενοι από τον Valentino Rossi οι περισσότεροι οδηγοί, στο συμβούλιο ασφαλείας της παρασκευής στην Βαρκελώνη πίεσαν ώστε να μην χρησιμοποιηθεί ξανά το εσάκι. Τελικά χρησιμοποιήθηκε η διάταση που βλέπουμε και στην Formula 1.
Το μεγάλο πρόβλημα με τον τάπητα της πίστας έχει ως εξής: Μηδενική (ελληνική) πρόσφυση ενώ ταυτόχρονα προκαλεί πολύ μεγάλη φθορά στα ελαστικά! Αυτό δημιουργεί προβλήματα ασφάλειας διότι, για παράδειγμα, βάζοντας τα μαλακά ψάχνοντας τα τελευταία ψίγματα πρόσφυσης καταλήγουν να μένουν πολύ νωρίς από ελαστικό. Αυτή η αντιφατική κατάσταση συμβαίνει γιατί έχουν βγει τα χαλίκια που βρίσκονται στο μίγμα του τάπητα και ως αποτέλεσμα το ελαστικό «γερνάει» ταχύτατα.
Ο CEO του MotoGP Carmelo Ezpeleta παραδέχθηκε πως υπάρχει η πιθανότητα να βγει η Βαρκελώνη από το καλεντάρι αν δεν κάνουν τις απαραίτητες αλλαγές. Για αυτό και τα αφεντικά της πίστας αντέδρασαν άμεσα λέγοντας πως μέσα στην χρονιά θα επαναστρώσουν την πίστα, κάτι που έκαναν τόσο το Le Mans όσο και το Sachenring, και απέσπασαν διθυραμβικές κριτικές από τους αναβάτες.
Επίσης, το σημείο εξόδου από την Κ12 θα αυξηθεί, όπου και σκοτώθηκε ο Salom, και η κατά τόπους άσφαλτος θα αντικατασταθεί από χώμα.
«Δουλεύουμε εδώ και ενάμιση χρόνο, προσπαθώντας να ρίξουμε καινούργιο τάπητα στην πίστα την περίοδο 2018-2019. Για την στροφή 12 ο κύριος σκοπός μας είναι να κρατήσουμε την αρχική χάραξη και να μεταφέρουμε τις κερκίδες πιο μακριά ώστε να έχουμε μεγαλύτερο σημείο εξόδου.»
Στην ίδια ιστορία κινήθηκε και το Jerez, επίσης στην Ισπανία, όπου η αρχή του MotoGP ανέφερε πως αν στρωθεί καινούργια άσφαλτος τότε θα υπάρξει ανανέωση για ακόμα 3 χρόνια, ύστερα από παρόμοια παράπονα από τους αναβάτες.
Μάλλον κάνει πολύ ζέστη στην Ισπανία.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!