Ο Miguel Oliveira πέτυχε τη νίκη σε ένα μικρότερης διάρκειας και με καθυστέρηση στην έναρξη Grand Prix MotoGP Ινδονησίας μπροστά από τον παγκόσμιο πρωταθλητή Fabio Quartararo, καθώς ο Marc Marquez δεν συμμετείχε λόγο διάσεισης.
Το δράμα κυριάρχησε κιόλας πριν από την έναρξη για το πρώτο GP της Ινδονησίας για το MotoGP μετά από 25 χρόνια, με τα μεγάλα νέα να είναι το βίαιο ατύχημα στη προθέρμανση του Marc Marquez που τον απέκλεισε από τον αγώνα.
Ο αναβάτης της Honda υπέστη διάσειση σε ένα τρομακτικό highside στα τελευταία στάδια της προθέρμανσης το πρωί της Κυριακής και κηρύχθηκε ακατάλληλος να συμμετέχει αφού πήγε στο νοσοκομείο για προληπτικούς ελέγχους.
Στη συνέχεια, ο αγώνας MotoGP συντομεύτηκε από 27 γύρους σε 20 λόγω φόβων για την ασφάλεια σχετικά με την κατάσταση της πίστας από την υπερβολική ζέστη, προτού η δυνατή βροχή οδηγήσει σε καθυστέρηση μιας ώρας και 15 λεπτών.
Ανακηρύχθηκε ένας αγώνας βροχής, ολόκληρο το field επέλεξε τα μεσαία ελαστικά βροχής της Michelin μπροστά και πίσω.
Ο Poleman Fabio Quartararo έκανε καλή εκκίνηση για να κρατήσει την πρώτη θέση στην εργοστασιακή του Yamaha, με τον Oliveira να βρίσκεται στη δεύτερη θέση μπροστά από τον Jack Miller της Ducati και έναν γρήγορο Alex Rins στη Suzuki.
Ο Miller πέρασε τον Quartararo στο τρέξιμο προς τη γραμμή εκκίνηση τερματισμού προς τον δεύτερο γύρο, καθώς ο αναβάτης της Yamaha φαινομενικά έκανε λάθος βγαίνοντας από την τελευταία στροφή – κάτι που θα έκανε και στον επόμενο γύρο, κάτι που τον έριξε από τις θέσεις του βάθρου στην πέμπτη θέση. Ο Oliveira πέρασε επίσης γρήγορα τον Quartararo για να κυνηγήσει τον Miller, καθώς το κορυφαίο δίδυμο απομακρύνθηκε αμέσως σε πάνω από ένα δευτερόλεπτο μακριά από τους άλλους. Ο ορμητικός ρυθμός του αναβάτη της KTM θα αποδεικνυόταν υπερβολικός για τον Miller και ο τελευταίος θα το αναγνώριζε στη στροφή 12 στον πέμπτο γύρο. Ο Oliveira χάθηκε περεταίρω μπροστά, ανοίγοντας ένα προβάδισμα πάνω από τέσσερα δευτερόλεπτα από τον Miller, ο οποίος άρχισε να ξεθωριάζει στα τελευταία στάδια.
Ο Miller δέχθηκε επίθεση από τους Johann Zarco, Rins και Quartararo – αν και ένα λάθος του Rins τον άφησε εκτός από τη μάχη του βάθρου.
Ο Quartararo κέρδισε στη μάχη με τον Zarco και τον Miller για να περάσει τον αναβάτη της Pramac στη στροφή 1 στον 16ο γύρο. Στη στροφή 12 ο Quartararo προχώρησε μπροστά από τον Miller για να πάρει τη δεύτερη θέση, με τον αναβάτη της Yamaha να μειώνει το προβάδισμα του Oliveira σε 2,8 δευτερόλεπτα καθώς πήγαιναν στον τελευταίο γύρο. Όμως ο Oliveira διατήρησε το προβάδισμά του σε πάνω από δύο δευτερόλεπτα για να πάρει την τέταρτη νίκη του στο MotoGP καθώς ο Quartararo πήρε το καλύτερο αποτέλεσμά του σε βρεγμένη πίστα στην πρώτη κατηγορία στη δεύτερη θέση.
Ο Zarco της Pramac ολοκλήρωσε το βάθρο μπροστά από τον ομόλογό του στην εργοστασιακή ομάδα Miller, με τον Rins να ηγείται του teammate του στη Suzuki Joan Mir – ο οποίος ανέβηκε από τη 17η θέση στο grid για να σώσει το δύσκολο Σαββατοκύριακο του στην Ινδονησία.
Ο Franco Morbidelli ήταν έβδομος στη δεύτερη Yamaha καθώς ο Brad Binder επικράτησε σε μια άγρια μάχη για την όγδοη θέση στην KTM του.
Ο Binder κέρδισε τον Aleix Espargaro της Aprilia και τον αδερφό του Darryn Binder που είναι στην RNF Racing Yamaha, ενώ ο Enea Bastianini διατηρεί ένα μικρό προβάδισμα δύο βαθμών στο πρωτάθλημα μετά από έναν δύσκολο αγώνα στην 11η θέση για τον αναβάτη της Gresini.
Ο Pol Espargaro μπόρεσε να φτάσει στη 12η θέση στο μοναδική Repsol Honda, με τον Alex Marquez (LCR Honda), τον αναβάτη της VR46 Ducati Luca Marini και τον Francesco Bagnaia της Ducati – ο οποίος ήταν τυχερός που έμεινε πάνω στη μοτοσυκλέτα του αφού παραλίγο να πέσει στη στροφή 1 νωρίς – να ολοκληρώνουν τους βαθμούς μέχρι τη 15η θέση.
Δεν πήρε βαθμούς ο Maverick Vinales στην Aprilia του, με τον πρωτάρη της Tech 3, Raul Fernandez, επικεφαλής του Fabio Di Giannantono της Gresini, του Takaaki Nakagami της LCR, του Marco Bezzecchi (VR46) και της Tech3 του Remy Gardner.
Ο Jorge Martin έπεσε στη στροφή 1 στον όγδοο γύρο όταν πέρασε από στάσιμο νερό, ενώ ο Andrea Dovizioso της RNF αναγκάστηκε να εγκαταλείψει με μηχανικό πρόβλημα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!