O Marc Marquez δεν απειλήθηκε και πήρε τελικά εύκολα τη νίκη στο Austin, κάνοντας το 5/5 στην αμερικανική πίστα! Αν και ο Dani Pedrosa τον πίεσε, ο Marquez προσπέρασε τον team-mate του λίγους γύρους πριν το τέλος και “εξαφανίστηκε”, ενώ ο Valentino Rossi πήρε τη δεύτερη θέση από τον Pedrosa και ταυτόχρονα την πρωτιά στο πρωτάθλημα, παρά την ποινή που είχε καθώς έκοψε δρόμο για να αποφύγει τον Zarco. Πτώση είχε ο Maverick Vinales στην αρχή του αγώνα, χάνοντας πολύτιμους βαθμούς στο πρωτάθλημα.
Στα πρώτα στάδια του αγώνα, ο Dani Pedrosa βρισκόταν στην κορυφή, με τους Marquez, Rossi και Vinales να ακολουθούν από κοντά.
Όμως ο Vinales είχε πτώση στο δεύτερο γύρο στη στροφή 18, χάνοντας το μπροστινό και βάζοντας τέλος στον αγώνα του, με την απογοήτευση να είναι μεγάλη για τον ίδιο.
Αυτό άφησε τον Rossi μόνο να κηνυγά το δίδυμο της Repsol Honda στην κορυφή, με τον Pedrosa να είναι μπροστά από τον Marquez μέχρι τον ένατο γύρο, όταν ο Ισπανός κατάφερε να περάσει τον team-mate του και κρατηθεί μπροστά του. Στη συνέχεια ανέβασε το ρυθμό του και απομακρύνθηκε, φτάνοντας εύκολα στην καρώ σημαία.
Έπειτα ο Pedrosa δέχθηκε την πίεση του Rossi στη μάχη για τη δεύτερη θέση, με τον Ιταλό να έχει και ποινή 3 δεκάτων λόγω του συμβάντος με τον Zarco στην αρχή του αγώνα. Ο Johann Zarco προσπάθησε να προσπεράσει τον Rossi στη στροφή 4, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα ο επτά φορές πρωταθλητής της κατηγορίας να κερδίσει χρόνο βγαίνοντας εκτός πίστας.
Τελικά όμως αυτό δεν επηρέασε το αποτέλεσμα για τον Rossi, καθώς ο Ιταλός πέρασε τον Pedrosa στη στροφή 19 με τρεις γύρους να απομένουν και απομακρύνθηκε από τον αναβάτη της Honda σχεδόν δύο δευτερόλεπτα.
Ο Cal Crutchlow πέρασε τον Zarco στο προτελευταίο γύρο και πήρε την τέταρτη θέση, ενώ ο Andrea Dovizioso ήταν η κορυφαία Ducati στην έκτη θέση.
Ο Jorge Lorenzo ήταν έβδομος για μεγάλο μέρος του αγώνα, αλλά σταδιακά έχασε έδαφος και τερμάτισε ένατος, πίσω από τον Andrea Iannone και τον Danilo Petrucci.
Τα αποτελέσματα:
θέση | αναβάτης | ομάδα | διαφορά |
---|---|---|---|
1 | Marc Marquez | Honda | |
2 | Valentino Rossi | Yamaha | +3.069δ |
3 | Dani Pedrosa | Honda | +5.112δ |
4 | Cal Crutchlow | LCR Honda | +7.638δ |
5 | Johann Zarco | Tech3 Yamaha | +7.957δ |
6 | Andrea Dovizioso | Ducati | +14.058δ |
7 | Andrea Iannone | Suzuki | +15.491δ |
8 | Danilo Petrucci | Pramac Ducati | +16.772δ |
9 | Jorge Lorenzo | Ducati | +17.979δ |
10 | Jack Miller | MVDS Honda | +18.494δ |
11 | Jonas Folger | Tech3 Yamaha | +18.903δ |
12 | Scott Redding | Pramac Ducati | +28.735δ |
13 | Tito Rabat | MVDS Honda | +30.041δ |
14 | Hector Barbera | Avintia Ducati | +31.364δ |
15 | Alvaro Bautista | Aspar Ducati | +1.06.547λ |
16 | Bradley Smith | KTM | +1.22.090λ |
17 | Aleix Espargaro | Aprilia | +2 γύροι |
– | Sam Lowes | Aprilia | – |
– | Pol Espargaro | KTM | – |
– | Loris Baz | Avintia Ducati | – |
– | Maverick Vinales | Yamaha | – |
– | Karel Abraham | Aspar Ducati | – |
– | Alex Rins | Suzuki | – |
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!