Οι μοτοσυκλέτες του Borgo Panigale κλείδωσαν τις πρώτες τέσσερις θέσεις στην τελευταία ημέρα δοκιμών στη Sepang.
Μετά την 2η ημέρα, ο Maverick Viñales (Monster Energy Yamaha MotoGP) έχασε τη ευκαιρία του για τον ταχύτερο γύρο στη Sepang κατά μόλις 0.067δ, ενώ την Παρασκευή, όχι ένας, αλλά έξι αναβάτες πήγαν γρηγορότερα από τη γρηγορότερη προσπάθεια του Jorge Lorenzo το 2018. Ο πιο γρήγορος από όλους ήταν όμως ο Danilo Petrucci (Mission Winnow Ducati) καθώς ο Ιταλός ανέβηκε στη κορυφή με ένα εκπληκτικό 1:58.239 μετά από 32 γύρους – με τον rookie Francesco Bagnaia (Alma Pramac Racing) κοντά του και μόνο 0,063δ πιο αργά μετά από 21 γύρους. Ακολούθησε ο συμπαίκτης του Jack Miller μόνο με ένα μικρό περιθώριο πίσω, ο Aussie έκανε 47 γύρους, παρά μια πτώση, με τον Andrea Dovizioso (Mission Winnow Ducati) να ολοκληρώσει τις τέσσερις κορυφαίες θέσεις, τρία δέκατα από τη κορυφή. Συνολικά, μια εκπληκτική ημέρα για τη Ducati.
Ο Dovizioso ήταν θετικός μετά την ημέρα, αν και είπε ότι υπάρχει ακόμα περιθώριο βελτίωσης στο μέσο της στροφής και ο Team Manager Davide Tardozzi συνέχισε τη θετικότητα. Ο Ιταλός είπε ότι οι αναβάτες φαίνονται ικανοποιημένοι με πολλές από τις ενημερώσεις που τέθηκαν στη δοκιμή, συμπεριλαμβανομένων των ενημερώσεων πλαισίου και ενός νέου fairing, και ο μακροπρόθεσμος ρυθμός της 2ης ημέρας είναι καλός. Ο αναβάτης της Alma Pramac, Miller έκανε γύρους σε ρυθμό αγώνα την 3η ημέρα, με αρκετούς γύρους στα 2:00 και 2:01.
Μετά τις Ducati στην κορυφή, ήταν ο Viñales που παρέμεινε κοντά. Ο Ισπανός έβαλε τον αριθμό του 12 στην πέμπτη σειρά των χρόνων, με το 1:58.644 ως τον καλύτερό του από τους 79 γύρους. Ο μακροπρόθεσμος ρυθμός του Viñales ήταν επίσης καλός – με τον αναβάτη της Yamaha να κάνει 20 γύρους στα 1:59 και 2:00. Ο συμπαίκτης του, Valentino Rossi ήταν ο δέκατος μετά από περισσότερους από 60 γύρους και ήταν μια θετική δοκιμή για το σύνολο της εταιρίας της Iwata.
Ο διευθυντής της ομάδας, Massimo Meregalli, δήλωσε ότι η εστίαση ήταν στη λήψη των σχολίων από τους αναβάτες για τα διάφορα τμήματα και στην προσπάθειά του να δημιουργήσει ένα “ολόκληρο σχέδιο”, αλλά και οι δύο αναβάτες επέλεξαν λίγο πολύ τα ίδια πράγματα και έδωσαν παρόμοια ανατροφοδότηση. Έχουν επίσης ληφθεί αποφάσεις για τον κινητήρα, με τους δύο αναβάτες να παραμένουν σε συζήτηση για το fairing και τώρα ελπίζουν να επιβεβαιώσουν τα αποτελέσματα στο Κατάρ.
Η Petronas Yamaha SRT, στις μοτοσυκλέτες με spec 2019, είχε επίσης μια καλή εμφάνιση στους χρόνους. Ο Franco Morbidelli ήταν ο δεύτερος πιο γρήγορος σε Yamaha στην 8η μετά από 66 γύρους, με τον rookie Fabio Quartararo στην 16η μετά από 77 γύρους – μόλις 0,011δ πίσω από τον αντίπαλο rookie Joan Mir (Team Suzuki Ecstar).
Πίσω από τον Viñales, ο τελευταίος που κέρδισε τον ταχύτερο γύρο του 2018 ήταν ο Cal Crutchlow (LCR Honda Castrol) καθώς ο βρετανός πήγε 6ος συνολικά και ήταν η γρηγορότερη Honda για άλλη μια φορά παρά την επιστροφή από τον τραυματισμό. Ο τρεις φορές νικητής Grand Prix, έπεσε την 3η μέρα για άλλη μια φορά, αλλά κατάφερε να μαζέψει 61 γύρους – μια θετική εμφάνιση μετά από τόσο πολύ καιρό – και έκανε το καλύτερο του στο 1:58.780. Ο συμπαίκτης του Takaaki Nakagami (LCR Honda Idemitsu), εν τω μεταξύ, εντυπωσίασε και πάλι καθώς ολοκλήρωσε την 3η ημέρα στην πρώτη δεκάδα – για τρεις συνεχόμενες ημέρες. Ο Ιάπωνας αναβάτης ήταν ευτυχισμένος μετά τη δοκιμή και έκανε 61 γύρους την Παρασκευή.
Ο Marc Marquez (Repsol Honda Team) φάνηκε ανακουφισμένος την τρίτη ημέρα των δοκιμών για να δει την κατάσταση του ώμου του βελτιωμένη μετά από μια δύσκολη 2η ημέρα. Ο αριθμός 93 τελείωσε πάλι λίγο νωρίς για να βοηθήσει την ανάκαμψη του, αλλά έκανε 39 γύρους με το καλύτερο του στο 1:59.170 και τερμάτισε την ημέρα στην 11η – μόλις 0.015δ πίσω από τον Rossi. Ο αναβάτης της ομάδας δοκιμών της Honda Stefan Bradl πρόσθεσε επίσης περισσότερους από 50 γύρους για τον Ιάπωνα κατασκευαστή, τελειώνοντας την ημέρα στην 13η και δοκιμάζοντας ένα νέο fairing, όπως και ο Marquez.
Ο Aleix Espargaro (Aprilia Racing Team Gresini) ήταν ένας άλλος που έκανε μια εκπληκτική εμφάνιση την 3η ημέρα, τελειώνοντας στην έβδομη και μόνο λίγο έξω από το πιο γρήγορο γύρο του Lorenzo το 2018. Έκανε 52 γύρους. Ο τεχνικός διευθυντής Romano Albesiano ήταν θετικός για το χρόνο και την απόδοση των ηλεκτρονικών συστημάτων και του πλαισίου, λέγοντας ότι ήταν θετικός χειμώνας και ότι οι έξι ημέρες δοκιμών μέχρι στιγμής είναι ενθαρρυντικές. Ο συμπαίκτης του Espargaro Andrea Iannone, εν τω μεταξύ, έμεινε εκτός λόγω ασθένειας.
Η Suzuki Ecstar είχε μια πιο χαλαρή μέρα την Παρασκευή, τουλάχιστον στους χρόνους, με τον Alex Rins να είναι στην υψηλότερη θέση σε μοτοσυκλέτα του Hamamatsu στην 12η, 0,010δ πίσω από τον Marquez. Ο rookie Joan Mir έκανε μια μεγάλη άνοδο στην κατάταξη της 3ης ημέρας όμως, τελειώνοντας την ημέρα στην 15η και μόνο τρία δέκατα από τον συμπαίκτη του. Ο Rins είχε θετικά πράγματα να πει για την Παρασκευή και ειδικά για τη δοκιμή συνολικά, με τη Suzuki να επιδιώκει να διατηρήσει την εκπληκτική φόρμα του 2018, παρά το γεγονός ότι έχει χάσει τώρα τις παραχωρήσεις για αυτή τη σεζόν.
Η Red Bull KTM Factory Racing είδε τον Johann Zarco για άλλη μια φορά να είναι στη γρηγορότερη αυστριακή μοτοσυκλέτα, καθώς ο Γάλλος ήταν 17ος με 1:59.640 μετά από 44 γύρους – αλλά ήταν ταχύτερος κατά λίγο περισσότερο από ένα δέκατο από τον συμπαίκτη του Pol Espargaro. Ο Ισπανός ήταν 18ος, με τον Miguel Oliveira να θέτει την Red Bull KTM Tech 3 ακριβώς πίσω από τις δύο εργοστασιακές μοτοσυκλέτες. Το σασί, η ανάρτηση και το fairing, δοκιμάστηκαν όλα και ο μακρύς ρυθμός ήταν θετικός για το αυστριακό εργοστάσιο. Υπήρχαν αρκετές εκδόσεις του αεροδυναμικού πακέτου από την KTM και θα πραγματοποιηθούν περαιτέρω δοκιμές στο Κατάρ πριν από τη λήψη απόφασης.
Οι δοκιμές στη Sepang έλαβαν τέλος και τώρα που οι δοκιμές του Κατάρ είναι οι επόμενες από της 23 έως της 25 Φεβρουαρίου στη Losail International Circuit.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!