Μισό δευτερόλεπτο μπροστά μετά από μια προσπάθεια τελευταίας στιγμής, και ο αναβάτης της Yamaha έκανε τον ταχύτερο γύρο ποτέ.
Ο Maverick Viñales (Monster Energy Yamaha MotoGP) έφτασε κοντά σε μόλις 0.067δ του ταχύτερου γύρου του Jorge Lorenzo στη Sepang την 2η ημέρα των δοκιμών, με το 1:58.830 από τον Lorenzo την περασμένη σεζόν – αν και όχι ένα επίσημο ρεκόρ γύρου – με τον Viñales τώρα σίγουρα υπό απειλή για την τρίτη ημέρα. Ο Viñales ήταν στην 3η θέση για μεγάλο μέρος του δεύτερου μισού της ημέρας και άφησε την προσπάθεια του για το ρεκόρ να γίνει αργά. Πάνω από τρία δέκατα πριν τον τελικό τομέα, ο Ισπανός πέρασε τελικά τη γραμμή 0.527δ μπροστά από τον πλησιέστερο αντίπαλο Alex Rins (Team Suzuki Ecstar), θέτοντας έναν υπέρτατο γύρο και ένα σοβαρό σημείο αναφοράς.
Αυτό συνέχισε μια θετική πρώτη μέρα στους πίνακες των χρόνων για την Monster Energy Yamaha MotoGP και ο Valentino Rossi στην έκτη θέση πρόσθεσε στο καλό κλίμα. Ο βετεράνος Ιταλός έκανε 51 γύρους και ήταν μόνο δύο δέκατα πίσω από τη δεύτερη θέση, αν και η απόσταση από τον συμπαίκτη του άνοιξε από εκεί. Η μάρκα της Iwata επιβεβαίωσε ότι έχει μια πολυάσχολη ατζέντα, με διαφορετικά winglets και τμήματα του σασί στο μενού. Χάρη στην πρόοδο από τον Νοέμβριο, ο διευθυντής της ομάδας Massimo Meregalli λέει ότι η μεγαλύτερη εστίαση στη Sepang είναι το τελευταίο κομμάτι της στροφής και συγκεκριμένα η επιτάχυνση.
Η Petronas Yamaha SRT με τον Fabio Quartararo και τον Franco Morbidelli τερμάτισε την ημέρα στην 14η και 15η αντίστοιχα – και ο Γάλλος είχε τη μοτοσυκλέτα του 2019 καθώς έκανε ένα βασικό βήμα προς τα εμπρός. Και οι δύο έκαναν 58 γύρους.
Ο Alex Rins ήταν ο αναβάτης που έχασε την πρώτη θέση από τον Viñales αφού φαινόταν να τερματίζει τη μέρα πιο γρήγορος, αλλά ο Ισπανός με το 1:59.424 έκανε ωστόσο ένα απίστευτο χρόνο και έκανε 61 γύρους την Πέμπτη. Ο διευθυντής της ομάδας Davide Brivio είπε ότι θα πάει καλά και έχουν διαφορετικά swingarm, νέα αεροδυναμικά με τους δύο αναβάτες και ορισμένους διαφορετικούς συνδυασμούς, χαρτογράφηση κινητήρα, συμπλέκτη, “τέτοια πράγματα” – καθώς και μια εξάτμιση για να δοκίμαζαν την 2η ημέρα. Ο Ιταλός είπε ότι η εστίασή τους είναι να ταιριάξουν σωστά το “παζλ” για τον πρώτο αγώνα και οι χρόνοι γύρου δείχνουν καλοί για τον Rins παρά το ότι το εργοστάσιο της Hamamatsu χάνει τις παραχωρήσεις του το 2019. Ο συμπαίκτης του Rookie Joan Mir τερμάτισε την ημέρα στην 21η μετά από 64 γύρους.
Στην ουρά του Rins ήταν η ταχύτερη Ducati για την 2η ημέρα και για άλλη μια φορά ήταν ανεξάρτητος αναβάτης της ομάδας – αυτή τη φορά ο Jack Miller (Alma Pramac Racing). Ο Αυστραλός ήταν ένας από αυτούς που ανέβηκαν στο τέλος, όπως αυτοί πιο πάνω του και ήταν μόνο ένα δέκατο πίσω από τον Rins μέχρι το τέλος, με 49 γύρους. Ακριβώς πίσω του ο Andrea Dovizioso, ο οποίος ήταν η ταχύτερη Winnow Ducati και πήγαινε για να τερματίσει στην κορυφή της δράσης της ημέρας έως ότου έγιναν οι τελευταίες προσπάθειες γρήγορων γύρων που τον είδαν να πέφτει κάτω στην τέταρτη θέση. Αρχικά ο ‘04’ δούλευε σε πλαίσια και ο Team Manager Davide Tardozzi επιβεβαίωσε ότι ο συμπαίκτης του Danilo Petrucci επικεντρώθηκε στην εξεύρεση καλύτερης σύνδεσης μεταξύ του γκαζιού και του πίσω ελαστικού – δουλεύοντας στα ηλεκτρονικά και στον κινητήρα. Οι ρόλοι αντιστράφηκαν τότε και ο Tardozzi επιβεβαίωσε επίσης ότι το εργοστάσιο του Borgo Panigale είχε επίσης μερικές εργασίες για την αεροδυναμική. Αυτό αναμένεται αύριο. Σήμερα, ήταν οι δύο κόκκινες μοτοσυκλέτες σε σχηματισμό καθώς οι δύο ήταν στη πίστα μαζί σε μερικές μακρύτερες διαδρομές το απόγευμα, με τον Petrucci να λέει ότι έχει “περισσότερα να μάθει” από τον συμπαίκτη του και τελειώνει την ημέρα στην ένατη. Ο Tito Rabat (Reale Avintia Racing) τον ακολούθησε στην GP18 για να τερματίσει την Πέμπτη στην 7η, με τον Francesco Bagnaia να είναι ο γρηγορότερος rookie στην 12η για την Alma Pramac Racing.
Ο Cal Crutchlow (LCR Honda Castrol) έκανε μια καλή εμφάνιση την Πέμπτη για να πάρει την πέμπτη θέση συνολικά και τελειώσει την ημέρα ως η ταχύτερη Honda. Ο Βρετανός επιστρέφει από έναν άσχημα σπασμένο αστράγαλο από το Phillip Island την περασμένη σεζόν, αλλά κατάφερε 53 γύρους για να τερματίσει την ημέρα μόλις 0,004δ πίσω από τον Dovizioso. Επίσης υπέστη πτώση με τον ίδιο να είναι ΟΚ.
Ο επόμενος για τη Honda ήταν ο όγδοος Marc Marquez (Repsol Honda), ο οποίος σταμάτησε ξανά νωρίς και έκανε 37 γύρους την 2η ημέρα – αν και μερικοί από αυτούς ήταν σε πιο μεγάλη διαδρομή το απόγευμα. Η ομάδα επιβεβαίωσε ότι είναι στο πρόγραμμα, παρά το ελαφρύτερο φορτίο γύρων για τον Πρωταθλητή, καθώς ο Marquez έκανε συνήθως πάνω από 90 γύρους ανά ημέρα δοκιμών πέρυσι και δούλευε στη νέα μοτοσυκλέτα, νέο κινητήρα και ηλεκτρονικά, με πολλά για να δοκιμαστούν καθώς και μερικά διαφορετικά fairings. Ο συμπαίκτης του Crutchlow Takaaki Nakagami (LCR Honda Idemitsu) πήρε την 10η μετά από 60 γύρους, με τον Stefan Bradl (Honda Test Team) να είναι 16ος μετά από 59 γύρους.
Η Red Bull KTM Factory Racing είδε αλλαγές στα αποτελέσματα για την 2η ημέρα, καθώς ο Johann Zarco τερμάτισε την ημέρα ως η γρηγορότερη αυστριακή μοτοσυκλέτα για πρώτη φορά από τότε που πήγε στη μάρκα. Είπε ότι ξεπέρασε την αναμενόμενη πρόοδο του για την ημέρα και τον έκανε να χαμογελάσει για το ότι έπεσε κάτω από το φράγμα των 2 λεπτών για πρώτη φορά, και τερμάτισε την ημέρα στην 11η μετά από 58 γύρους. Ο συμπαίκτης του Pol Espargaro ήταν 17ος και λίγο πάνω από τρία δέκατα από τον Γάλλο. Ο αναβάτης δοκιμών της KTM Mika Kallio ήταν δύο θέσεις πίσω, και μόλις ακολούθησε την Red Bull KTM Tech 3 του rookie Miguel Oliveira. Ο Μαλαισιανός Hafizh Syahrin είχε μια σκληρότερη μέρα, έξω από την εικοσάδα.
Η Aprilia Racing Team Gresini, εν τω μεταξύ, είχε μια προσομοίωση αγώνα αρκετά νωρίς στην 2η ημέρα για τον Aleix Espargaro καθώς ο Andrea Iannone παρέμεινε επικεντρωμένος στην προσαρμογή. Η ισορροπία της μοτοσυκλέτας, τα ηλεκτρονική και ο έλεγχος ροπής ήταν το επίκεντρο του εργοστασίου του Noale. Ο Espargaro τερμάτισε την ημέρα 13ος μετά από 54 γύρους, ο Iannone 18ος μετά από 39 γύρους. Ο Romano Albesiano, Τεχνικός Διευθυντής, επιβεβαίωσε επίσης ότι δεν είναι μόνο το άμεσο μέλλον για το οποίο η μάρκα εργάζεται, με σχέδια να γίνουν κάποιες μεγάλες αλλαγές στις δοκιμές, για να δημιουργήσουν κάποια πιο ριζοσπαστική εξέλιξη αργότερα στη σεζόν.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!