Ο Maverick Vinales πέτυχε σήμερα την καλύτερη επίδοση (1:38.967) στις δοκιμές εξέλιξης που διεξήγαγαν οι ομάδες του MotoGP στην πίστα της Βαρκελώνης, με τον Ισπανό να ολοκληρώνει μάλιστα τη διαδικασία με τους περισσότερους γύρους (98) στο ενεργητικό του.
Ελάχιστα πίσω από τον Vinales βρέθηκε ακόμη μία Yamaha, αυτήν του Franco Morbidelli της SRT Petronas – με διαφορά μικρότερη του μισού δεκάτου. Ο Morbidelli μάλιστα στο τέλος βρέθηκε και στην κορυφή της κατάταξης – μπροστά από Marquez και Vinales – όμως ο δεύτερος είχε την απάντηση στη λήξη της διαδικασίας.
Την τρίτη θέση κατέλαβε ο Marc Marquez, ο οποίος είχε πτώση στα μέσα περίπου της ημέρας, χωρίς να τραυματιστεί. Ο Ισπανός εστίασε σήμερα στην αξιολόγηση μιας “πειραματικής” μοτοσικλέτας με εξαρτήματα του 2019, ενώ και ο team-mate του, Jorge Lorenzo, δοκίμασε μια RC213V με περίβλημα πλαισίου από ανθρακόνημα. Ο Lorenzo είχε επίσης πτώση, και χρειάστηκε να μεταφερθεί στο ιατρικό κέντρο της πίστας, χωρίς όμως να διαπιστωθεί κάτι σοβαρό.
Ο Alex Rins ολοκλήρωσε τέταρτος με την Suzuki, δοκιμάζοντας ένα νέο, βελτιωμένο πλαίσιο στην GSX-RR, ενώ την εξάδα έκλεισαν οι Fabio Quartararo και Fransesco Bagnaia, με τον Ιταλό να είναι η ταχύτερη Ducati, μισό δευτερόλεπτο μακριά από την κορυφή, με 54 γύρους.
Ο Takaaki Nakagami δοκίμασε την RC213V του 2019 και τερμάτισε έβδομος, μπροστά από τη δεύτερη Suzuki του Joan Mir, που εστίασε στη συμπλήρωση χιλιομέτρων για να συνηθίσει περισσότερο τη μοτοσικλέτα, την Pramac Ducati του Jack Miller και τον Cal Crutchlow.
Οι δύο εργοστασιακές Ducati των Petrucci και Dovizioso ακολούθησαν, έχοντας κάποιες αλλαγές στην αεροδυναμική και στο πλαίσιο, εστιάζοντας στην αξιολόγηση των νέων εξαρτημάτων για τη συνέχεια της σεζόν. Λίγο πιο πίσω βρέθηκε ο Valentino Rossi, με την Yamaha να έχει κάποιες μικρές αναβαθμίσεις στις δοκιμές για τους αναβάτες της, αλλά όχι το πρωτότυπο του 2019 – κάτι που αναμένεται στις δοκιμές του Brno.
Τέλος, μικρές αναβαθμίσεις έφεραν και οι KTM και Aprilia – ενώ το ντεμπούτο του σε επίσημες δοκιμές για την αυστριακή ομάδα έκανε ο Dani Pedrosa, ο οποίος ολοκλήρωσε 51 γύρους με την RC16. Το 1:41.824 που πέτυχε τον τοποθέτησε στην τελευταία θέση, τέσσερα δέκατα πίσω από τον δοκιμαστή του HRC, Stefan Bradl, ο οποίος επίσης συμμετείχε στο τεστ.
Η κατάταξη των δοκιμών
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!