Ο Scott Redding της Pramac ήταν ταχύτερος στο FP3 του Le Mans, η οποία πρώτη θέση χαρακτηρίστηκε από ένα ξέφρενο τελευταίο λεπτό σε στεγνές συνθήκες.
Η περίοδος των 45 λεπτών ξεκίνησε σε υγρή επιφάνεια, με τους αναβάτες να είναι σε θέση να μεταβούν στα στεγνά ελαστικά στο μέσο της διαδρομής, αν και οι αρχικές βελτιώσεις δεν ήταν δυνατές λόγω ενός ολισθηρού τελικού τομέα.
Ο Redding έσπασε τελικά το benchmark του Jack Miller από την Παρασκευή με έξι λεπτά να απομένουν, ξεκινώντας μια φρενήρη σειρά γύρων καθώς προσπαθούσαν να εξασφαλίσουν μια θέση στη δεκάδα και μαζί της μια θέση στο Q2.
Μια αναταραχή βελτιώσεων δημιουργήθηκε στην κατάταξη πριν ο Redding κινηθεί προς τα εμπρός για άλλη μια φορά, ολοκληρώνοντας έναν γύρο στο 1:35.674, 0.361χιλ. γρηγορότερο από τον Cal Crutchlow της LCR της Honda.
Ο Miller βελτίωσε τον χρόνο της Παρασκευής και τερμάτισε τρίτος συνολικά, μετά από ένα low side μέσω του Dunlop Chicane λίγο μετά τη μετάβαση του στα στεγνά ελαστικά.
Ο επικεφαλής του πρωταθλήματος Valentino Rossi ήταν ο πρώτος αναβάτης της εργοστασιακής ομάδας της Yamaha στην τέταρτη θέση, μπροστά από τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Marc Márquez, καθώς και οι δύο εξασφάλισαν το ασφαλές πέρασμα στο Q2.
Ο Karel Abraham πήρε την έκτη θέση, ενώ και οι δύο αναβάτες της KTM μπήκαν στο Q2, με τον Pol Espargaró έβδομο και τον Bradley Smith να στρογγυλεύει τη δεκάδα.
Οι KTM χωρίστηκαν από τους Maverick Viñales και Loris Baz, ο Γάλλος που μπαίνει στο Q2 στο Grand Prix της χώρας του.
Και οι δύο αναβάτες της Ducati θα πρέπει να διαπραγματευτούν στο Q1, με τον Andrea Dovizioso 12ο και τον Jorge Lorenzo να είναι ο πιο αργός από τους 23 αναβάτες.
Οι Suzuki θα πρέπει επίσης να αντιμετωπίσουν το Q1 με τον Andrea Iannone μόνο 17ο και τον Sylvain Guintoli να πέφτει στο Dunlop Chicane, ενώ ο Dani Pedrosa ήταν άλλος αναβάτης με πρόβλημα τερματίζοντας στη 22η θέση.
Η κατάταξη του FP3
# | Αναβάτης | Μηχανή | Γύροι | Χρόνος | Διαφορά | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 45 | Scott Redding | Ducati | 18 | 1’35.674 | |
2 | 35 | Cal Crutchlow | Honda | 12 | 1’36.035 | 0.361 |
3 | 43 | Jack Miller | Honda | 10 | 1’36.122 | 0.448 |
4 | 46 | Valentino Rossi | Yamaha | 22 | 1’36.185 | 0.511 |
5 | 93 | Marc Marquez | Honda | 16 | 1’36.354 | 0.680 |
6 | 17 | Karel Abraham | Ducati | 13 | 1’36.497 | 0.823 |
7 | 44 | Pol Espargaro | KTM | 17 | 1’36.612 | 0.938 |
8 | 25 | Maverick Viñales | Yamaha | 15 | 1’36.616 | 0.942 |
9 | 76 | Loris Baz | Ducati | 17 | 1’36.752 | 1.078 |
10 | 38 | Bradley Smith | KTM | 15 | 1’36.805 | 1.131 |
11 | 19 | Alvaro Bautista | Ducati | 21 | 1’36.821 | 1.147 |
12 | 4 | Andrea Dovizioso | Ducati | 18 | 1’36.823 | 1.149 |
13 | 22 | Sam Lowes | Aprilia | 16 | 1’36.839 | 1.165 |
14 | 9 | Danilo Petrucci | Ducati | 18 | 1’36.873 | 1.199 |
15 | 5 | Johann Zarco | Yamaha | 18 | 1’37.464 | 1.790 |
16 | 94 | Jonas Folger | Yamaha | 13 | 1’37.610 | 1.936 |
17 | 29 | Andrea Iannone | Suzuki | 18 | 1’37.772 | 2.098 |
18 | 53 | Tito Rabat | Honda | 22 | 1’38.888 | 3.214 |
19 | 50 | Sylvain Guintoli | Suzuki | 15 | 1’38.931 | 3.257 |
20 | 41 | Aleix Espargaro | Aprilia | 9 | 1’39.730 | 4.056 |
21 | 8 | Hector Barbera | Ducati | 19 | 1’40.373 | 4.699 |
22 | 26 | Dani Pedrosa | Honda | 17 | 1’41.354 | 5.680 |
23 | 99 | Jorge Lorenzo | Ducati | 20 | 1’41.608 | 5.934 |
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!