Πανευτυχής ο Jack Miller, έφυγε από το Motegi με την τέταρτη νίκη της καριέρας του, χαρακτηρίζοντας την απόδοσή του ως «μαγική». Μάλιστα παραδέχτηκε ότι ένιωσε άνετος και γρήγορος από την πρώτη στιγμή που μπήκε στην πίστα με την Ducati του την Παρασκευή.
Ο εργοστασιακός αναβάτης της Ducati ξεκίνησε από την έβδομη θέση του grid για να κερδίσει 4 θέσεις μέχρι το τέλος του πρώτου γύρου, πριν φτάσει γρήγορα στην κορυφή στο τέλος του τρίτου γύρου. Ο Αυστραλός στη συνέχεια άνοιξε τον ρυθμό του, με το προβάδισμά του να φτάνει στα 5,5 δευτερόλεπτα προτού τελικά δει πρώτος την καρό σημαία πολύ μακριά από τον Brad Binder της KTM, που ήρθε 2ος.
Η νίκη ήταν η πρώτη του το 2022 και η τέταρτη στην καριέρα του στην κορυφαία κατηγορία, και παρά το γεγονός ότι ήταν αναμφισβήτητα η πιο δυνατή επίδοση του στο MotoGP μέχρι σήμερα, ο Miller παραδέχτηκε ότι η ταχύτητά του «ήρθε σχετικά εύκολα». Αποκάλυψε μάλιστα ότι ήταν ακόμα και σε θέση να απομακρυνθεί από τους άλλους αναβάτες, παρά το γεγονός ότι στους τελευταίους γύρους προσπάθησε να προστατεύσει το πίσω ελαστικό του.
«Από τότε που ξεκινήσαμε τις δοκιμές την Παρασκευή, ένιωσα απίστευτα στη μοτοσυκλέτα και όλα έγιναν σχετικά εύκολα», εξήγησε ο Miller.
«Ό,τι προσπαθούσαμε το έκανε απλά καλύτερο και αφού το πρωί χθες ένιωσα πολύ καλά στο βρεγμένο, σκέφτηκα ότι θα πήγαινα καλά στις κατατακτήριες. Αλλά εν τέλει δεν πήγε σύμφωνα με το σχέδιο, καθώς δεν ένιωθα ο εαυτός μου και έκανα λάθη οπότε ενοχλήθηκα λίγο από αυτή μου την απόδοση.»
«Η έβδομη θέση μάλλον περιόρισε τη ζημιά μας, αλλά ήξερα ότι θα έκανε τα πράγματα πιο δύσκολα για τον αγώνα. Όμως ξεκίνησα καλά και μπόρεσα να πιάσω τους υπόλοιπους σχετικά εύκολα γιατί ένιωθα πολύ σίγουρος και ήξερα ποιες ήταν οι δυνατότητες μου.»
«Επειδή έκανα πολλούς γύρους την Παρασκευή ένιωσα άνετα αμέσως, κατάφερα πέρασα μπροστά και μετά μπόρεσα να αυξήσω τη διαφορά μου γύρο με το γύρο, και κάθε τόσο άνοιγε πολύ.»
«Όταν πήγα το προβάδισμα στα 3,7 δευτερόλεπτα, άρχισα να ηρεμώ τα πράγματα, άρχισα να κάνω γρήγορες αλλαγές ταχύτητας στις στροφές 2, 3 και 4 καθώς η μηχανή γλιστρούσε πολύ, αλλά ακόμα και τότε εξακολουθούσα να απομακρύνομαι, ήταν απλά μαγικό και ένιωσα απίστευτα.»
«Σε όλο τον αγώνα δεν έχασα τη γραμμή μου ούτε μια φορά, ήταν η κορυφαία οδήγηση με μοτοσυκλέτα σε όλη μου τη ζωή και χαμογελούσα σε όλη τη διαδρομή, παρόλο που είχα λίγο arm pump σε όλο τον αγώνα».
Ένα από τα βασικά στοιχεία για την πρώτη νίκη του Miller της χρονιάς ήταν η ικανότητά του να περάσει στα φρένα τους αντιπάλους του στη δεξιόστροφη στροφή 11, 90 μοιρών, έχοντας περάσει τους Binder, Jorge Martin, Marc Marquez καθώς και τον Miguel Oliveria όλους στο ίδιο σημείο, για να εξασφαλίσει άμεσα την πρωτοκαθεδρία στον αγώνα.
Ο Miller λέει ότι η ικανότητά του να κλειδώνει τον μπροστινό τροχό του Ducati του με την συσκευή holeshot, χωρίς να τον χάσει, του επέτρεψε να βουτήξει μπροστά από πολλούς αναβάτες τόσο αποτελεσματικά.
«Μπορούσα να κλειδώσω λίγο το μπροστινό μέρος πηγαίνοντας σε εκείνη τη στροφή ειδικά όταν έκανα αυτές τις προσπεράσεις. Εκεί πέρασα τον Binder και το μπροστινό μέρος κλειδωνόταν αρκετά νωρίς πηγαίνοντας στο σημείο φρεναρίσματος, αλλά δεν ένιωθα να χάνω τον έλεγχο.» πρόσθεσε ο Miller.
Ήταν χωρίς αμφιβολία μία από τις κορυφαίες, αν όχι η κορυφαία εμφάνιση του Jack Miller στην μεγάλη κατηγορία. Δεδομένου ότι του χρόνου θα φοράει τα πορτοκαλί της KTM, δίπλα στον σημερινό του αντίπαλο, Brad Binder, είναι πολύ πιθανό αυτή να ήταν η τελευταία φορά που ο Αυστραλός είδε πρώτος την καρό σημαία με Ducati. Αν και χωρίς αμφιβολία, θα θελήσει να χαρίσει ένα shoey και στους συμπατριώτες του, στο Αυστραλιανό GP στο Phillip Island στις 16 Οκτωβρίου.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!