Η ομάδα της Mercedes αντιμετώπισε προβλήματα στις δύο πρώτες περιόδους ελεύθερων δοκιμών στη Μαλαισία, μην δείχνοντας τον κορυφαίο ρυθμό που όλοι περίμεναν, κάτι που αναγνώρισε τόσο ο Toto Wolff, όσο και οι δύο οδηγοί της ομάδας.
Τα “ασημένια βέλη”, σύμφωνα με τον Wolff, αντιμετώπισαν κάποιο αδιευκρίνιστο πρόβλημα σήμερα, και η ομάδα δεν περίμενε να συμβεί κάτι τέτοιο.
“Οι χρόνοι είναι πραγματικότητα, το χρονόμετρο λέει πάντα την αλήθεια και έδειξε ότι δεν είμαστε αρκετά γρήγοροι”, δήλωσε ο Wolff.
“Είναι σίγουρα μία από τις χειρότερες Παρασκευές που μπορώ να θυμηθώ”.
«Δυσκολευόμασταν από το ξεκίνημα το πρωί – στο βρεγμένο, στο στεγνό, με όλα τα ελαστικά. Πρέπει να βρούμε μέχρι αύριο ποιο είναι το πρόβλημα”.
“Αυτήν τη στιγμή το αυτοκίνητο δεν έχει ισορροπία και γλιστράει παντού, τόσο τα εμπρός όσο και τα πίσω ελαστικά, τα οποία υπερθερμαίνονται και και κατά συνέπεια όλα πάνε στραβά. Υπάρχει ένα πρόβλημα στο αυτοκίνητο.”
“Μπορείς να συγκρίνεις τη Μαλαισία λίγο με το Silverstone, όπου ήμασταν πολύ καλοί”, δήλωσε ο Wolff.
“Είμαστε συνήθως πολύ καλοί στις γρήγορες στροφές, εδώ όμως δεν είμαστε καθόλου”.
“Υπάρχει ένα θεμελιώδες πρόβλημα στο αυτοκίνητο που πρέπει να μάθουμε. Είναι πολύ περίπλοκο, οπότε μπορεί να είναι και μια μικροσκοπική λεπτομέρεια που απλά επηρεάζει αυτοκίνητο”.
Αντανακλώντας τα συναισθήματα του αφεντικού της ομάδας του, ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος, Lewis Hamilton, περιέγραψε την Παρασκευή στη Sepang ως “μια πολύ δύσκολη μέρα”.
«Δυσκολεύτηκα σήμερα με το αυτοκίνητο, οπότε πρέπει να το ψάξουμε και να προσπαθήσουμε να καταλάβουμε τι πήγαμε στραβά με την ισορροπία», είπε.
«Ελπίζω ότι μπορούμε να βρούμε τη λύση σήμερα και να ανασυνταχθούμε για αύριο».
Ο Valtteri Bottas, ο οποίος ολοκλήρωσε τις δύο περιόδους ακριβώς πίσω από τον team-mate του στην κατάταξη, εμφανίστηκε πιο θετικός για τη συνέχεια:
“Σίγουρα δεν έχουμε καλή απόδοση, φαίνεται ότι η Ferrari και η Red Bull είναι πολύ δυνατές. Έτσι έχουμε δουλειά να κάνουμε αν θέλουμε να είμαστε αύριο στην πρώτη σειρά”.
“Η ισορροπία του μονοθεσίου αποκλειστικά δεν ήταν και τόσο κακή, είναι απλώς ζήτημα συνολικής πρόσφυσης. Ο βασικός τομέας που θα πρέπει να επικεντρωθούμε απόψε είναι να πάρουμε το μέγιστο από τα ελαστικά στον ένα γύρο”, συμπλήρωσε ο Φινλανδός.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!