Η Mercedes πιστεύει ότι η επιλογή της να τρέξει τη ρύθμιση για χαμηλή κάθετη δύναμη έπαιξε καθοριστικό ρόλο και επέτρεψε στο Lewis Hamilton να κερδίσει το Βελγικό Grand Prix.
Ο Hamilton είχε το πλεονέκτημα, εκκινώντας από την pole position στο Spa, αλλά ήξερε ότι ο Sebastian Vettel θα επιχειρούσε ένα προσπέρασμα στη Les Combes για να τον νικήσει.
Αυτός ήταν ο λόγος για τον οποίο η Mercedes επέλεξε να μεγιστοποιήσει την ταχύτητα της στις ευθείες, ακόμη κι αν το κόψιμο των πτερυγίων θα σήμαινε τη υποβάθμιση της απόδοσης στο μεσαίο, με πολλές στροφές, τομέα της πίστας.
Αλλά, αφού ο Hamilton υπερασπίστηκε τη θέση του από το Vettel, ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, είπε ότι η επιλογή της ρύθμισης ήταν μία σημαντική εξήγηση για το θρίαμβο.
«Επιλέξαμε μία ρύθμιση που θα ήταν η ταχύτερη για τον αγώνα», δήλωσε ο Wolff. «Θυσιάσαμε την κάθετη δύναμη, κάτι που μας στέρησε χρόνο στο δεύτερο τομέα, ώτσε να έχουμε, όμως, ένα πιο γρήγορο μονοθέσιο στον πρώτο και τρίτο τομέα. Αυτή αποδείχθηκε και η σωστή απόφαση.
«Η Ferrari είχε περισσότερη κάθετη δύναμη και μεγαλύτερη οπισθέλκουσα στο μονοθέσιο της. Αυτά συν τους τρόπους ανάπτυξης που είχαμε μας βοήθησαν να παραμείνουμε μπροστά.»
Το αυτοκίνητο ασφαλείας βοήθησε τη Mercedes
Ο Wolff ισχυρίστηκε, επίσης, ότι η είσοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας, ώστε να καθαριστούν τα θραύσματα μετά τη σύγκρουση των δύο Force India, βοήθησε το Hamiltom, παρόλο που ο Βρετανός ήταν δυσαρεστημένος γι΄αυτό εκείνη την ώρα.
Ο Wolff δικαιολόγησε την αντίδραση του Βρετανού οδηγού για το αυτοκίνητο ασφαλείας λέγοντας: «Νομίζω ότι ίσως δεν είδε πόσα θραύσματα υπήρχαν πραγματικά στην πίστα.
«Θεωρώ ότι ήταν μία ασφαλής απόφαση γιατί υπήρχαν κομμάτια ελαστικών και άνθρακα στην πίστα. Δεν θα ήθελε κανείς να υποστεί ένα ατύχημα εξαιτίας ενός κομματιού άνθρακα που θα είχε κολλήσει στο ελαστικό του.
«Αλλά καταλαβαίνω την απογοήτευσή του. Αν προσπαθείς να διατηρήσεις αυτήν την απόσταση και το αυτοκίνητο ασφαλείας βγαίνει από πίσω, σε απογοητεύει. Αποδείχτηκε καλό στη συνέχεια γιατί είχε δημιουργηθεί μια φουσκάλα στο πίσω δεξιά ελαστικό και νομίζω ότι αφού είδε όλα αυτά, είναι, τελικά, χαρούμενος με την έλευση του αυτοκινήτου ασφαλείας.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!