Η Mercedes πιστεύει ότι τα πολλά ελλείμματα που έχει το μονοθέσιο της στη Formula 1 την φέρνουν πίσω από το πλεονέκτημα της Ferrari στην απόδοση αυτή τη στιγμή.
Μετά από την κρίσιμη νίκη του Sebastian Vettel στο Βέλγιο, σε μια πίστα όπου η Mercedes ήταν παραδοσιακά ισχυρή, οι ελπίδες της Ferrari για τον τίτλο έχουν αναζωογονηθεί και κατευθύνεται προς τον Ιταλικό GP του Σαββατοκύριακου ως φαβορί.
Παρόλο που εστίασαν πολύ μετά τον αγώνα στο πλεονέκτημα της ταχύτητας στις ευθείες που επέτρεψε στον Vettel να περάσει τον Lewis Hamilton στον εναρκτήριο γύρο, η Mercedes πιστεύει ότι υπάρχουν αρκετοί βασικοί τομείς όπου η ομάδα βρίσκεται πίσω από τον κύριο αντίπαλό της.
Ο αφεντικό της Mercedes, Toto Wolff, δήλωσε: «Όταν κοιτάζω τον αγώνα βλέπω πολλά ελλείμματα. Είμαστε μια δυνατή ομάδα αλλά υπάρχουν μειονεκτήματα που είναι προφανή και μας περιορίζουν στην απόδοση που θα αναμέναμε να έχουμε.»
Προσπαθώντας να εξηγήσει τις περιοχές όπου η Mercedes υστερεί είπε: «Μπορείτε να δείτε τα ελλείμματα, είναι η χαμηλή ταχύτητα και η πρόσφυση. Και αυτές είναι συνοπτικά οι κύριες αδυναμίες μας αυτή τη στιγμή.
«Επιπλέον, σαφώς, σε σύγκριση με τις Ferrari και τις Red Bull και τις Force India, ήμασταν το μονοθέσιο που έφθειρε τα ελαστικά περισσότερο.»
Ο Wolff θεωρεί ότι η Ferrari παραμένει μπροστά όσον αφορά την ισχύ αφού και οι δύο εισήγαγαν τις τελευταίες αναβαθμίσεις του κινητήρα τους στο GP του Βελγίου.
«Η Ferrari έχει ένα πλεονέκτημα στην ισχύ», είπε. «Είδαμε στα προκριματικά ότι το πλεονέκτημα ισχύος τους είναι σε διάφορα τμήματα της ευθείας, και μπορείτε να δείτε ότι ακόμα κι αν οι έξοδοι είναι χειρότερες από τις δικές μας, ο κινητήρας τους συνεχίζει να τραβάει.
«Δεν θα μπορούσε να είναι κάποιο κόλπο. Μπορεί επίσης να σχετίζεται με το πώς τρέχεις τον κινητήρα, πώς τον ρυθμίζεις. Αλλά με τον ίδιο τρόπο, μείωσαν νωρίτερα στις κατατακτήριες από ό, τι εμείς.
«Έτσι ναι, μπορούμε να δούμε ότι έχουν ένα ελαφρύ πλεονέκτημα ισχύος και στη συνέχεια προσθέτεις αυτό στις αδυναμίες μας από τη Στροφή 1 ιδιαίτερα, και αυτό προκαλεί τη διπλή ατυχία. Εάν δεν έχεις καλή πρόσφυση και χάνεις λίγο σε ιπποδύναμη τότε θα συμβεί αυτό που έγινε στον 1ο γύρο.»
Παρόλο που η Mercedes δεν μπορεί πλέον να εισαγάγει σημαντικές αλλαγές στο μηχανολογικό εξοπλισμό χωρίς να πάρει ποινή στο grid, ο Wolff πιστεύει ότι εξακολουθούν να υπάρχουν περιθώρια εντός των κανονισμών για να κλείσει το χάσμα ισχύος με τη Ferrari.
«Όλα σχετίζονται με την κατανόηση της μονάδας ισχύος και το καλιμπράρισμα της, εξάγοντας όλη την απόδοση από το λογισμικό, τα καύσιμα, τα λάδια και τη βελτιστοποίηση ολόκληρου του τρόπου με τον οποίο λειτουργεί ο κινητήρας. Αυτό είναι κάτι που δεν περιλαμβάνει τον εξοπλισμό (hardware) και αυτή είναι μία διαδικασία σε εξέλιξη. Οπότε η απάντηση είναι ναι, μπορείς να βρεις απόδοση.
«Δεν υπάρχει κάποιο μαγικό όπλο. Δεν θα βρούμε καμία απόδοση που θα κάνει ξαφνικά τρία δέκατα πιο γρήγορο το μονοθέσιο, ή τον κινητήρα, και να χαθούμε στο ηλιοβασίλεμα.»
Η Mercedes σχεδιάζει να φέρει μια αεροδυναμική αναβάθμιση για τον αγώνα αυτό το Σαββατοκύριακο στη Monza.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!