Η Mercedes, όπως και το αντίπαλο δέος Ferrari, έκανε ελάχιστους γύρους και κυρίως κανένας από αυτούς αντιπροσωπευτικός της ταχύτητας των οδηγών της. Ο Valtteri Bottas σκαρφάλωσε στην 9η και ο Lewis Hamilton βρέθηκε χωρίς χρονομετρημένο γύρο.
Lewis Hamilton
«Προφανώς δεν είναι καλή μέρα. Έκανα μόνο έναν γύρο με τα βρόχινα ελαστικά του 2017 μέχρι τώρα, και ότι μπορώ να πω σε αυτόν τον έναν γύρο είναι πως τα νιώθω ίδια με τα περσινά οπότε δεν αγχώνομαι για αυτά. Αλλά είναι υπάρχει κάτι πιο σημαντικό σήμερα.»
«Η πίστα ήταν εντάξει και θα μπορούσαμε να οδηγούμε όλη μέρα σήμερα χωρίς πρόβλημα αν δεν ήταν τα σύννεφα. Δεν είναι καλό για τους οπαδούς που μας βλέπουν από την τηλεόραση και ακόμα χειροτέρα για αυτούς που ήρθαν, και που πλήρωσαν χρήματα για να έρθουν ως εδώ από την πόλη ή από άλλες χώρες. Με το ζόρι είδαν ένα αμάξι στην πίστα σήμερα και η FIA πρέπει να βρει μια λύση ή μια εναλλακτική τακτική για όταν οι συνθήκες είναι σαν σήμερα.»
Valtteri Bottas
«Λυπάμαι πραγματικά για τους οπαδούς, καταρχήν. Όλοι ήρθαν να μας δουν σήμερα αλλά δεν είδαν κάποιον να οδηγεί εκτός από μερικούς γύρους στην πρώτη περίοδο, το οποίο και είναι κρίμα. Υπόσχομαι πως θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου ώστε να κάνουμε τα δοκιμαστικά συναρπαστικά, και ειδικά τον αγώνα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους οπαδούς για την υποστήριξή τους. Ο καιρός αύριο δείχνει εντάξει, ευτυχώς. Αν βρέξει το Σάββατο ή την Κυριακή δεν υπάρχει πρόβλημα. ‘Έχουμε πληροφορίες για την βρεγμένη γόμμα – πάνω κάτω το ίδιο με τις άλλες ομάδες, οπότε είμαστε όλοι στην ίδια κατάσταση. Οι στεγνές συνθήκες θα είναι ένα μεγάλο ερωτηματικό σε αυτό το σημείο, οπότε ελπίζω να κάνουμε κάποια στεγνά χιλιόμετρα στην τρίτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών αύριο.»
James Allison, τεχνικός διευθυντής
«Το να χάσουμε την Παρασκευή σημαίνει πως πάμε στα δοκιμαστικά και στον αγώνα χωρίς να ξέρουμε πολλά για τον αγώνα, για παράδειγμα πόσο θα αντέξουν και πιο είναι η διαφορά μεταξύ των γομών – και αυτά τα δεδομένα είναι βασικά για την στρατηγική του αγώνα.»
«Η φύση την σύγχρονης Formula 1 είναι τέτοια που, ακόμα και αν υπάρχει νερό στην πίστα την Παρασκευή, μειώνουμε τους γύρους γιατί δεν θέλουμε να χτυπήσουμε το μονοθέσιο σε περίπτωση ατυχήματος και να το έχουμε μέσα όλο το σαββατοκύριακο. Οπότε στις περισσότερες περιπτώσεις όταν οι οδηγοί χρησιμοποιούν τα βρόχινα ελαστικά είναι ένα ταξίδι, μια εξερεύνηση για αυτούς – για αυτό και τότε βλέπεις τις ικανότητες ενός οδηγού να λάμπουν. Είμαστε τυχεροί να έχουμε δύο οδηγούς που σε αυτές τις περιπτώσεις μπορούν να μειώσουν το όποιο μειονέκτημα.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!