Οι Πρωταθλητές Κατασκευαστών παρουσίασαν μια σειρά από αναβαθμίσεις στην W13, οι οποίες άλλαξαν τον ρυθμό της και βοήθησαν τον George Russell να παλέψει με τη Red Bull πριν φτάσει στο βάθρο.
Παρόλο που είναι ενθαρρυντικό το ότι έχουν αρχίσει να ξεκλειδώνονται οι δυνατότητες του μονοθεσίου του 2022, πιστεύεται ότι το Μονακό μπορεί να αποτελέσει μία πρόκληση για τα Ασημένια Βέλη.
Το αφεντικό της ομάδας, Toto Wolff, όταν ρωτήθηκε αν υπήρχε ένας βαθμός αισιοδοξίας για ακόμη ένα καλό αποτέλεσμα στο Μονακό, είπε: «Δεν θα το έλεγα, γιατί ήμασταν ιδιαίτερα εκτός ρυθμού αυτό το Σαββατοκύριακο στις αργές στροφές του τελευταίου τομέα, λόγω της υπερθέρμανσης.
“Αυτό μπορεί να είναι διαφορετικό στο Μονακό, αλλά γενικά το Μονακό και στο παρελθόν δεν ήταν η καλύτερη πίστα μας. Ίσως επειδή το αυτοκίνητο ήταν αρκετά μεγάλο. Αλλά θα ήμουν περίεργος να δω πού βρισκόμαστε αυτό το Σαββατοκύριακο. Παλεύουμε ακόμα λίγο με το ζέσταμα των ελαστικών, οπότε οι προσδοκίες μου για τη Μονακό είναι χαμηλότερες από οποιαδήποτε άλλη πίστα.”
«Δεν είμαι σίγουρος ότι μπορώ να εξηγήσω επιστημονικά γιατί συμβαίνει αυτό. Αλλά θα είναι ακόμη ένας αγώνας από τον οποίο θα μάθουμε πράγματα, τουλάχιστον για να επανέλθουμε στο προσκήνιο».
Ο σκεπτικισμός της Mercedes σχετικά με τις πιθανότητές της για το Μονακό έχει κλιμακωθεί από το γεγονός ότι δεν ήταν εξαιρετικά ανταγωνιστική στον τελευταίο τομέα της πίστας της Βαρκελώνης το περασμένο Σαββατοκύριακο.
Η απόδοση στον τρίτο τομέα της Βαρκελώνης αποτελεί συχνά μια καλή ένδειξη δυνατοτήτων για τους δρόμους του Monte Carlo, επειδή η φύση των στροφών αργής/μεσαίας ταχύτητας και των ζωνών πρόσφυσης είναι παρόμοια.
Κατατάσσοντας τα ταχύτερα αυτοκίνητα του συγκεκριμένου τομέα στις Κατατακτήριες για το Grand Prix της Ισπανίας, η Mercedes ήταν μόλις πέμπτη ταχύτερη. Αναλυτικά τα 3α sector από την Βαρκελώνη ήταν:
Ferrari 27.336
Red Bull 27.411
Alfa Romeo 27.443
Haas 27.561
Mercedes 27.698
McLaren 27.768
Alpine 27.896
AlphaTauri 27.984
Aston Martin 28.197
Williams 28.586
Ωστόσο, ένας παράγοντας που πρέπει να ληφθεί υπόψη είναι ότι η Mercedes δεν φαινόταν να χρησιμοποιεί τα ελαστικά της με τόση συνέπεια σε όλο τον γύρο – με αποτέλεσμα η κορυφαία απόδοση να έχει ήδη μειωθεί μέχρι να φτάσει στις τελευταίες, τεχνικές στροφές.
Το πρόβλημα των αναπηδήσεων δεν εξαφανίστηκε
Ενώ οι επιδόσεις στο Ισπανικό Grand Prix ήταν ενθαρρυντικές για τη Mercedes, η ομάδα δεν έχει αυταπάτες ότι έχει επιλύσει όλα τα προβλήματά της.
Ο James Vowles, διευθυντής στρατηγικής μηχανοκίνητου αθλητισμού της ομάδας, είπε ότι ενώ το φαινόμενο “porpoising” είχε εξαλειφθεί στην Ισπανία, δεν μπορούσε να αποκλειστεί ο κίνδυνος να επιστρέψει σε άλλες πίστες.
«Πρέπει να μετριάζουμε τις προσδοκίες μας», είπε στην καθιερωμένη συνέντευξη της Mercedes μετά τον αγώνα. «Είναι μια πίστα και μάλιστα μια πίστα που ταιριάζει στο αυτοκίνητό μας εδώ και πολλά χρόνια. Έχουμε πολλά να καταλάβουμε και να μάθουμε.
«Νομίζω ότι θα ήταν λάθος να πούμε ότι το θέμα των αναπηδήσεων έχει εξαφανιστεί. Νομίζω ότι εξακολουθείτε να το βλέπετε στις υπόλοιπες ομάδες και είμαι σίγουρος ότι θα υπάρξουν στοιχεία που θα το επαναφέρουν καθώς προσπαθούμε να κατανοήσουμε ορισμένα πράγματα και να χτίσουμε πάνω στα θεμέλια που θέσαμε στη Βαρκελώνη.
«Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι κάναμε ένα αποφασιστικό βήμα, ένα βήμα στην κατανόησή και την ανάπτυξη του μονοθεσίου που παρουσιάσαμε στην πίστα. Και πλέον έχουμε τη δυνατότητα να χτίσουμε πάνω σε αυτό, κάτι που δεν θα μπορούσαμε να πούμε για το μονοθέσιο που είχαμε στους πρώτους πέντε αγώνες.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!