Ο τεχνικός διευθυντής της McLaren, James Key, λέει ότι η McLaren έχει βελτιστοποιήσει την MCL36 της, αλλά πρότεινε ότι θα πρέπει να ξεκλειδώσει «καινούριες περιοχές» ανάπτυξης για να προχωρήσει το μονοθέσιό της το 2023 και να παλέψει με τους πρωτοπόρους της F1.
Η McLaren βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην τέταρτη θέση στη βαθμολογία των κατασκευαστών, μόλις τέσσερις βαθμούς πίσω από την αντίπαλό της Alpine, με τις δύο ομάδες να βρίσκονται σε μάχη για την υπεροχή στην κορυφή της μεσαίας γραμμής της F1. Ωστόσο, δύο βασικές αδυναμίες που ενσωματώνονται στην MCL36 – η έλλειψη ταχύτητας στην ευθεία λόγω των επιπέδων οπισθέλκουσας και η ευαισθησία σε υψηλές θερμοκρασίες πίστας – έχουν οδηγήσει σε μια κυμαινόμενη, συχνά εξαρτώμενη από την πίστα απόδοση.
«Όταν έχουμε δείξει δυνατές επιδόσεις, είναι αληθινό», είπε ο Key στο The Race τον περασμένο μήνα. «Δεν ήταν ένα αφύσικο γεγονός. Αλλά ταυτόχρονα είχαμε και αδύναμες εμφανίσεις. Είναι σίγουρα λίγο τρενάκι, αλλά τα καλά πράγματα, οι υψηλοί βαθμοί που πήραμε στην Αυστραλία και την Ίμολα και το Μονακό δεν ήταν ένα τυχαίο γεγονός, ήταν το αυτοκίνητο που ξεχώριζε σε αυτές τις πίστες. Πρέπει να προσπαθήσουμε να πετύχουμε αυτή την απόδοση σε κάθε πίστα. Και έχουμε δει ορισμένες πίστες στις οποίες το αυτοκίνητο παρουσιάζει αδυναμίες».
Ο Key καθιστά σαφές ότι το τελευταίο δεν μπορεί να επιλυθεί μόνο με αλλαγές στις ρύθμισεις, καθώς οι εργασίες ανάπτυξης αποτελούν το σημαντικότερο μέρος της διαδικασίας επίλυσης. Ενώ οι βραχυπρόθεσμες ιδέες μπορούν να δοκιμαστούν, η McLaren θα πρέπει να βασιστεί σε πιο θεμελιώδεις αλλαγές που θα ενσωματωθούν στο αυτοκίνητό της για το 2023.
«Υπάρχουν δραστηριότητες που εξετάζονται λεπτομερώς και γίνονται εδώ και καιρό, για να δούμε ποιες επιλογές έχουμε», πρόσθεσε ο Key. «Μερικές από αυτές μπορεί να είναι για το αυτοκίνητο του 2023. Μερικές από αυτές θα μπορούσαν να είναι πιο βραχυπρόθεσμες. Και οι δύο [αδυναμίες του αυτοκινήτου] περιέχουν βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες δραστηριότητες για προσπάθεια βελτίωσης».
Η McLaren παρουσίασε μια σειρά από αναβαθμίσεις στο Γαλλικό Grand Prix του περασμένου μήνα και στην Ουγγαρία η ομάδα βελτιστοποίησε περαιτέρω το MCL36 της. Αλλά για να βελτιώσει την απόδοση του αυτοκινήτου στο σημείο όπου η McLaren μπορεί να φτάσει τη μάχη στην πρώτη τριάδα της F1 την επόμενη χρονιά – που είναι η θεμιτή φιλοδοξία της ομάδας – ο Key λέει ότι το τμήμα μηχανικής του θα πρέπει να προχωρήσει πέρα από τη βελτιστοποίηση και να «αρχίσει να αναζητά νέες κατευθύνσεις».
«Έχουμε βελτιστοποιήσει το μονοθέσιο όσο μπορούμε τώρα και είναι το επόμενο βήμα, αν μπορείτε – έχουμε ένα ανώτατο όριο κόστους και ένα χρονικό όριο και άλλα πράγματα για το αυτοκίνητο της επόμενης χρονιάς που πρέπει να εξετάσουμε – είναι να δούμε νέες κατευθύνσεις, που ανοίγουν περισσότερες δυνατότητες ανάπτυξης», είπε, σύμφωνα με το GP Fans. «Δεν είμαστε σε αυτό το σημείο τώρα. Στην πίστα είμαστε σε αυτό το σημείο τώρα, αλλά από άποψη σκέψης, ήμασταν σε αυτό το σημείο πριν από μερικούς μήνες. Πραγματικά, αυτό πρέπει να κάνουμε. Πρέπει να ξεκλειδώσουμε νέους τομείς ανάπτυξης και το εξετάζουμε λεπτομερώς για την επόμενη χρονιά. Προφανώς, αν κοιτάξουμε προσεκτικά τι έχει κάνει ο ανταγωνισμός, υπάρχουν δύο ομάδες που δείχνουν τι είναι δυνατό εδώ, μας έπιασαν όλους τους άλλους εξαπίνης».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!