Η ομάδα της McLaren αναγνωρίζει ότι οι επιδόσεις της κατά την διαδικασία των pit-stops δεν είναι και οι καλύτερες, έχοντας αντιμετωπίσει πολλά προβλήματα κατά τη διάρκεια της σεζόν που της έχουν στερήσει σημαντικούς βαθμούς.
Ο Lando Norris αναγκάστηκε να εγκαταλείψει στον αγώνα του Μεξικού καθώς καθυστέρησε στα pits λόγω μη σωστής ασφάλισης του τροχού, ενώ και ο Carlos Sainz εγκατέλειψε στην Monza μετά από παρόμοιο λάθος της ομάδας – και οι δύο θα μπορούσαν να είχαν τερματίσει ψηλά στη δεκάδα, προσφέροντας κρίσιμους βαθμούς στην McLaren.
Ορισμένες ομάδες στο grid έχουν συστήματα που ανιχνεύουν αν οι τροχοί έχουν τοποθετηθεί σωστά και εμποδίζουν το μονοθέσιο να φύγει από τα pits – με τον επικεφαλής της McLaren, Andreas Seidl, να παραδέχεται ότι η McLaren πρέπει να υιοθετήσει ανάλογα συστήματα, καθώς έχει μείνει πίσω στον συγκεκριμένο τομέα
“Είναι ένας τομέας στον οποίο πρέπει να εργαστούμε καθώς δεν είμαστε στο επίπεδο των κορυφαίων ομάδων”, είπε.
“Γνωρίζουμε που πρέπει να εργαστούμε. Πρώτα απ ‘όλα, πρέπει να παρέχουμε στους μηχανικούς μας τον καλύτερο και πιο ανθεκτικό εξοπλισμό, γιατί είμαστε απλώς πίσω σε σχέση με τους υπόλοιπους. Επίσης, όσον αφορά τον μηχανισμό ασφαλείας, μπορούμε να συμπεριλάβουμε ένα σύστημα το οποίο δε θα επιτρέπει στο μονοθέσιο να φύγει χωρίς να είναι πλήρως ασφαλισμένο το μπουλόνι του τροχού”.
“Αυτό είναι κάτι στο οποίο θα δουλέψουμε τώρα το χειμώνα και χρειάζεται χρόνο, καθώς δεν είναι κάτι που μπορείς να κάνεις μέσα σε μια εβδομάδα ή ένα μήνα, έτσι αυτός είναι ένας κύριος τομέας που θα εστιάσουμε. Μόλις το πετύχουμε αυτό, μπορούμε να κοιτάξουμε τρόπους με τους οποίους θα είμαστε ταχύτεροι κατά τις αλλαγές ελαστικών”.
“Νομίζω ότι έχουμε δείξει στην αρχή της σεζόν ότι μπορούμε να κάνουμε γρήγορα pit-stops. Κάναμε ένα τεράστιο βήμα προόδου, τα παιδιά έκαναν σπουδαία πράγματα στο πρώτο μισό της σεζόν. Όμως δεν είμαστε αρκετά δυνατοί ώστε να αντιμετωπίζουμε σωστά την κατάσταση όταν κάτι πάει στραβά, και σε αυτό πρέπει να εργαστούμε”.
Επίσης, ο Seidl τόνισε ότι η McLaren πρέπει να καταβάλει προσπάθεια για να βελτιωθεί το επόμενο έτος, παρά την πιθανότητα να υπάρξουν κοινά μέρη εξοπλισμού για τα pit-stops με βάση τους νέους κανονισμούς του 2021.
“Είναι ακόμα ανοιχτό το τι θα συμβεί το 2021. Οι συζητήσεις βρίσκονται σε εξέλιξη αυτήν τη στιγμή για να οριστικοποιήσουμε τις προδιαγραφές που θα ισχύσουν από το 2021. Είναι γεγονός επίσης ότι ήδη χάσαμε πάρα πολλούς βαθμούς φέτος με τα προβλήματα στα pit-stops”.
“Ό,τι πρέπει να γίνει για το επόμενο έτος θα γίνει, γιατί οι οικονομικοί πόροι έχουν ήδη διατεθεί για αυτόν τον σκοπό. Δεν θέλω να πάμε στους αγώνες του επόμενου έτους με τον κίνδυνο των ίδιων προβλημάτων”.
“Όσον αφορά τα pit-stops στον αγώνα της Αμερικής – μετά τα προβλήματα που είχαμε στο παρελθόν – τα αντιμετωπίσαμε συντηρητικά, γιατί για εμάς ήταν σημαντικό μετά το Μεξικό να έχουμε απλά έναν καθαρό αγώνα και καθαρά pit-stops”, συμπλήρωσε ο Seidl.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!