To αφεντικό της ΜcLaren, Zak Brown σύγκρινε τις πρόσφατες δυσκολίες της Honda με αυτές της Jaguar που αντιμετώπιζε στις αρχές του 2000.
Η McLaren αποχωρήστηκε την Honda για τη σεζόν του 2018 μετά απο τρία χρόνια απογοητευτικής πορείας με την έλλειψη καλών αποτελεσμάτων.
H Honda κατηγορήθηκε για την εσωστρέφια που είχε κατά τη διάρκεια της συνεργασίας της με την McLaren, και ότι ήταν πολύ αργή στο να εναγκαλιάσει την παρούσα εμπειρία της Formula 1 ωστέ να επιταχύνει την εξέλιξη του κινητήρα.
Ο Brown είπε “υπήρχαν πολλοί μικροί λόγοι” που η Honda δεν έβαλε τα πράγματα στη σωστή σειρά, εστιάζοντας κυρίως στην δυσκολία της Honda να αποδεχθεί την τωρινή κουλτούρα της Formula 1, και συνέχισε λέγοντας πως η προσέγγιση της Honda ειναι παρόμοια με αυτή της Jaguar στην αρχή του 2000 με την τελευταία να εστιάζεται στο να επιβλέπει τo εγχείρημα της απο τις Ηνωμένες πολιτείες.
“Ο Εric (Boullier, αγωνιστικός διευθυντής της McLaren) μίλησε πριν απο μερικούς μήνες για το πως υπάρχει ενας συγκεκριμένος τρόπος να διαχειριστείς στην Formula 1 την κουλτούρα της, και είναι κάτι που αυτοί (Honda) τώρα αναγνωρίζουν” εξήγησε ο Brown.
“Μπορείς να δεις το ίδιο πράγμα με την Jaguar, όταν ήρθαν στην Formula 1 το έκαναν με κάπως πιο συλλογικό τρόπο.
“Αν δείτε την Mercedes, δεν έχουν τη βάση τους στη Γερμανία – η ομάδα είναι στην Αγγλία, οι εγκαταστάσεις του τμήματος για τον κινητήρα είναι στην Αγγλία. Η Renault είναι διαχωρισμένη ανάμεσα στην Αγγλία και στην Γαλλία.
“Νομίζω πως ίσως λίγη περισσότερο εμπειρία στην Formula 1, πιο άμεση εμπειρία, είναι αυτό που υστερεί η Honda. Σίγουρα δεν ήταν η προσπάθεια ή οι πόροι, οι εγκαταστάσεις είναι υπέροχες και νομίζω πως θα βρουν το δρόμο τους. Είναι κυρίως ο τρόπος που δουλεύουν. Νομίζω πως θα φτάσουν εκεί που θέλουν, αλλά τρία χρονιά ήταν το περιθώριο που μπορούσαμε να περιμένουμε.
Ο Brown είπε πως η McLaren έχει μεγάλη αυτοπεποίθηση με τον καινούργιο προμηθευτή κινητήρων της Renault, παρά τα συνεχή προβλήματα αξιοπιστίας που ταλαιπώρησαν τον κινητήρα της την προηγούμενη σεζόν.
“Έχουν την δύναμη. Έχουν μερικά προβλήματα αξιοπιστίας όταν ανεβάζουν την δύναμη στον κινητήρα. Στο Μεξικό ήταν ένα πρόβλημα στις ρυθμίσεις, αλλά ο Max νίκησε με εμφατικό τρόπο οπότε έχουν έναν γρήγορο κινητήρα. Πιστεύω πως οι πρώτοι 3 κινητήρες βρίσκονται πολύ κοντά, και όλοι τους έχουν κερδίσει αγώνες την προηγούμενη χρονιά, oπότε δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ τους. Έχουμε κάποιους τομείς που μπορούμε να βελτιώσουμε, δεν είμαστε τέλειοι αλλά η έλλειψη ιπποδύναμης ήταν ο τομέας με την μεγαλύτερη αδυναμία μας, οπότε πιστεύω πως όταν θα βάλουμε το κινητήρα της Renault θα δούμε μια σημαντική διαφορά στην Αυστραλία. Είμαστε ευχαριστημένοι με την έως τώρα συνεργασία μας με τη Renault, και ελπίζουμε να φτάσουμε εκεί που συνήθισε όλος ο κόσμος να βλέπει την McLaren στις πρώτες θέσεις.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!