O Ολλανδός οδηγός Max Verstappen είπε πως δεν έχει σχέδια να αλλάξει τον τρόπο που οδηγεί μετά την απόφαση της επιτροπής Formula 1 να απαγορεύσει την αμυντική κίνηση που τόσο έχει χρησιμοποιήσει ο νεός οδηγός στο grid.
Η International Automobile Federation (FIA) και ειδικότερα ο διευθυντής Charlie Whiting εξέδωσε μια οδηγία στο Gran Prix της Αμερικής το Σάββατο που περικλείει αμφιλεγόμενες κινήσεις από μερικούς οδηγούς.
Τους υπενθύμισε πως τα αυτοκίνητα δεν πρέπει να οδηγούνται με «τρόπο που μπορεί να είναι επικίνδυνο για τους άλλους οδηγούς» και πρόσθεσε «όπως επίσης οποιαδήποτε μην φυσιολογική αλλαγή κατεύθυνσης».
«Πάνω σε αυτό, θα πρέπει να πούμε πως όποια αλλαγή κατεύθυνσης ενώ το αυτοκίνητο φρενάρει και έχει ως αποτέλεσμα ο άλλος οδηγός να πρέπει να μανουβράρει το μονοθέσιο θα θεωρείτε επικίνδυνη» και συνέχισε «θα αναφέρετε άμεσα στους αγωνοδίκες»
Ο Verstappen, ο νεότερος σταρ του πρωταθλήματος και νικητής του αγώνα της Ισπανίας τον Μάιο, τράβηξε πάνω του βαριά κριτική για τις αμφιλεγόμενες κινήσεις στο φρενάρισμα προς της στροφή ενώ γρηγορότεροι αντίπαλοι προσπάθησαν να τον περάσουν.
![SUZUKA, JAPAN - OCTOBER 09: Lewis Hamilton of Great Britain driving the (44) Mercedes AMG Petronas F1 Team Mercedes F1 WO7 Mercedes PU106C Hybrid turbo locks a wheel under braking as he tries to overtake Max Verstappen of the Netherlands driving the (33) Red Bull Racing Red Bull-TAG Heuer RB12 TAG Heuer on track during the Formula One Grand Prix of Japan at Suzuka Circuit on October 9, 2016 in Suzuka. (Photo by Charles Coates/Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool // P-20161009-01012 // Usage for editorial use only // Please go to www.redbullcontentpool.com for further information. //](http://f1fan.gr/wp-content/uploads/2016/10/P-20161009-01012_HiRes-JPEG-24bit-RGB-650x432.jpg)
Η προσπάθεια προσπεράσματος του Hamilton στον Verstappen
Ο τριπλός παγκόσμιος πρωταθλητής Lewis Hamilton εισήλθε ευθεία στο S και συνέχισε στον δρόμο αποφυγής στην Suzuka όταν συνέβη αυτό, ενώ η Ferrari του Kimi Raikkonen έπρεπε να τον αποφύγει περισσότερες από μια φορές.
«Στα 10 χρόνια που είμαι στην Formula 1, οι οδηγοί είναι ίδιοι για όλους τους οδηγούς, και τους οποίους καταλαβαίνουμε και μόνο οι νεοφερμένοι έρχονται και συνήθως δεν συμβαδίζουν» είπε ο Hamilton στους δημοσιογράφους.
« Έχει να κάνει με τον σεβασμό ως προς τους άλλους, πηγαίνουμε με σοβαρά μεγάλες ταχύτητες. Είσαι υποχρεωμένος να αμυνθείς αλλά δεν το κάνεις (δεν ξανακινείσαι) ενώ φρενάρεις. Πιστεύω πως είναι υπέροχο πως ο Charlie κατάλαβε την γνώμη των περισσοτέρων οδηγών.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!