Ο Dr Helmut Marko δήλωσε ότι ο Yuki Tsunoda θα γίνει ένα αστέρι της Formula 1, υποστηρίζοντας ότι «σίγουρα» θα είναι ο πρώτος παγκόσμιος πρωταθλητής της Ιαπωνίας.
Ο Tsunoda δεν χρειάστηκε πολύ χρόνο για να προσαρμοστεί στις pre-season δοκιμές μετά την άφιξή του στην AlphaTauri από την Formula 2, ενώ στο Grand Prix του Μπαχρέιν, κατάφερε να πάρει δύο βαθμούς τερματίζοντας 9ος.
Ο σύμβουλος της Red Bull, Marko, ο οποίος είναι επίσης ο επικεφαλής του προγράμματος ανάπτυξης οδηγών, πιστεύει ότι σίγουρα υπάρχουν λόγοι που άνθρωποι της F1 και μεγάλο μέρος του κοινού έχει εντυπωσιαστεί από τον Ιάπωνα.
Ερωτηθείς αν ο Tsunoda θα γίνει ο πρώτος Ιάπωνας Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Formula 1, ο Marko απάντησε: “Σίγουρα. Είναι έξυπνος και, όπως είπα, για την ηλικία του είναι πολύ ώριμος.”
“Σύντομα θα είναι ένα νέο αστέρι στη Formula 1. Αρέσει σε όλους. Είναι ένας γοητευτικός, 20χρονος Ιάπωνας και με αίσθηση του χιούμορ.”
Στο Q2 του Μπαχρέιν ο Ιάπωνας προκρίθηκε άνετα στην 2η θέση, αλλά δεν κατάφερε να προκριθεί στο Q3, κάτι που ο Marko αποδίδει σε λανθασμένη επιλογή ελαστικών.
“Νομίζω ότι η ομάδα θα έπρεπε να του είχε δώσει τη μαλακή γόμα για τις πρώτες του κατατακτήριες, οπότε δυσκολεύτηκε”, δήλωσε ο Marko.
“Θα ήταν ευκολότερο για αυτόν, επειδή δεν έχει καμία εμπειρία στα προκριματικά”.
Ο Marko πιστεύει ότι τα προβλήματα με το μονοθέσιο τον δυσκόλεψαν και στην περασμένη σεζόν στη Formula 2, όπου ο Tsunoda, ο οποίος οδήγησε για την ομάδα της Carlin, τερμάτισε στην τρίτη θέση πίσω από τον πρωταθλητή και τώρα οδηγό της Haas, Mick Schumacher.
“Χωρίς τις τεχνικές του αποτυχίες θα είχε κερδίσει εύκολα το πρωτάθλημα”, επιβεβαίωσε ο Μάρκο.
“Τον φέραμε στην Ευρώπη. Μία σεζόν στην F3, μία σεζόν στην F2, και ξαφνικά χωρίς να το περιμένει κανείς βρέθηκε στη Formula 1.”
Με ύψος κάτω από 1,60 ο Tsunoda είναι με διαφορά ο πιο κοντός οδηγός στο τρέχον grid και αυτό οδήγησε σε μερικά προβλήματα, όταν η ομάδα ετοίμαζε το μονοθέσιό του για αυτόν.
“159 εκατοστά και 61 κιλά, όλοι οι σχεδιαστές τον αγαπούν”, αστειεύτηκε ο Μάρκο.
“Τα πεντάλ ήταν το κύριο πρόβλημα, έπρεπε να φέρουμε τα πεντάλ πιο μπροστά. Στον προσομοιωτή προσπαθούμε ακόμα να φτιάξουμε τη σωστή θέση για αυτόν.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!