O σύμβουλος της Red Bull Racing, Helmut Marko, υποστήριξε ότι ο ειδικός υπερπληρωτής της Honda παίζει σημαντικό ρόλο στα καλά αποτελέσματα της ομάδας στο Red Bull Ring.
Η Red Bull ξεκίνησε να προμηθεύεται κινητήρες από την Honda το 2019 και η πρώτη μεγάλη επιβράβευση της από κοινού προσπάθειας των δύο πλευρών ήρθε την ίδια χρονιά, όταν ο Max Verstappen πήρε πρώτος την καρό σημαία στον εντός έδρας αγώνα για τους “ταύρους”, στην πίστα του Spielberg. Το 2020 η Mercedes πήρε τη νίκη στα δύο Grand Prix που έλαβαν χώρα στην Αυστρία ,όμως την περσινή χρονιά η Red Bull απάντησε κάνοντας εκείνη το 2/2 με τον Verstappen να εκκινεί σε αμφότερες περιπτώσεις από την pole position και να είναι απόλυτος κυριαρχικός στους αγώνες. Ο Helmut Marko ερωτήθηκε σχετικά με τους λόγους, οι οποίοι κάνουν την Red Bull πολύ ισχυρή στην συγκεκριμένη πίστα, με τον σύμβουλο της ομάδας να αποκαλύπτει ότι ο ειδικός υπερπληρωτής της Honda αποδίδει πολύ καλά σε μεγάλα υψόμετρα. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Red Bull Ring βρίσκεται περισσότερα από 600 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας.
“Είναι ο κινητήρας. Η Honda έχει έναν ειδικό υπερπληρωτή που τα τελευταία χρόνια μάς δίνει ένα μικρό αλλά σημαντικό πλεονέκτημα σε πίστες με μεγάλο υψόμετρο, όπως αυτή του Spielberg που βρίσκεται στα 670 μέτρα. Υπάρχει και κάτι άλλο που είναι πολύ σημαντικό για εμάς. Εδώ πανηγυρίσαμε την πρώτη μας νίκη με κινητήρα Honda. Αυτό ήταν πολύ κομβικό για τη συνεργασία αυτή, ειδικότερα μέχρι το 2025, όπου μπορούμε να επιστέψουμε σε αυτή τη μονάδα ισχύος,” ήταν τα λόγια του Marko σε αυστριακό μέσο.
Την προηγούμενη εβδομάδα στο Silverstone, η Mercedes έδειξε ξανά ανταγωνιστική κοντράροντας στα ίσια τις Red Bull και Ferrari. O Lewis Hamilton τερμάτισε τρίτος μετά από μια εντυπωσιακή μάχη σώμα με σώμα που είχε με τους Sergio Perez και Charles Leclerc στους τελευταίους γύρους του αγώνα. Το γεγονός αυτό δεν απέτρεψε τον Marko από το να δηλώσει ότι η γερμανική ομάδα θα δυσκολευτεί περισσότερο στο Αυστριακό Grand Prix, εξαιτίας των αναπηδήσεων που θα αντιμετωπίσουν τα μονοθέσια σε αυτό το circuit.
“Υποθέτω ότι τα πράγματα θα είναι πιο δύσκολα ξανά για την Mercedes. Πρέπει να σηκώσουν το αυτοκίνητο. Κανένα πρόβλημα, είναι απλά πιο αργοί. Το δύσκολο κομμάτι είναι ότι υπάρχουν πολύ γρήγορες στροφές, αργές στροφές αλλά και δύο σημεία που πρέπει να φρενάρεις έχοντας ταχύτητα μεγαλύτερη από 300 χιλιόμετρα την ώρα. Υπό αυτές τις συνθήκες είναι δύσκολο να βρεις το κατάλληλο στήσιμο στο μονοθέσιο για να πετύχεις την τέλεια ισορροπία μηχανικής και αεροδυναμικής πρόσφυσης. Όπως είπα, όμως, ο Max έχει το ρεκόρ νικών εδώ, με 4, και έχει μεγάλο κίνητρο. Ειδικά με τους Ολλανδούς φιλάθλους στο παρασκήνιο η ατμόσφαιρα είναι ηλεκτρική.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!
Author: Θεοχάρης Λουλάκης
Η ενασχόληση μου με τη F1 ξεκίνησε το 2006 όταν ακόμα ήμουν 6 ετών. Η εικόνα του Michael Schumacher να οδηγεί το κόκκινο μονοθέσιο της Ferrari με έκανε να ερωτευτώ το άθλημα.