Ο Marc Marquez έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου και είπε ότι η Honda πρέπει να διορθώσει τη δομή της εάν θέλει να ξεφύγει από μια συνεχιζόμενη καταστροφική περίοδο και να επιστρέψει στην κορυφή του MotoGP.
Ο έξι φορές πρωταθλητής της πρώτης κατηγορίας είναι εκτός λόγω τραυματισμού για άλλη μια φορά, μετά από μια τέταρτη επέμβαση στις αρχές Ιουνίου στο χέρι που έσπασε στο Ισπανικό GP του 2020.
Ενώ εξακολουθεί να είναι ο κορυφαίος βαθμολογικά αναβάτης της Honda στο πρωτάθλημα παρά το γεγονός ότι έχασε τους τελευταίους τέσσερις γύρους και αναμένεται να συνεχιστεί αυτό, ο Marquez είχε επίσης δυσκολευτεί, σχετικά μιλώντας, με το RC213V από την αρχική του επιστροφή στις αρχές του 2021.
Παρά τις χονδρικές αλλαγές στην τελευταία off-season, που άφησαν τον Ισπανό να αισθάνεται ότι οδηγούσε μια εντελώς διαφορετική μοτοσυκλέτα, είναι αναμφισβήτητα οι ιταλικές μάρκες, Aprilia ή Ducati, που έχουν τώρα τις καλύτερες μηχανές στο grid.
Αυτό που είναι ξεκάθαρο είναι ότι η Honda σίγουρα δεν είναι σε αυτό το επίπεδο, με αρνητικές καταστάσεις όπως το Γερμανικό GP του Ιουνίου, τον πρώτο γύρο χωρίς σκορ ως κατασκευαστής μετά από εκείνον της Γαλλίας το 1982.
Εν τω μεταξύ, η άλλη ιαπωνική μάρκα Yamaha θα μπορούσαμε να πούμε ότι βασίζεται στον δικό της Marc Marquez με τη μορφή του πρωταθλητή του 2021 Fabio Quartararo και η Suzuki είναι εκτός MotoGP στο τέλος της χρονιάς.
Ο Alex Marquez, ο οποίος ετοιμάζεται να αφήσει τη Honda και την δορυφορική της ομάδα, LCR, για την ομάδα της Ducati, Gresini Racing, πιστεύει ότι οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές έχουν ανεβάσει τον πήχη στο MotoGP με τον τρόπο λειτουργίας τους.
Ο μεγαλύτερος αδερφός του μίλησε για ένα παρόμοιο θέμα καθώς επέστρεφε στο γκαράζ στο Grand Prix της Αυστρίας αυτό το Σαββατοκύριακο για να ενημερωθεί για την εξέλιξη των εξελίξεων.
«Είναι αλήθεια ότι τις τελευταίες λεπτομέρειες δεν τις δοκίμασα, τις πρόσφατες αναβαθμίσεις στη μοτοσυκλέτα δεν τις δοκίμασα, αλλά όταν [τελευταία] οδήγησα στο Mugello, ήταν μια δύσκολη μοτοσυκλέτα», είπε ο πιλότος της Repsol Honda.
«Ήταν δύσκολο να πάρεις το μέγιστο της μοτοσυκλέτας και το πρόβλημα ήταν μεγάλο, δεν ήταν κάτι μικρό.»
«Αλλά για μένα τώρα, το πιο σημαντικό πράγμα δεν είναι στη μηχανή. Αφορά περισσότερο τη δομή και τον τομέα συντονισμού. Εννοώ ότι όλες οι πληροφορίες μέσα στην ομάδα, σε αυτή τη δύσκολη στιγμή, είναι το πιο σημαντικό πράγμα και οι πληροφορίες πρέπει να ρέουν με καλό τρόπο, σε όλους τους τομείς».
Ο Marc Marquez είχε πει σε ένα πρόσφατο βίντεο για την επίσημη ιστοσελίδα του MotoGP ότι ήθελε να δει αλλαγές σε «κάτι στην ομάδα», αλλά τόνισε ότι δεν εννοούσε απαραίτητα το προσωπικό.
«Ίσως υπήρξε παρεξήγηση επειδή μιλάμε συνέχεια, αλλά όταν λέω «ομάδα» δεν είναι «πρόσωπα», είναι «έννοια», την έννοια της ομάδας», εξήγησε.
«Βλέπουμε ότι οι ευρωπαϊκές ομάδες λειτουργούν με διαφορετικό τρόπο κι επίσης βλέπουμε ότι η Honda δουλεύει πολύ. Από την πλευρά των αναβατών, περισσότερο από ποτέ. Δουλεύουν και ο προϋπολογισμός υπάρχει και δουλεύουν, και δεν μπορείς να πεις «όχι, δεν κάνεις τίποτα». όχι, δουλεύουν.»
«Αλλά όταν λέω «αλλάξτε την ομάδα», είναι η λογική, ο συντονισμός… προσπαθήστε να βρείτε έναν τρόπο.»
«Δεν είμαι ο τύπος που θα πει «Αυτός είναι ο τρόπος» ή «Αυτός είναι ο άλλος τρόπος», γιατί η Honda είναι η μάρκα που έχει κερδίσει περισσότερους τίτλους στον κόσμο και είμαι εδώ με τη Honda γιατί πιστεύω σε αυτήν και πιστεύω ότι μπορώ να φτάσω στην κορυφή μαζί τους.»
«Αλλά, είναι αλήθεια ότι πρέπει να καταλάβουν τον τρόπο για να οργανωθούν καλά, γιατί κάθε φορά που έχουμε όλο και περισσότερους αγώνες –λιγότερες δοκιμές– η δουλειά στο εργοστάσιο γίνεται όλο και πιο σημαντική από ό,τι στο σιρκουί. Αλλά, το σιρκουί πρέπει να συνεργαστεί με το εργοστάσιο.»
«Λοιπόν, είναι πολλά πράγματα για τα οποία εργάζονται πραγματικά σκληρά και πιστεύω ότι είναι σε καλό δρόμο».
Ο 29χρονος πρόσθεσε ότι «φαίνεται ότι το μυαλό είναι ανοιχτό» σχετικά με αλλαγές στον τρόπο ευρύτερης λειτουργίας της Honda στο MotoGP.
Ο δοκιμαστής Stefan Bradl συνεχίζει να αναπληρώνει για τον Marquez προς το παρόν.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!