Ως δύσχρηστη χαρακτηρίζει την μηχανή του ο Miguel Oliveira μετά το πέρας των δοκιμών της Παρασκευής στο Phillip Island, ενώ δεν παρέλειψε να σχολιάσει και τις συνθήκες της πίστας.Ο Miguel Oliveira της KTM τελείωσε την πρώτη μέρα της Παρασκευής μόλις στην 11η θέση, εκτός δεκάδας 42 εκατοστά μακριά από τον 10ο Jorge Martin. Αυτή τη στιγμή θα πρέπει να περάσει από το Q1 αν θέλει να διεκδικήσει την Pole Position αύριο κι οι πρώτες σκέψεις του ήταν αυτές:
«Πολύ κοντά όλοι οι χρόνοι σήμερα, όντως είχε πολύ αέρα η πίστα. Οι συνθήκες σίγουρα ήταν καλύτερες στις απογευματινές δοκιμές και ήμουν ταχύτερος. Και παρά το ότι είμαι μόλις 4 δέκατα από την πρώτη θέση δεν νιώθω καθόλου καλά πάνω στη μηχανή. Είναι λες και παλεύω μαζί της σε κάθε γύρο, και πιέζω όσο γίνεται για να πάρω ένα αποτέλεσμα, ένα αίσθημα που δεν μου αρέσει.»
«Ο αέρας δεν το κάνει ευκολότερο, αλλά οι συνθήκες είναι ίδιες για όλους. Αυτή τη στιγμή είναι περίεργο όλο αυτό και πρέπει να αλλάξει η αίσθηση μου πάνω στη μηχανή για τις αυριανές διαδικασίες, γιατί πιέζω και ρισκάρω περισσότερο από όσο πρέπει. Ακόμα κι αν πάρω έναν γρήγορο γύρο, σε μεγαλύτερα stint δεν μπορώ να το κάνω αυτό συνεχόμενα.»
Σχετικά με τις συνθήκες της πίστας, και το κατά πόσο επηρεάζουν την απόδοση την μοτοσυκλετών, είχε να δηλώσει τα εξής:
«Οι συνθήκες είναι οι συνήθεις για την περιοχή και την εποχή. Κατά τη γνώμη μου, ερχόμαστε εδώ σε εντελώς λάθος εποχή του χρόνου, οι αγωνιστικές μηχανές φτιάχτηκαν για να τρέχουν το καλοκαίρι όχι το χειμώνα.»
«Δεν έχει να κάνει με τον καιρό, είναι οι κλασικές θερμοκρασίες για την εποχή. Προφανώς αν είχαμε 5 βαθμούς Κελσίου παραπάνω στον αέρα θα βοηθούσε να μην κρυώνουν τόσο γρήγορα τα ελαστικά, αλλά δυστυχώς αυτό δεν είναι δυνατό.»
Για το αν συνιστά το Phillip Island την δυσκολότερη πίστα για αυτόν μες τη χρονιά, την παρομοίασε με την πίστα του Portimao, σχετικά με το πόσο σημαντικό είναι να αποκτήσεις την αίσθηση της πίστας:
«Είναι από τις πίστες που δεν βρεις γρήγορα ρυθμό, η κατάσταση μπορεί να περιπλεχθεί άμεσα για τον αναβάτη. Αν έπρεπε να κάνω μια αντιστοιχία θα ήταν με το Portimao, αλλά τουλάχιστον εκεί υπάρχει μεγαλύτερο πλάτος στην πίστα για να δοκιμάσεις πράγματα και να κινηθείς ελεύθερα γύρω γύρω.»
«Όμως εδώ τα όρια της πίστας είναι στενά, ένα μικρό λάθος αρκεί για να βγεις στο βρεγμένο γρασίδι. Ακόμα και μια ριπή αέρα μπορεί να σε βγάλει εκτός κι αυτό μπορεί να είναι επικίνδυνο, επομένως ναι είναι από τις δυσκολότερες πίστες.»
Ερωτηθείς σε ποια σημεία της πίστας δυσκολεύεται περισσότερο, ο Πορτογάλος αναβάτης κατέδειξε τα κεκλιμένα σημεία της πίστας:
«Την χειρότερη αίσθηση την έχω στις κεκλιμένες στροφές, πραγματικά πασχίζω να κρατήσω τη μηχανή εκεί. Είναι το χειρότερο σημείο για μένα, νιώθω ότι δεν μπορώ να χαλαρώσω το φρένο και να έχω λίγο παραπάνω ταχύτητα καθώς διασχίζω τη στροφή.»
Πάντως αν ο Oliveira ήθελε να δει βροχή στην πίστα αυτό θα ήταν είτε στις κατατακτήριες είτε ιδανικά στον αγώνα, καθώς όπως απέδειξε στο Buriram, είναι ένας κορυφαίος αναβάτης στο βρεγμένο.
Οι καλύτερες στιγμές του αναβάτη της KTM με το πέρας των δοκιμών της Παρασκευής
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!